AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #1 Skrevet 14. september 2021 Jeg er oppvokst i et satanistisk sted i Norge. Har selvsagt blitt påført store skader ved det. Noen som vet hva man gjør for å ikke bli innhentet av negative fra stedet? Hjemmet jeg vokste opp i ble selvsagt påvirket av det. Anonymkode: 587d5...402
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #2 Skrevet 14. september 2021 *på *et Hva er et "satanistisk sted"? Anonymkode: 9b81d...e62 8
Callisto83 Skrevet 14. september 2021 #3 Skrevet 14. september 2021 Hva er et satanistisk sted i Norge? 7
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #4 Skrevet 14. september 2021 Bergen? Anonymkode: d6039...71a 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #6 Skrevet 15. september 2021 Som same? Anonymkode: b459b...448 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #7 Skrevet 15. september 2021 23 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er oppvokst i et satanistisk sted i Norge. Har selvsagt blitt påført store skader ved det. Noen som vet hva man gjør for å ikke bli innhentet av negative fra stedet? Hjemmet jeg vokste opp i ble selvsagt påvirket av det. Anonymkode: 587d5...402 Derb Greven har bodd tidligere? Lurer også på hvem som bor i leiligheten til Øystein Aarseth nå - kan neppe være godt for åndelig utvikling å bo et sted der en satanist bodde før, som attpåtil ble drept samme sted. Det burde vel spøke der? Anonymkode: d012f...7ae
Lorieen Skrevet 15. september 2021 #8 Skrevet 15. september 2021 Jeg ante ikke at vi hadde egne satanistiske steder i Norge. Kan du fortelle mer, ts? 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #9 Skrevet 15. september 2021 1. «Satanistisk sted» finnes ikke i Norge 2. Satanister er i praksis ateister som velger å tro på kraften i mennesket. Djeveldyrking er noe annet, har liten tro på at det finnes steder i Norge med en overvekt av djeveldyrkere 😅 Anonymkode: 45dac...34e 7
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #10 Skrevet 15. september 2021 Bra det bare var ett, og ikke flere...😉 Anonymkode: 9cd90...59d 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #12 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke legg ut slike innlegg på KG, så slipper du å tilkjennegi deg for dem du visstnok frykter Anonymkode: ebd61...5d1 Takk. Anonymkode: 587d5...402
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #13 Skrevet 15. september 2021 Sørlandet? Anonymkode: ab9d6...f7c
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #14 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke legg ut slike innlegg på KG, så slipper du å tilkjennegi deg for dem du visstnok frykter Anonymkode: ebd61...5d1 Gledesdreper ☹️ Anonymkode: b89a4...70c
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #15 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 1. «Satanistisk sted» finnes ikke i Norge 2. Satanister er i praksis ateister som velger å tro på kraften i mennesket. Djeveldyrking er noe annet, har liten tro på at det finnes steder i Norge med en overvekt av djeveldyrkere 😅 Anonymkode: 45dac...34e Om denne personen har hatt en dårlig opplevelse, så trenger jo ikke du å undergrave den opplevelsen fordi du selv har en positiv holdning til samme "greie". Det blir som om en fra JV skriver inn om sin opplevelse, og du som JV'er skriver "dette eksisterer ikke, for jeg har bare gode opplevelser med JV" Greit nok, men TS har tydeligvis ikkedet. Anonymkode: ddbc7...c8d
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #16 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om denne personen har hatt en dårlig opplevelse, så trenger jo ikke du å undergrave den opplevelsen fordi du selv har en positiv holdning til samme "greie". Det blir som om en fra JV skriver inn om sin opplevelse, og du som JV'er skriver "dette eksisterer ikke, for jeg har bare gode opplevelser med JV" Greit nok, men TS har tydeligvis ikkedet. Anonymkode: ddbc7...c8d Det finnes så godt som ingen satanister i Norge, og langt i fra nok til at noe sted kan karakteriseres som et "satanistisk sted", selv om alle flyttet til samme lille bygd. Det er kanskje 100 stykker på landsbasis, sannsynligvis færre, og det finnes ingen aktive satanistiske organisasjoner i Norge så vidt jeg vet om. Til sammenligning er det 12.000 Jehovas vitner i landet med rundt 170 menigheter. Anonymkode: 9b81d...e62 6
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #17 Skrevet 15. september 2021 Det var nok nær Grotten ved Slottet, hvor Norges største alkymist Henrik Wergeland jobbet med å koke sølv, dikte sataniske vers og mane frem ånder fra bibelske tider. En gang manet han frem Urgobalür, en av åndene som bygget Salomon tempel, og deretter dro ned til Helvete for å bygge Satans trone på en fjelltopp. Etter årtusener med trelldom satte Wergeland ham fri. Frem til i dag kan de mørke skyggene etter Urgobalür sees på Julaften, idet han vil gjemme seg for Jesus. Anonymkode: cfbb1...4e1
Conal Skrevet 15. september 2021 #18 Skrevet 15. september 2021 Spiser opp Satan og hans satanister til frokost. Utkjempet en demon 2 ganger. Blitt Gud. Spiser opp Satan og hans satanister til frokost.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #19 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Om denne personen har hatt en dårlig opplevelse, så trenger jo ikke du å undergrave den opplevelsen fordi du selv har en positiv holdning til samme "greie". Det blir som om en fra JV skriver inn om sin opplevelse, og du som JV'er skriver "dette eksisterer ikke, for jeg har bare gode opplevelser med JV" Greit nok, men TS har tydeligvis ikkedet. Anonymkode: ddbc7...c8d Dette handler ikke om at Ts har hatt en dårlig opplevelse, men at Ts åpenbart har en vrangforestilling. Ts har nok opplevd noe dårlig/vondt som har forårsaket denne feilaktige tolkningen, men det har ingenting med at det finnes "satanistiske steder" å gjøre. For slikt finnes ikke. Anonymkode: e8ec6...33e 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #20 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Bra det bare var ett, og ikke flere...😉 Anonymkode: 9cd90...59d Ja 😲 Jeg vokste opp på fire satanistiske steder 😮 Ts har det lett i forhold til meg Anonymkode: f5af7...001 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå