AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #1 Skrevet 14. september 2021 Jeg lurer på hvordan andre taklet utroskap i forbindelse med å vise seg offentlig etterpå. Han har løyet og gått bak ryggen min på et relativt lite sted. Han avsluttet relasjonen, men hun gikk via en felles venninne fordi hun ville at jeg skulle vite. Nå har han invitert meg ut på middag, og jeg er stressa og redd i tilfelle jeg møter henne. Bør jeg vente til jeg føler meg klar, eller burde jeg hoppe i det? Han har på denne måten tatt vekk tryggheten og gleden min over å gå ut. Anonymkode: 85122...b05
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #2 Skrevet 14. september 2021 Han har vært utro og nå ber han deg på middag? Hvorfor vil du det.. Anonymkode: fe14d...7c0 15
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #3 Skrevet 14. september 2021 Er vel han som burde skjemmes her som har lovet noen trofasthet. Du har ingenting å være redd for. Litt for snill som gir han flere sjanser bare. Anonymkode: de0d5...a72 8
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #4 Skrevet 14. september 2021 Jeg tror det beste er å hoppe i det. Jeg tror ikke du automatisk kommer til å føle deg trygg på å møte henne. Kanskje blir det rett og slett verre til lenger tid det går. Jeg hadde perioder Jeg ikke ville gå på butikken en gang pga lignende ting. Det ble ikke bedre men endte med å bli sosial angst som jeg jobber med fortsatt. Anonymkode: 5a07f...177
Cuntzilla Skrevet 14. september 2021 #5 Skrevet 14. september 2021 Hvis hun eier noe skam, så dukker hun bak en hekk eller snur og går motsatt vei hver gang hun ser deg, sånn at du slipper å møte henne eller at det i så fall blir veldig kort. Tenk på at det er like skrekkinngytende - om ikke verre - for henne og for han utro karen din. De er mer redd for deg enn du er for dem 😛 Ta litt glede i å se han svette og vri seg om hun skulle dukke opp et sted, han fortjener noen konsekvenser og å havne i en sånn situasjon. 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #6 Skrevet 14. september 2021 Hvorfor går du videre med ham? Nå viser du hele det lille tettstedet at han kan holde på som han vil. Anonymkode: e7f17...98f 9
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #7 Skrevet 14. september 2021 Skjønner deg godt. Kona var utro og jeg måtte svelge all stolthet og ydmykelser og se på meg selv som person uten ryggrad siden jeg ikke gikk. Det kostet meg mer i selvrespekt enn jeg ante. Hadde jeg kunnet gå tilbake i tid hadde jeg gått, dratt av plasteret, da jeg kunne i hvertfall gå mer rakrygget. Aldri igjen. Det har gått 10 år , og jeg tenker fremdeles på det alt for ofte og har nok ødelagt tilliten i forholdet og forhindret forholdet fra å være så bra som det kunne ha vært. Anonymkode: 6fa5b...254 5
Gjest Inanna Skrevet 14. september 2021 #8 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Skjønner deg godt. Kona var utro og jeg måtte svelge all stolthet og ydmykelser og se på meg selv som person uten ryggrad siden jeg ikke gikk. Det kostet meg mer i selvrespekt enn jeg ante. Hadde jeg kunnet gå tilbake i tid hadde jeg gått, dratt av plasteret, da jeg kunne i hvertfall gå mer rakrygget. Aldri igjen. Det har gått 10 år , og jeg tenker fremdeles på det alt for ofte og har nok ødelagt tilliten i forholdet og forhindret forholdet fra å være så bra som det kunne ha vært. Anonymkode: 6fa5b...254 Hvis det fortsatt er vondt og tilliten ikke er tilbake etter 10 år hvorfor går du ikke nå? Det er ikke slik at hvis du ikke gikk med en gang at man blir nødt til å bli for evig. Det er ikke alt som er ødelagt som kan fikses💔 hvorfor ikke ta sjansen på at du finner kjærligheten på ny istedenfor å bli i ett forhold der du ikke er lykkelig? Og til TS: Er dette ett forhold du virkelig vil ha eller er du bare redd for å være alene? Tenk nøye gjennom det. Du fortjener bedre enn dette, du må bare se det selv.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #9 Skrevet 14. september 2021 Du skal ikke ut på middag med han, du skal gjøre det slutt! Hvorfor vil du ha denne mannen? Anonymkode: 80b96...def 6
L'Eau D'Issey Skrevet 14. september 2021 #10 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg lurer på hvordan andre taklet utroskap i forbindelse med å vise seg offentlig etterpå. Han har løyet og gått bak ryggen min på et relativt lite sted. Han avsluttet relasjonen, men hun gikk via en felles venninne fordi hun ville at jeg skulle vite. Nå har han invitert meg ut på middag, og jeg er stressa og redd i tilfelle jeg møter henne. Bør jeg vente til jeg føler meg klar, eller burde jeg hoppe i det? Han har på denne måten tatt vekk tryggheten og gleden min over å gå ut. Anonymkode: 85122...b05 Hadde takket høflig nei og lagt både han og utroskapet bak som et glemt kapittel som aldri skal nevnes igjen. En gang utro, alltid utro. 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #11 Skrevet 14. september 2021 Cuntzilla skrev (1 time siden): Hvis hun eier noe skam, så dukker hun bak en hekk eller snur og går motsatt vei hver gang hun ser deg, sånn at du slipper å møte henne eller at det i så fall blir veldig kort. Tenk på at det er like skrekkinngytende - om ikke verre - for henne og for han utro karen din. De er mer redd for deg enn du er for dem 😛 Ta litt glede i å se han svette og vri seg om hun skulle dukke opp et sted, han fortjener noen konsekvenser og å havne i en sånn situasjon. I og med at hun sørget for at TS fikk vite det, så er hun nok ikke typen til å snu. Dessverre. Hun ville nok heller spankulert forbi, vel vitende om "makten" hun har fordi hun fikk mannen hennes til sengs. Til TS: dersom du absolutt skal ut og spise med denne mannen så krev at dere reiser bort så du slipper å møte henne. Anonymkode: 0911e...917 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #12 Skrevet 14. september 2021 Og: gi ham ansvaret for å unngå alle situasjoner der du/han/dere kan møte på henne tilfeldig. Anonymkode: 0911e...917
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #13 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): I og med at hun sørget for at TS fikk vite det, så er hun nok ikke typen til å snu. Dessverre. Hun ville nok heller spankulert forbi, vel vitende om "makten" hun har fordi hun fikk mannen hennes til sengs. Til TS: dersom du absolutt skal ut og spise med denne mannen så krev at dere reiser bort så du slipper å møte henne. Anonymkode: 0911e...917 Hvorfor skulle hun hovere? Hun gjorde jo til slutt det rette og sørget for at Ts fikk vite hva slags slask av en mann hun har. Anonymkode: a88cf...be9 1
Hr. Aktiv Skrevet 14. september 2021 #14 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg lurer på hvordan andre taklet utroskap i forbindelse med å vise seg offentlig etterpå. Han har løyet og gått bak ryggen min på et relativt lite sted. Han avsluttet relasjonen, men hun gikk via en felles venninne fordi hun ville at jeg skulle vite. Nå har han invitert meg ut på middag, og jeg er stressa og redd i tilfelle jeg møter henne. Bør jeg vente til jeg føler meg klar, eller burde jeg hoppe i det? Han har på denne måten tatt vekk tryggheten og gleden min over å gå ut. Anonymkode: 85122...b05 Impulskontrollen er som vanlig god ser jeg. Fra en manns ståsted hadde jeg ikke engang brydd meg om å høre ferdig invitasjonen før den har gått i søpla. