Gå til innhold

Ødelegger jeg for meg selv med denne taktikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere, 

Kort og godt: Kvinne 25 på tinder da jeg har få muligheter til å møte menn utenom (kvinnedominert yrke, utelukkende venner av samme kjønn, interesser/hobbyer er feminine).

Får en god del matcher (som kvinner på min alder flest) og mennene (25- 32 år) spør rimelig fort om vi skal møtes over en øl.
Har kanskje utvekslet et par setninger først om yrke, utdanning og interesser. 

Jeg har bare så innmari dårlig erfaring med å "hoppe i det" og møtes fort.
Klarer ikke å slutte å føle at dette tilbudet går til alle jentene de matcher med, og at de møter alle som "biter på".
Sier jeg også ja til å møtes fort  til alle som spør har jeg kanskje 2-3 dater treff i uka - og det har jeg ikke energi til, da jeg ofte er veldig nervøs før et treff. (Tar tråden som anonym sånn at folk ikke skal kommentere at jeg skryter)

Av den grunn foreslår jeg å ta samtalen videre på snapchat og om å videochatte før vi avtaler et treff.
Dette har egentlig ført til at samtalen utelukkende dør ut etter to-tre snaps og de fortsetter å følge med på det jeg legger ut på stories. 

Så, hva gjør man videre? Er denne taktikken dårlig? Målet er å finne en potensiell partner. 

Anonymkode: 47a94...1ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kvinne og jeg hadde ikke orket videochats og snap. Jeg foretrekker å møte folk så hurtig som mulig for å se om vi har en kjemi i virkeligheten. Masse skriving, video og chat er bortkastet tid i mine øyne og jeg hadde droppet en som ikke ville møte meg.

Godt mulig disse mennene tenker som meg. Jeg synes det høres positivt ut at de vil møte deg.

Anonymkode: 4d724...c47

• Liker 7
Skrevet

Jeg bruker heller et par timer på å ta en kaffe/øl fremfor dager med chatting uten at jeg vet  om kjemien er der.

Jeg er dame og spør som regel om et møte (offentlig) ganske kjapt; sist etter 3-4 meldinger, vi dater nå. Før kunne jeg chatte lenge, gjerne en uke eller to, og fikk et inntrykk av denne personen, men i veldig mange tilfeller stemte det ikke, og en eller begge ble skuffet.

Jeg har innsett at de fleste har en indre og en ytre personlighet, om om den kule fyren de klarer å være på chat overhode ikke eksisterer når man treffes så funker det ikke (og det samme gjelder meg, jeg er nok f.eks. mer flørtete på chat 😄). 

Anonymkode: d3596...866

• Liker 3
Skrevet

"dette tilbudet går til alle jentene de matcher med, og at de møter alle som "biter "

Dette stemmer jo. 

Anonymkode: 00989...cd2

• Liker 3
Skrevet

Reagerte mest på at en kvinne på 25 år ikke har energi til å date. 

Er vel ikke slik at du må date alle du har fått treff med?

Skriv ned 3 - 5 absolutte nei til å gå videre kriterier så vil du sile ut en hel del som av tinderprofilen kan virke interessant, men som ikke kommer gjennom det største nåløyet. 

Her er mine 4 nei kriterier

1. Ikke glad i natur/fritid/trening

2. Ikke har noe forhold til sin familie av diverse årsaker

3. Ikke stolt og glad i jobben sin

4. Mental og fysisk helse

Har  ingen tro på at man skal sette opp kriterier for hvordan partneren bør se ut, hvilken utdannelse de har, hvilken jobb de har, om de er høye nok, tynne nok osv.. 

Anonymkode: 28c14...152

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Skriv ned 3 - 5 absolutte nei til å gå videre kriterier så vil du sile ut en hel del som av tinderprofilen kan virke interessant, men som ikke kommer gjennom det største nåløyet. 

Har  ingen tro på at man skal sette opp kriterier for hvordan partneren bør se ut, hvilken utdannelse de har, hvilken jobb de har, om de er høye nok, tynne nok osv.. 

2?? 

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Klarer ikke å slutte å føle at dette tilbudet går til alle jentene de matcher med, og at de møter alle som "biter på".

Men sånn er det jo bare. De har kanskje liket 10000 jenter for å få noen få likes tilbake, du er jo ikke "utvalgt". Menn på tinder møter de damene de får mulighet til, så har du mulighet til å vise dem hvem du er ved et eventuelt fysisk møte.

Begynner du å skulle drøye vil du fort bli ansett som nummer ti tusen i rekka som ikke er interessert, og de går videre i stedet for å kaste bort mer tid.

Anonymkode: f876c...d95

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hei dere, 

Kort og godt: Kvinne 25 på tinder da jeg har få muligheter til å møte menn utenom (kvinnedominert yrke, utelukkende venner av samme kjønn, interesser/hobbyer er feminine).

Får en god del matcher (som kvinner på min alder flest) og mennene (25- 32 år) spør rimelig fort om vi skal møtes over en øl.

Sier jeg også ja til å møtes fort  til alle som spør har jeg kanskje 2-3 dater treff i uka - og det har jeg ikke energi til, da jeg ofte er veldig nervøs før et treff. (Tar tråden som anonym sånn at folk ikke skal kommentere at jeg skryter)

Av den grunn foreslår jeg å ta samtalen videre på snapchat og om å videochatte før vi avtaler et treff.
Dette har egentlig ført til at samtalen utelukkende dør ut etter to-tre snaps og de fortsetter å følge med på det jeg legger ut på stories. 

Så, hva gjør man videre? Er denne taktikken dårlig? Målet er å finne en potensiell partner. 

Min erfaring er at en ikke blir ordentlig kjent før en faktisk møtes ansikt til ansikt. 

Anonymkode: f1f1c...d03

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er kvinne og jeg hadde ikke orket videochats og snap. Jeg foretrekker å møte folk så hurtig som mulig for å se om vi har en kjemi i virkeligheten. Masse skriving, video og chat er bortkastet tid i mine øyne og jeg hadde droppet en som ikke ville møte meg.

Godt mulig disse mennene tenker som meg. Jeg synes det høres positivt ut at de vil møte deg.

Samme her, har fjernet en del menn som vil starte bli kjent fasen med snap, video og lange samtaler. 

Anonymkode: 89831...0e4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg ville i hvert fall strøket punkt 2 og 3, og kanskje 1 også. Punkt 4 er mer forståelig. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde gått videre rett og slett fordi jeg hater snap. :P Kan godt sende meldinger på Tinder i en uke eller to, eller flytte over til Signal eller Messenger kanskje, eller rett og slett SMS, men vil hun at vi skal drive å snakke og sende selfies og sånt står jeg over.

Anonymkode: 94eaf...aae

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

"dette tilbudet går til alle jentene de matcher med, og at de møter alle som "biter "

Dette stemmer jo. 

Jeg tenker at det er positivt hvis de vil gå på date med alle de matcher med. Det betyr jo at de faktisk gir mange kvinner en sjanse, og ikke bare de som ser penest ut. Man vet faktisk ikke hvordan folk er før man har møtt dem. 

Jeg sliter med å se det som noe negativt. Selvfølgelig møter man de man matcher med? Hva er ellers vitsen?

Skrevet
On 9/14/2021 at 4:16 PM, AnonymBruker said:

Hei dere, 

Det er en grei taktikk men jeg anbefaler å registrere deg på flere apps og på forhånd fortelle om denne taktikken.

Det at du forteller på forhånd vil filtrere ut en del menn og det at du er på flere apps vil gi deg ett større felt å filtrere.

Det er sikkert mange nok som kan tenke seg å prate litt før de evt går på date.

Anonymkode: 464be...e8f

Skrevet

Jeg føler meg helt mongo på video. Så hadde en foreslått videochat hadde jeg sakt nei takk.

Anonymkode: af801...533

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.9.2021 den 16.16):

Hei dere, 

Jeg tror den taktikken er jævlig bra!! Fuckboysa koster på seg tre snaps så gidder de ikke mer...mens en som er interresert i deg og ikke bare fitta di vil holde kontakten og prøve bli kjent med deg...

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.9.2021 den 16.16):

Selvsagt gjør de det med alle. Hva er poenget med å chatte i ukevis?

Skrevet
someone_here skrev (36 minutter siden):

Selvsagt gjør de det med alle. Hva er poenget med å chatte i ukevis?

Trenger ikke chatte i ukevis, men snakkes litt så man kan finne ut om man overhodet har noe felles.

Anonymkode: a0a58...37e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...