Cuba Skrevet 27. september 2005 #1 Skrevet 27. september 2005 Elsker den serien! De er så morsome! Selv om de er usannsynlig frekke og blonde! Men det er det som gjør det morsomt! Kan vedde på at mange av dere ikke gidder å se på av samme grunn men..
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #2 Skrevet 27. september 2005 Jeg lasta ned hele serie på nett og har sett den for lenge siden. Mye artig, mye dumt.
Gjest gjest1 Skrevet 27. september 2005 #3 Skrevet 27. september 2005 Jeg liker den definitivt IKKE. Hater å se på at folk later som de er dummere enn de i virkeligheten er.
Gjest Hel Skrevet 27. september 2005 #4 Skrevet 27. september 2005 Ser egentlig ikke på den men klikka innom i går og jeg synes de er herlige. :-D
Gjest Gitte Skrevet 27. september 2005 #5 Skrevet 27. september 2005 Jeg liker den definitivt IKKE. Hater å se på at folk later som de er dummere enn de i virkeligheten er. ← problemet er at de faktisk er så dumme
Klips Skrevet 27. september 2005 #6 Skrevet 27. september 2005 Jeg synes det er litt festlig. Men egentlig er det Nicole som finner på alt det frekke, hvis man ser nøyere etter. Paris er bare med og har lange ben og korte skjørt.
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 27. september 2005 #7 Skrevet 27. september 2005 Jeg synes det er litt festlig. Men egentlig er det Nicole som finner på alt det frekke, hvis man ser nøyere etter. Paris er bare med og har lange ben og korte skjørt. ← He he.. ja, det har jeg merket.. Må le litt av tonen de har til hverandre.. "Good night bitch!" Men det dumme er hvordan de oversetter det på norsk da.. "God natt, tispe!" Passer jo ikke.. er vel ikke så mange som sier tispe lenger.. Søt sang Paris lagde til Foxy da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå