AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 Saken er at jeg har chattet med en eldre mann i ca. ett år. Vi har stor seksuell interesse av hverandre, og deler samme seksuelle preferanser. Dette er en mann jeg har fantasert om i lang tid og jeg har aldri vært så kåt og gira på å møte en mann, som jeg er med denne mannen. Det er så fristende at jeg har ikke ord, og det eneste som stopper meg er at jeg er redd for å bli lurt, voldtatt og lignende. Jeg er 24 år og han er 51 år. Har kun hatt sex med menn på min egen alder og yngre. Magefølelsen min sier at dette er en bra mann. Vår felles interesse er utelukkende sex. Han har vært interessert i å bli kjent med meg på et personlig plan også, og har tatt initiativ til flere dypere samtaler og temaer som går på annet enn sex. Jeg avfeide det mye i starten fordi jeg tenkte at det er overfladisk fjas og kun ting han spør om for høfligheten sin skyld, men legger etter hvert merke til at han oppriktig bare bryr seg og ønsker å bli bedre kjent. Senere har vi gått over til snapchat og snapper hverandre daglig. Vi bor på hver kant av landet og vet ikke hverandres navn, men vet hvordan vi ser ut. Hvordan får jeg trygge rammer rundt et slikt møte? Hører gjerne erfaringer fra yngre kvinner som har møtt eldre menn, og eldre menn som har møtt yngre kvinner. Blir gal av kåthet snart, men jeg vil ikke risikere å gjøre noe dumt som kan ødelegge min seksualitet resten av livet. Vil også ha meg frabedt kommentarer som stempler han som en farlig mannegris som bare vil utnytte meg. Åpenbart vil han ha sex med meg, og jeg vil så klart ha sex med han også. Her er det ikke snakk om et forhold eller livslang kjærlighet, men sinnssykt bra sex med felles interesser og fetisjer. Anonymkode: 0fe19...602
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 Noe sier meg at du er mannen her?🤷♀️ Jeg er 22 år og synes dette virker både ekkelt og creepy, han kunne vært faren din liksom, hva faen Anonymkode: 8d17f...c03 9
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #3 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noe sier meg at du er mannen her?🤷♀️ Jeg er 22 år og synes dette virker både ekkelt og creepy, han kunne vært faren din liksom, hva faen Anonymkode: 8d17f...c03 Nei, jeg er kvinnen. At du ikke klarer å forstå at andre kan like noe annet enn det du gjør, er ditt problem. Anonymkode: 0fe19...602 18
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #4 Skrevet 14. september 2021 Du vil ikke ha kritisk blikk på han samtidig som du ønsker en risikovurdering? Altså... Anonymkode: c6850...e14 12
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #5 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du vil ikke ha kritisk blikk på han samtidig som du ønsker en risikovurdering? Altså... Anonymkode: c6850...e14 Innser nå at jeg må henvende meg et annet sted enn Kvinneguiden, for jeg hadde glemt hvor fordomsfulle kvinnene her inne kan være. Men satser på at noen vil komme med et ok svar. Anonymkode: 0fe19...602 7
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #6 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, jeg er kvinnen. At du ikke klarer å forstå at andre kan like noe annet enn det du gjør, er ditt problem. Anonymkode: 0fe19...602 haha, du har jo ikke testet det ut engang?🤦♀️ Du har bare fått for deg en fucka tanke om at det er dritt digg og noe du må teste, kunne vært faren din, er ikke det gross nok? Folk....🤦♀️ Anonymkode: 8d17f...c03 4
Silva Pluvialis Skrevet 14. september 2021 #7 Skrevet 14. september 2021 Hvis du er redd for å bli utnyttet så viser det at du har en dårlig magefølelse. Styr unna. Magefølelsen lyver sjeldent. 9
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #8 Skrevet 14. september 2021 Glem at han kan være gift og ha barn liksom. Anonymkode: 10494...43b 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #9 Skrevet 14. september 2021 Gjenferdet skrev (1 minutt siden): Hvis du er redd for å bli utnyttet så viser det at du har en dårlig magefølelse. Styr unna. Magefølelsen lyver sjeldent. Jeg har vært redd for å bli utnyttet i ALLE relasjoner jeg har gått inn i, også med menn på min egen alder og yngre. Jeg har en god magefølelse ellers, men tenker jeg burde ta forholdsregler. Å møte noen for sex fra nettet er jo kanskje litt risikabelt? Akkurat det har jeg aldri gjort før. Anonymkode: 0fe19...602 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #10 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Innser nå at jeg må henvende meg et annet sted enn Kvinneguiden, for jeg hadde glemt hvor fordomsfulle kvinnene her inne kan være. Men satser på at noen vil komme med et ok svar. Anonymkode: 0fe19...602 Det er jo du selv som indikerer risiko. Ja, det er risikosport. Google nettvett for generelle tips hvis du ikke vil ha svar på din egen problemstillinger her Anonymkode: c6850...e14 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #11 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): haha, du har jo ikke testet det ut engang?🤦♀️ Du har bare fått for deg en fucka tanke om at det er dritt digg og noe du må teste, kunne vært faren din, er ikke det gross nok? Folk....🤦♀️ Anonymkode: 8d17f...c03 Jeg er så glad at jeg ikke er som deg, for det du skriver gjør meg litt flau. Merker at du er yngre enn meg, ja... Anonymkode: 0fe19...602 3
Silva Pluvialis Skrevet 14. september 2021 #12 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har vært redd for å bli utnyttet i ALLE relasjoner jeg har gått inn i, også med menn på min egen alder og yngre. Jeg har en god magefølelse ellers, men tenker jeg burde ta forholdsregler. Å møte noen for sex fra nettet er jo kanskje litt risikabelt? Akkurat det har jeg aldri gjort før. Anonymkode: 0fe19...602 Personlig ville jeg aldri møtt en person på nett for sex. Man vet aldri hva man roter seg borti når man møter noen på nett. Vær forsiktig. 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #13 Skrevet 14. september 2021 Gjenferdet skrev (Akkurat nå): Personlig ville jeg aldri møtt en person på nett for sex. Man vet aldri hva man roter seg borti når man møter noen på nett. Vær forsiktig. Har planer om det, derfor jeg spør om råd og tips. Men når de eneste svarene jeg får er fordomsfulle svar hvor jeg og mannen tydeligvis er ekle, så sier det seg selv at det er lite til hjelp. Det er mange som møter hverandre fra nettet for å ha sex, og det går bra med de fleste. Men skjer jo at det ikke går bra. Anonymkode: 0fe19...602
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #14 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har planer om det, derfor jeg spør om råd og tips. Men når de eneste svarene jeg får er fordomsfulle svar hvor jeg og mannen tydeligvis er ekle, så sier det seg selv at det er lite til hjelp. Det er mange som møter hverandre fra nettet for å ha sex, og det går bra med de fleste. Men skjer jo at det ikke går bra. Anonymkode: 0fe19...602 Fordi det er så jævlig gjennomskuet, alle skjønner jo at det er du som er den creepy fyren her🤦♀️ Anonymkode: 8d17f...c03 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #15 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi det er så jævlig gjennomskuet, alle skjønner jo at det er du som er den creepy fyren her🤦♀️ Anonymkode: 8d17f...c03 Nå rapporterer jeg deg for avsporing, det her er bare plagsomt. Anonymkode: 0fe19...602 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #16 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): haha, du har jo ikke testet det ut engang?🤦♀️ Du har bare fått for deg en fucka tanke om at det er dritt digg og noe du må teste, kunne vært faren din, er ikke det gross nok? Folk....🤦♀️ Anonymkode: 8d17f...c03 Sikker på at du er 22 år? Du både skriver som og har holdningene til en 17 åring.. Jeg er selv 21 år og det er ingenting galt i å være interessert i eldre eller yngre, så lenge det er snakk om voksne mennesker. Jeg har selv hatt et seksuelt forhold til en på 47 år og det ga meg mye mer enn de jevnaldrende guttene jeg har vært med. Faren min er forresten bare 46 år, så denne mannen var eldre, men hva spiller det noe rolle for? Jeg har en bror på 25 år også, skal jeg da la være å ha sex med 25 åringer? Snålt argument. Anonymkode: 7ccb0...205 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #17 Skrevet 14. september 2021 Jeg er faktisk litt i samme situasjon, ts. Er selv i 20 årene og har kommet i kontakt med en fyr på nettet. Han er i midten av 40 årene. Har blitt en del nett s*x og bilder frem og tilbake på snap, men ikke noe mer utover det. Vi vet heller ikke hva hverandre heter, bare hvor hverandre bor. Jeg har lyst å møte han, men jeg er så redd. Han tenner meg og virker veldig hyggelig, men han er litt små sær på samme tid, oppfatter han som litt frekk til tider. Anonymkode: c70e1...466
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #18 Skrevet 14. september 2021 Jeg har aldri turt å møte noen fremmede på nettet, men ville tenkt det var lurest om dere møttes i offentligheten først og snakket der i et par timer (f.eks café, gikk litt rundt i byen, dro på kino eller lignende) også dra på et fint hotell med resepsjonister, room service og mange folk? Det er selvsagt alltid en risiko, men vil tro en person vil være mindre fristet til å gjøre noe kriminelt om det er en større sjanse for å bli fersket. Ville for eksempel ikke tatt han med hjem til deg for eksempel. Anonymkode: 7ccb0...205 1
Tanuki Skrevet 14. september 2021 #19 Skrevet 14. september 2021 Så teite svar du får her! Jeg har ikke vært i samme situasjon selv, men tenker at du burde møte ham før dere har sex. Ha en kopp kaffe, middag whatev. Vil du be om en STD sjekk før dere har sex? Ville ikke hatt sex hjemme hos han, tryggere å møtes på et hotel. 5
Gjest ABM Skrevet 14. september 2021 #20 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Saken er at jeg har chattet med en eldre mann i ca. ett år. Vi har stor seksuell interesse av hverandre, og deler samme seksuelle preferanser. Dette er en mann jeg har fantasert om i lang tid og jeg har aldri vært så kåt og gira på å møte en mann, som jeg er med denne mannen. Det er så fristende at jeg har ikke ord, og det eneste som stopper meg er at jeg er redd for å bli lurt, voldtatt og lignende. Jeg er 24 år og han er 51 år. Har kun hatt sex med menn på min egen alder og yngre. Magefølelsen min sier at dette er en bra mann. Vår felles interesse er utelukkende sex. Han har vært interessert i å bli kjent med meg på et personlig plan også, og har tatt initiativ til flere dypere samtaler og temaer som går på annet enn sex. Jeg avfeide det mye i starten fordi jeg tenkte at det er overfladisk fjas og kun ting han spør om for høfligheten sin skyld, men legger etter hvert merke til at han oppriktig bare bryr seg og ønsker å bli bedre kjent. Senere har vi gått over til snapchat og snapper hverandre daglig. Vi bor på hver kant av landet og vet ikke hverandres navn, men vet hvordan vi ser ut. Hvordan får jeg trygge rammer rundt et slikt møte? Hører gjerne erfaringer fra yngre kvinner som har møtt eldre menn, og eldre menn som har møtt yngre kvinner. Blir gal av kåthet snart, men jeg vil ikke risikere å gjøre noe dumt som kan ødelegge min seksualitet resten av livet. Vil også ha meg frabedt kommentarer som stempler han som en farlig mannegris som bare vil utnytte meg. Åpenbart vil han ha sex med meg, og jeg vil så klart ha sex med han også. Her er det ikke snakk om et forhold eller livslang kjærlighet, men sinnssykt bra sex med felles interesser og fetisjer. Anonymkode: 0fe19...602 Sikkert lurt å sikre seg så godt du kan da...hva med å bruke et hotellrom og samtidig få en venninne til å ringe deg til avtalt(e) tidspunkt(er)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå