GrønnNellik68 Skrevet 14. september 2021 #1 Skrevet 14. september 2021 Jeg har begynt å gå en 8 km tur som er en populær runde her jeg bor. Og hver gang kommer jeg i prat med totalt ukjente mennesker som hilser og er så blide og slår av en prat enda man har aldri møttes før. Jeg syns det er kjempe hyggelig og gir meg en fin opplevelse samtidig som jeg får trim. Pluss at løypa er lagt opp til at man slipper å bli våt på beina... over myrer.. utrolig fin natur. Blitt min nye favoritt løype. 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #2 Skrevet 14. september 2021 Man er vel færre på tur i marka en i byen så det blir klein å ikke hilse når man møtes på stien? Jeg hilser aldri på folk her jeg bor ( Oslo ) men når jeg møter dem på turløyper smiler jeg og sier "hei 😄 ". Anonymkode: 7cb84...7c5 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #3 Skrevet 14. september 2021 Mer hyggelig* Anonymkode: 16843...076
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #4 Skrevet 14. september 2021 For min del så går jeg tur i marka for å slippe folk. Går et sted hvor det er liten sjanse for å møte noen. Så hvis jeg møt formodning møter på noen (typisk en eller annen bonde fra en nabogård, en nabo dame som er ute med bikkjene osv) så blir det sånn "nemmen!! Er du oppi her også ja, så koselig hvordan går det??" Og da er det litt uhøflig og feil å si "Halla😑 Har litt dårlig tid jeg vi snakkes". For hvem har dårlig tid når man trasker rundt i skauen. Man blir på en måte litt fanget. Så blir til at man blir stående å skravle da Anonymkode: 086c4...6cd
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #5 Skrevet 14. september 2021 Det er de trivelige menneskene som går på tur i marka😊 Eller man blir mer åpen og får bort litt stress med trim og frisk luft. Anonymkode: 77f2e...fdd 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #6 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er de trivelige menneskene som går på tur i marka😊 Eller man blir mer åpen og får bort litt stress med trim og frisk luft. Anonymkode: 77f2e...fdd Ja, flott å møte trivelige mennesker. Og samtidig godt å ikke ha kvinneguiden mennesker I sin nærhet. Mange er rett og slett spydige. Anonymkode: 46cb8...675 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #7 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er de trivelige menneskene som går på tur i marka😊 Eller man blir mer åpen og får bort litt stress med trim og frisk luft. Anonymkode: 77f2e...fdd Hmm får begynne å gå tur i marka så folk tror jeg er en trivelig person 🤔. Takk for tipset. Anonymkode: 8cc63...3ab
I Grosny Skrevet 15. september 2021 #8 Skrevet 15. september 2021 (endret) Mitt inntrykk er at folk hilser når man kommer såpass langt ut i marka at man sjeldnere møter noen. Går du fra Sognsvann til Skjennungstua via Ullevålseter er det trolig mye mer hilsing etter du har passert Ullevålseter enn før. Jeg tror også at flere hilser på vakre damer enn de som hilser på meg. Endret 15. september 2021 av I Grosny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå