AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #1 Skrevet 14. september 2021 Jeg orker virkelig ikke besøk i dag. Jeg bodde hos mormor i 3 år før jeg ble myndig, pga moren min sitt rusmisbruk. Hun kommer på besøk i dag for å i hovedsak besøke oldebarnet, men hun ringer ikke på en gang. Bare går rett inn. Kan på en måte forstå det da jeg gjør det hos hun etter jeg bodde der, men pleier foreldre også gjøre de med barna? Uansett når folk bare går inn, hvordan skal du da kunne si at du ikke orker besøk? Hun er i 60 åra og god form, så er ikke sånn at dette er siste tiden vi har sammen heller. Anonymkode: fa6d9...9eb
Sizz- Skrevet 14. september 2021 #2 Skrevet 14. september 2021 (endret) Bare si «kan du ringe på før du kommer inn?:)» på en hyggelig måte, og håpe hun tar det til seg. En normalt oppegående voksen greier å forstå det Edit: ...jeg så nå at du ikke ville ha besøk. Men da kan du si noe ala «kan du ringe meg og høre om det passer før du kommer:)?» er ikke frekt å si det 👍🏻 Endret 14. september 2021 av Sizz- 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #3 Skrevet 14. september 2021 Er hun nordfra siden hun bare går rett inn? Hva med å låse døren din? Anonymkode: e8e49...4b6 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #4 Skrevet 14. september 2021 Lås døra di. Anonymkode: eb202...c58 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #5 Skrevet 14. september 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg orker virkelig ikke besøk i dag. Jeg bodde hos mormor i 3 år før jeg ble myndig, pga moren min sitt rusmisbruk. Hun kommer på besøk i dag for å i hovedsak besøke oldebarnet, men hun ringer ikke på en gang. Bare går rett inn. Kan på en måte forstå det da jeg gjør det hos hun etter jeg bodde der, men pleier foreldre også gjøre de med barna? Uansett når folk bare går inn, hvordan skal du da kunne si at du ikke orker besøk? Hun er i 60 åra og god form, så er ikke sånn at dette er siste tiden vi har sammen heller. Anonymkode: fa6d9...9eb Hvis du har et fint forhold til henne for øvrig, hva med noe i stil med "Hei Mormor!! Godt du kom, jeg er sååå sliten i dag... kan du ta en trilletur med ungen mens jeg legger meg på sofaen en halv time?". Anonymkode: 51824...f6b 2
Glitnir Skrevet 14. september 2021 #6 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg orker virkelig ikke besøk i dag. Jeg bodde hos mormor i 3 år før jeg ble myndig, pga moren min sitt rusmisbruk. Hun kommer på besøk i dag for å i hovedsak besøke oldebarnet, men hun ringer ikke på en gang. Bare går rett inn. Kan på en måte forstå det da jeg gjør det hos hun etter jeg bodde der, men pleier foreldre også gjøre de med barna? Uansett når folk bare går inn, hvordan skal du da kunne si at du ikke orker besøk? Hun er i 60 åra og god form, så er ikke sånn at dette er siste tiden vi har sammen heller. Anonymkode: fa6d9...9eb Men altså…er du seriøs? Du går rett inn i hennes hus, men tar det som en selvfølge at hun skal ringe på eller til og med avtale på forhånd når hun kommer til deg..? Du må i alle fall gå foran som et eksempel på det du forventer av andre! Og om du ikke vil gjøre det, og ikke vil snakke med henne om saken heller, så kan du jo bare låse døra vel? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå