*Lene* Skrevet 27. september 2005 #1 Skrevet 27. september 2005 Mitt instinkt sier dette er alvorlig? I går da jeg oppdaget en ille stank fra sandkassen hos mine katter, oppdaget jeg løs avføring med litt blod i! Noen som har opplevd lignende? Eller bør jeg ringe nærmeste dyrlege asap? Litt usikker på hvem av kattene det er og, iom vi har 2 stk
Dødspingvinen Skrevet 27. september 2005 #2 Skrevet 27. september 2005 Ring dyrlegen. Blod i avføringen kan bety mye rart, og det er alltid noe som er lurt å sjekke. I verste tilfelle er det snakk om kattepest eller leukemi, i beste tilfelle har katten vondt i magen/hard avføring. Men dette er det viktig å sjekke. Ring med en gang, for å finne ut av det.
MiniMjau Skrevet 27. september 2005 #3 Skrevet 27. september 2005 Blir faktisk litt forbauset - for dette er ikke det første innlegget som spør om det som kan være en alvorlig/akutt sykdom hos dyr. Hvorfor ringer dere ikke til dyrlegen med en gang? Dette er ikke ment bare til deg altså, Lene...bare et generelt hjertesukk fra en dyreelsker. Og for å svare på spørsmålet...ja, jeg ville har ringt dyrlegen ASAP.
*Lene* Skrevet 27. september 2005 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2005 Skjønner hva du mener, men vil ikke virke overhysterisk, og tenke sjekke på forumet først. Kan jo være noen har erfaring her vet du! Jeg ringer dyrlegen!
*Lene* Skrevet 27. september 2005 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2005 Fikk beskjed om å ta ormekur, og sette de på diett av kokt sei! Seffer's observere at dette går over!
Sniglå Skrevet 27. september 2005 #8 Skrevet 27. september 2005 Min pus hadde også blod i avføringen en gang, da i kombinasjon med løs mage. Da fikk han en antibiotikakur og ble fort frisk og fin :smile: God bedring til pus!
*Lene* Skrevet 27. september 2005 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2005 Brukt resten av lønna til sei og ormekur i dag
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #10 Skrevet 27. september 2005 Se der ja. Nå fikk mamma ro i sjelen og tenker jeg. God bedring til pus. Forresten så var det noen bedårende puser du hadde bilde av der du.
MiniMjau Skrevet 28. september 2005 #11 Skrevet 28. september 2005 For noen nydelige puser du har!! :-) Ser ut som om de koser seg godt og er glade ihverandre. Er de søsken?
*Lene* Skrevet 28. september 2005 Forfatter #12 Skrevet 28. september 2005 Ja, de er brødre fra samme kull. Skulle egentlig ikke tro det, da den hvite/rød er skikkelig spinkel, mens broren er DEN klumpen De er kjempegode venner, og koser seg veldig sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå