AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #1 Skrevet 14. september 2021 Hadde dere latt besteforeldre kysse en 2-3 uker gammel baby? Min svigerfamilie har for vane å gjøre dette. Selv synes jeg der er en uting og ønsker å gi beskjed om at det ikke skal kysses. De kommer fra et annet land der det for tiden er et utbrudd av RS-virus. I tillegg er jo heller ikke pandemien over selv om de er vaksinerte. Er jeg for streng som ønsker å sette foten ned på dette med kyssing av et spedbarn? Anonymkode: 10254...09a
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #2 Skrevet 14. september 2021 Besteforeldre kysset barnet her, og kysser forsåvidt. Barnet vårt er nå 8mnd. Anonymkode: d1194...647
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #3 Skrevet 14. september 2021 Hadde ikke gitt beskjed om at det ikke er greit. Ihvertfall ikke i disse tider. De fleste av oss tar hensyn til hverandre for å unngå smitte. Ekstra viktig å ta vare på de små som ikke kan beskytte seg selv ennå. Har selv en på 4 uker, og gir beskjed ved besøk at jeg ønsker at de vasker hender, og ikke kysser feks på barnet. Heldigvis så har så og si alle gått å vasket hender selv uten å få beskjed, så vil tro at de fleste forstår at vi er midt i en pandemi, og hensyn bør vises. Anonymkode: 2b6cf...315
Tuppeluri Skrevet 14. september 2021 #4 Skrevet 14. september 2021 Syns det ikke var greit når ungen var helt liten. Kunne holde og sånn, men trenger da ikke kysse på'n. Å det har ikke bare med pandemi å gjøre. Det er mye ungene kan smittes med på den aldern som de ikke tåler. Nå er han vaksinert mot mye, så tar ikke like tungt på det nå. Det jeg derimot syns er litt ubehagelig er at de ansatte i barnehagen driver å kysser på ungene.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #5 Skrevet 14. september 2021 Ingen skal kysse ungen din, hva faen. Si de kan la vær Anonymkode: c6878...958
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå