AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #1 Skrevet 14. september 2021 Lang tittel, men ja. Hadde det vært greit for deg? Hva hadde du tenkt og følt, tror du? Hadde du gjort det slutt? Eller hadde det vært en lettelse, så kunne dere slutte å snike og bare skli ut i et åpent forhold istedet? Anonymkode: 3447e...332
visp Skrevet 14. september 2021 #2 Skrevet 14. september 2021 Lettelse. Hadde jeg vært utro hadde jeg nok inners inne ønsket å bli kvitt partneren. 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #3 Skrevet 14. september 2021 Jeg er ikke utro i dette forholdet jeg er i nå. Men var det mot eksen. Hadde blitt sjokkert og lettet. Sjokkert fordi han absolutt ikke var typen til det 😂 Og lettet fordi da kunne jeg gått og sagt det var fordi han var en drittsekk Han visste at jeg var utro, men ville ha meg likevel 🙄🙄 Anonymkode: e4e3d...694
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #4 Skrevet 14. september 2021 visp skrev (1 minutt siden): Lettelse. Hadde jeg vært utro hadde jeg nok inners inne ønsket å bli kvitt partneren. Samme Anonymkode: e4e3d...694 4
Silva Pluvialis Skrevet 14. september 2021 #5 Skrevet 14. september 2021 Jeg har ikke vært utro, og kan egentlig ikke vite hvordan jeg ville håndtert det om en kjæreste var utro mot meg. Det jeg derimot kan si noe om er at utroskap er langt fra det verste en partner kunne utsatt meg for. Det er mye som er mye verre.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #6 Skrevet 14. september 2021 Gjenferdet skrev (9 minutter siden): Jeg har ikke vært utro, og kan egentlig ikke vite hvordan jeg ville håndtert det om en kjæreste var utro mot meg. Det jeg derimot kan si noe om er at utroskap er langt fra det verste en partner kunne utsatt meg for. Det er mye som er mye verre. Jada Det er mye fælt folk gjør mot hverandre. Er bare nysgjerrig på hva de som faktisk er utro tenker om muligheten for at partneren er det mot dem tilbake. Anonymkode: 3447e...332
Skruf#2 Skrevet 14. september 2021 #7 Skrevet 14. september 2021 Kunne jo foreslått å gå på swingersklubb sammen?😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå