Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt infeksjon i livmorhalsen under graviditeten som kan fortelle meg symptomene? 

Jeg startet plutselig å blø en del onsdag sist uke. Var på føden og de fant ikke ut hvorfor jeg blødde. Alt så fint ut og barnet har vært aktivt hele veien. 

Vel jeg fortsatte å blø i noen dager, i dag så gjør det vondt i skjeden. Har ikke hatt samleie. Utfloden min er blanding av rød/rosa/Orange og begynner å mistenke en eventuelt infeksjon? Men har ikke feber. 

Har kontakta føden og de ba meg se an og hvis det fortsatte å gjøre vondt skulle jeg ringe igjen. 

Har ett prematurt barn fra før men hadde ingen blødninger da. Er nå i uke 33 og syns det er rart at de på føden ikke blir bekymret av at jeg har blødd i noen dager og nå begynner å få vondt i skjeden.

Anonymkode: 73a56...3f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde litt smerter der, og småbklødninger. Sykehuset tok meg inn med det samme, men fant ikke noen åpenbar grunn.

De lurte på om det var hormonene som førte til endringer i slimhinnen eller noe.

Men de fulgte opp med hyppigere urinprøver, blodprøver og ny sjekk uken etter. Men da hadde det gått over heldigvis 

Anonymkode: cb4cb...ee4

Skrevet
SOFIEoktober skrev (6 timer siden):

Hvilket sykehus sokner du til?

Ahus

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg hadde litt smerter der, og småbklødninger. Sykehuset tok meg inn med det samme, men fant ikke noen åpenbar grunn.

De lurte på om det var hormonene som førte til endringer i slimhinnen eller noe.

Men de fulgte opp med hyppigere urinprøver, blodprøver og ny sjekk uken etter. Men da hadde det gått over heldigvis 

Anonymkode: cb4cb...ee4

Men hadde du infeksjon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...