Gå til innhold

boxere

Dødspingvinen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har store planer om å skaffe oss en boxer. Det blir ikke med det første, for jeg vil ha eget hjem først. Har hatt tre hunder tidligere, to alaska huskier, og en border collie. Men har aldri hatt boxer, eller kjent noen som har.

Mamma hadde i barndommen, og har bare fortalt meg flotte ting om boxere, så derfor er jeg veldig svak for denne hunden, men er litt usikker siden jeg selv ikke er vant med de. Hvordan er de som familiehunder? Sammen med barn og andre kjæledyr? Er de like flotte som jeg alltid har innbilt meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er de like flotte som jeg alltid har innbilt meg?

Ja, det tror jeg. Den erfaringen jeg har med boksere er at de er flotte og godlynte familiehunder!

Vakre er de også! :)

Skrevet

:)

Takk for svar. Syns de veldig flotte utfra de jeg har sett og lest om.

Skrevet

Boxere er helt fantastiske, de er liksom små kosehunder inni seg. Men de er nok litt for store for min del, men du hvor nydelig.

Skrevet

Ja,jeg har erfaring fra boxer : :Nikke:

Og jeg anbefaler de på det sterkeste!!!1

Er så snille,gode familiehunder, har hjerte av gull.

Husket jeg lå på sofen å grein en gang,og da kom han oppi sofaen til meg,og la ene poten over nakken min... Aldri opplevd maken til hund.

Har en utrolig snill rottis nå,hun er bare helt herlig,men slår ikke boxeren jeg hadde.

Neste gang jeg skal ha hund,blir det boxer. Bare synd det er så vanskelig å finne noen som har til salg som fyller alle kriteriene til NKK.

Viktig å få en som er reg. i NKK.

Mentalitetstestet foreldre osv.

(Synest jeg hvertfall)

De trenger en stø hånd å føre,og liker å teste grenser i puberteten (som andre hunder)

Hadde mngen slosskamper på sofaen med hunden min...

(Hmmm.. savner den skikkelig jeg..)

Lykke til!

Skrevet

Enig med alle innleggene over :)

Julie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...