Gå til innhold

Hvorfor er folk så mye hyggeligere når man treffer dem ute i marka???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å gå en 8 km tur som er en populær runde her jeg bor. Og hver gang kommer jeg i prat med totalt ukjente mennesker som hilser og er så blide og slår av en prat enda man har aldri møttes før. Jeg syns det er kjempe hyggelig og gir meg en fin opplevelse samtidig som jeg får trim. Pluss at løypa er lagt opp til at man slipper å bli våt på beina... over myrer.. utrolig fin natur. Blitt min nye favoritt løype. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man er vel færre på tur i marka en i byen så det blir klein å ikke hilse når man møtes på stien? Jeg hilser aldri på folk her jeg bor ( Oslo ) men når jeg møter dem på turløyper smiler jeg og sier "hei 😄 ".

Anonymkode: 7cb84...7c5

• Liker 1
Skrevet

Mer hyggelig*

Anonymkode: 16843...076

Skrevet

For min del så går jeg tur i marka for å slippe folk. Går et sted hvor det er liten sjanse for å møte noen. Så hvis jeg møt formodning møter på noen (typisk en eller annen bonde fra en nabogård, en nabo dame som er ute med bikkjene osv) så blir det sånn "nemmen!! Er du oppi her også ja, så koselig hvordan går det??" 

Og da er det litt uhøflig og feil å si "Halla😑 Har litt dårlig tid jeg vi snakkes".  For hvem har dårlig tid når man trasker rundt i skauen.

Man blir på en måte litt fanget. Så blir til at man blir stående å skravle da

Anonymkode: 086c4...6cd

Skrevet

Det er de trivelige menneskene som går på tur i marka😊

Eller man blir mer åpen og får bort litt stress med trim og frisk luft. 

Anonymkode: 77f2e...fdd

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja, flott å møte trivelige mennesker. Og samtidig godt å ikke ha kvinneguiden mennesker I sin nærhet. Mange er rett og slett spydige. 

Anonymkode: 46cb8...675

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hmm får begynne å gå tur i marka så folk tror jeg er en trivelig person 🤔. Takk for tipset.

Anonymkode: 8cc63...3ab

Skrevet (endret)

Mitt inntrykk er at folk hilser når man kommer såpass langt ut i marka at man sjeldnere møter noen. Går du fra Sognsvann til Skjennungstua via Ullevålseter er det trolig mye mer hilsing etter du har passert Ullevålseter enn før.  Jeg tror også at flere hilser på vakre damer enn de som hilser på meg.

Endret av I Grosny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...