Gå til innhold

Dere som tenner på dirty talk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt inspirasjon til hva jeg kan si. Både på melding og i virkeligheten. Han tenner på dirty talk, jo grovere jo bedre har han sagt. Jeg tenner også på det, men er litt fersk på det.

Anonymkode: aa353...18f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å bruke fantasien litt… Om ingen av dere har det er det vel best å droppe hele dirty snakket. Dirty talk er noe som kommer naturlig, noe du har i deg om du skjønner.

Anonymkode: 975c9...a1a

Skrevet

Ber han knulle meg hardt, hardere, hardere. Spytt meg i rumpa. Hvis du skal knullemeg I rumpa med pikken din må du bruke tunga di først . Si at du liker å knulle meg i rumpa. Kom igjen, slå meg, hardere. 

Forutsetter at du liker anal da..

Ikke sånn veldig dirty, men funker for oss..

Anonymkode: 8bc87...2cb

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.9.2021 den 19.34):

Ber han knulle meg hardt, hardere, hardere. Spytt meg i rumpa. Hvis du skal knullemeg I rumpa med pikken din må du bruke tunga di først . Si at du liker å knulle meg i rumpa. Kom igjen, slå meg, hardere. 

Forutsetter at du liker anal da..

Ikke sånn veldig dirty, men funker for oss..

Anonymkode: 8bc87...2cb

Det var jævlig digg start må jeg si 😉 

Skrevet

Dra det jævla rasshøle ditt så jeg får tre kuken min langt inne i tarmene dine.

Eller, få av deg de jævla stygge klærne dine så jeg får knulle vettet av deg.

Funker fint for oss.

Anonymkode: 5d72a...f25

• 4 uker senere...
Skrevet

Det aller frekkeste er når hun beskriver hva hun vil gjøre med meg. Ikke hva hun vil jeg skal gjøre med henne. Det er første er ett nivå over det andre. Du må tilpasse praten til den andre, hvis ikke kan det komme helt galt ut. Dersom det er sant at han sier jo grovere jo bedre har du uendelige muligheter 😂

Anonymkode: 05901...5ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.10.2021 den 5.53):

Dra det jævla rasshøle ditt så jeg får tre kuken min langt inne i tarmene dine.

Eller, få av deg de jævla stygge klærne dine så jeg får knulle vettet av deg.

Funker fint for oss.

Anonymkode: 5d72a...f25

🤣

Anonymkode: 44c64...f2c

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

🤣

Anonymkode: 44c64...f2c

Tenkte det samme, og så "Funker fint for oss"🤣

Anonymkode: 05901...5ba

Skrevet

Skriv "dirty talk" på en lapp, og brenn den som en pyroman, som da tenner på brann. Se om det virker. 

• Liker 1
Skrevet
KjøttOPP skrev (6 minutter siden):

Skriv "dirty talk" på en lapp, og brenn den som en pyroman, som da tenner på brann. Se om det virker. 

Du vinner tråden 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.9.2021 den 14.28):

Trenger litt inspirasjon til hva jeg kan si. Både på melding og i virkeligheten. Han tenner på dirty talk, jo grovere jo bedre har han sagt. Jeg tenner også på det, men er litt fersk på det.

Anonymkode: aa353...18f

Bruker å skrive:

Fitta mi er klissvåt nå, kom hit så jeg får sette meg på trynet ditt

Vil du skal knulle meg i kjæften, stikke pikken din så lang inn som du klarer, sprute meg bak i halsen og tvinge meg til å svelge og slikke kuken din ren

Gleder meg til å se deg, rive av deg alle klærna.. suge pikken din lenge før jeg setter meg på den og rir deg til du spruter meg foll av den deilige sæden din 

Kanskje ikke der groveste men funker for oss. Synes det er mye lettere med dirty talk på meldinger, kan bli litt kleint irl😅

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...