Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hå,

Jeg har termin i desember og må vel etterhvert ha diverse babyutstyr. Er det noen her som vet om det pleier være bra tilbud på black friday? Er det verdt å vente? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det verdt å vente, det er alltid bra tilbud. 

… men det er enda billigere å kjøpe brukt :)  Det eneste vi har kjøpt nytt er dyne, madrass og bilstol (pluss litt forskjellig klær, men arvet sikkert 80%), ellers kan det meste fint kjøpes brukt!

Anonymkode: ac0f2...4ec

• Liker 2
Skrevet

Ville sørget for å hatt det mest nødvendige i hus før fødsel. Jeg synes Black Friday i Norge er litt oppskrytt. Man kan noen ganger kommer over gode tilbud, men 20-30 % rabatt er ikke svimlende mye og det kan man få nesten året rundt. I USA er jo Black Friday ensbetydende med 70 % og mer, men det ser vi sjelden her i landet.

Anonymkode: bd8d2...4a5

• Liker 4
Skrevet

Black friday er en luredag her i Norge. Før salget begynner har de satt opp prisene mye, så tilbudene skal se bedre ut.

Anonymkode: c7409...99b

• Liker 3
Skrevet

Jeg ventet også til black friday i fjor, men ble skuffet over salget. Hadde heldigvis termin på våren så jeg benyttet meg av salget i romjulen. Kjøpte blant annet nyeste emmaljunga-vogn på 25%. Syns ikke Black Friday har bra tilbud lengere.. Det man får av tilbud den dagen klarer man fint å finne på en vanlig dag også ved å f.eks bli kundemedlem osv.. 

Anonymkode: 69846...4c8

Skrevet

Tja... jeg har prøvd å handle til alle barna på black friday, men synes som regel ikke at rabattene er bedre enn ved andre salg. Både i fjor og forfjor lå vel det meste på maks 30%, altså rundt samme rabatt som ved vanlige «mid season sale». 

Det som er mer nedpriset er sluttsalg og da er det snakk om feil sesong og få størrelser igjen. 

Anonymkode: 4c711...fb7

Skrevet

Det er masse babystasj på Black friday. Jeg hadde termin på Black friday og så veldig mye til halv pris rett etter fødsel 

Anonymkode: b75eb...62f

Skrevet

Jeg fant mye på salg i januar. Du trenger ikke kjøpe alt på en gang, så kanskje se an litt hva du trenger og kjøp over nyttår? Eller brukt!

Anonymkode: b2ef0...69e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...