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #15 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg lurer på hvordan andre taklet utroskap i forbindelse med å vise seg offentlig etterpå. Han har løyet og gått bak ryggen min på et relativt lite sted. Han avsluttet relasjonen, men hun gikk via en felles venninne fordi hun ville at jeg skulle vite. Nå har han invitert meg ut på middag, og jeg er stressa og redd i tilfelle jeg møter henne. Bør jeg vente til jeg føler meg klar, eller burde jeg hoppe i det? Han har på denne måten tatt vekk tryggheten og gleden min over å gå ut. Anonymkode: 85122...b05 Vel, hvis ikke HAN gjør noe som helst annet enn å invitere deg på middag for å "glatte over" og vise deg at han "bryr seg".. Nei, vet du.. Bare glem det jeg skrev. Han har vist deg hvordan han er, knekt tilliten, vært utro, tror at en middag kan redde dere? Og siden han ikke sa det, men den han var utro med sa det.. Da har han vel ikke akkurat angret på det? Da ble han jo" tatt".. Tenk deg om og bruk din kvinnelige intelligens og minn deg selv på hvor mye mer verdt enn dette du er. Han burde ikke være i livet ditt mer - helt ærlig. Anonymkode: 36509...4cd
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #16 Skrevet 14. september 2021 Cuntzilla skrev (3 timer siden): Hvis hun eier noe skam, så dukker hun bak en hekk eller snur og går motsatt vei hver gang hun ser deg, sånn at du slipper å møte henne eller at det i så fall blir veldig kort. Det at hun lar TS få vite dette, og at hun gjør det først etter at han dumpet henne, tyder vel strengt tatt på at hun ikke eier skam i det hele tatt. Anonymkode: 0e1d9...b3a
Cuntzilla Skrevet 14. september 2021 #17 Skrevet 14. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): I og med at hun sørget for at TS fikk vite det, så er hun nok ikke typen til å snu. Dessverre. Hun ville nok heller spankulert forbi, vel vitende om "makten" hun har fordi hun fikk mannen hennes til sengs. Til TS: dersom du absolutt skal ut og spise med denne mannen så krev at dere reiser bort så du slipper å møte henne. Anonymkode: 0911e...917 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det at hun lar TS få vite dette, og at hun gjør det først etter at han dumpet henne, tyder vel strengt tatt på at hun ikke eier skam i det hele tatt. Anonymkode: 0e1d9...b3a Jeg skrev hvis hun eier skam, da. Det kan godt være dere har rett begge to. Om hun sa fra bare for å ta hevn på mannen og være stygg mot TS, så eier hun jo ikke skam. Hvis hun sa fra fordi hun angret og syntes synd på TS, så gjør hun det. Min vinkling handler jo ikke om hva hun tenker uansett. Det handler om hva TS tenker, og å snu tankegangen hennes til at det er hun som har det moralske overtaket her. Det er de to andre som skal være flaue og skamfulle og redde, imens TS kan heve hodet. Til en viss grad da, der hun sitter med en utro fyr, men det er jo opp til henne å tilgi og ville leve med det. Endret 14. september 2021 av Cuntzilla
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #18 Skrevet 15. september 2021 Cuntzilla skrev (På 14.9.2021 den 11.05): Jeg skrev hvis hun eier skam, da. Det kan godt være dere har rett begge to. Om hun sa fra bare for å ta hevn på mannen og være stygg mot TS, så eier hun jo ikke skam. Hvis hun sa fra fordi hun angret og syntes synd på TS, så gjør hun det. Min vinkling handler jo ikke om hva hun tenker uansett. Det handler om hva TS tenker, og å snu tankegangen hennes til at det er hun som har det moralske overtaket her. Det er de to andre som skal være flaue og skamfulle og redde, imens TS kan heve hodet. Til en viss grad da, der hun sitter med en utro fyr, men det er jo opp til henne å tilgi og ville leve med det. Enig med deg. Hun andre kan ha fått tale om at forholdet egentlig var over, men praktiske grunner gjør at det må vente... Så viste det seg at han løy, og da syntes kanskje elskerinnen at ta fortjente å få vite sannheten? Anonymkode: 1e291...47a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå