AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 Kjæresten min tenner på meg når jeg er slem. Altså i forbindelse med flørt og i sengen. Dette er ikke naturlig for meg, jeg tenner mer på varme og intimitet. Jeg kan gjerne tenke meg å prøve det slemme "spillet", men aner ikke hvordan jeg skal oppføre meg slemt i i dette formål. Har noen råd? Anonymkode: ade9b...1b2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Har noen råd? Dropp det. Man er ikke nødt til å oppfylle alle kjærestens ønsker. La heller kjæresten oppfylle dine. Synes han/hun det er slemt gjort? Javel, buhu, da fikk de det som de ville! Anonymkode: 300e5...7c0 3
Doktor Dyregod Skrevet 14. september 2021 #3 Skrevet 14. september 2021 Skader jo ikke å prøve, kan jo hende du finner en ny side av deg selv. Spør han rett ut hva han ønsker, og ta en liten tenkepause. Så er det jo bare å gi det et forsøk. 🤞🤞 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #4 Skrevet 14. september 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Dropp det. Man er ikke nødt til å oppfylle alle kjærestens ønsker. La heller kjæresten oppfylle dine. Synes han/hun det er slemt gjort? Javel, buhu, da fikk de det som de ville! Anonymkode: 300e5...7c0 Tenker det bør gå begge veier. Og jeg kan godt prøve noe nytt Anonymkode: ade9b...1b2 6
Gjest Niek79 Skrevet 14. september 2021 #5 Skrevet 14. september 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Tenker det bør gå begge veier. Og jeg kan godt prøve noe nytt Anonymkode: ade9b...1b2 Tror dette er en fornuftig tilnærming i et samliv. Raushet avler raushet.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #6 Skrevet 14. september 2021 Vet egentlig ikke hva «slem» betyr i senga men kan jo svare for egen del jeg har fwb som er dominant. Han liker å ha litt kustus på meg tydeligvis og noen ganger er nå det lettvindt men andre ganger klarer jeg ikke la være å yte litt motstand. Jeg syns jeg er litt slem hvis jeg er litt vill av meg da. Eller det kan være å bite han i øreflippen hvis jeg får tak🙈. For meg er det litt leke slossing. Klaske til litt, holde fast etc. mulig folk tenker «slem» i senga er noe annet. Men jeg liker dette😋☺️. kvinne 51 Anonymkode: f4543...42d 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #7 Skrevet 14. september 2021 34 minutter siden, AnonymBruker said: Vet egentlig ikke hva «slem» betyr i senga men kan jo svare for egen del jeg har fwb som er dominant. Han liker å ha litt kustus på meg tydeligvis og noen ganger er nå det lettvindt men andre ganger klarer jeg ikke la være å yte litt motstand. Jeg syns jeg er litt slem hvis jeg er litt vill av meg da. Eller det kan være å bite han i øreflippen hvis jeg får tak🙈. For meg er det litt leke slossing. Klaske til litt, holde fast etc. mulig folk tenker «slem» i senga er noe annet. Men jeg liker dette😋☺️. kvinne 51 Anonymkode: f4543...42d Tusen takk for svar. Det var akkurat slike tips jeg var ute etter 🙂 Anonymkode: ade9b...1b2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #8 Skrevet 14. september 2021 Ikke gjør som han sier når han kommanderer deg osv. Vær litt drittunge på en måte. Søk opp "how to brat in bed" eller noe i den dur. Anonymkode: 9d6c6...fd9 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #9 Skrevet 14. september 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke gjør som han sier når han kommanderer deg osv. Vær litt drittunge på en måte. Søk opp "how to brat in bed" eller noe i den dur. Anonymkode: 9d6c6...fd9 Bra, takk! 🙂 Anonymkode: ade9b...1b2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #10 Skrevet 14. september 2021 Fant ut selv at eksen var temmelig interessert i BDSM og slikt etter at det ble slutt, og forholdet varte i nesten 10 år. Var ikke pga det at det ble slutt, så var vel ikke noe særlig problem at hun ikke fikk utløp for disse interessene - men var jo interessant nok å få den informasjonen gitt. Anonymkode: 1c386...af8
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #11 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (På 14.9.2021 den 9.30): Tenker det bør gå begge veier. Og jeg kan godt prøve noe nytt Anonymkode: ade9b...1b2 Å prøve noe nytt skader ikke! Bare husk at hvis du ikke liker det, eller føler deg ukomfortabel, er det heller ingen skam å droppe det. Anonymkode: e1087...903
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #12 Skrevet 17. september 2021 Ts, det er ikke noe galt i å ønske et litt mer kinky sexliv. Kjæresten din ønsker ikke det fordi eksene hans har behandlet ham så dårlig, men fordi han seksuelt tenner på spenning. Bdsm og det å være "slem i sengen" er egentlig bare voksnes form for fangeleker og cowboy og indianer. Det er spenning, seksuell lidenskap, adrenalin og endorfiner det handler om, ikke overgrep og reell vold. Din kjærestes ønske handler bare om at han liker spenning. Det er spennende å leke med maktforskyvning og utforske grenser. Det er spennende å føle at den andre blir en annen, en fremmed, det er spennende å føle seg fanget, og bli "pint" litt, samtidig som man vet at den andre bare vil en godt i virkeligheten. Det er denne kontrasten mellom kjærlighet og trygghet i bunn, samtidig som man leker med utrygghet og "slemme" ting som blir ekstra opphissende og spennende. Det er ikke sykt, men faktisk ganske så vanlig. Anonymkode: acf0f...b72 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #13 Skrevet 17. september 2021 Ts, hvis du ikke føler deg komfortabel med å være "slem" så sier du det bare til kjæresten din. Sex skal være lystbetont og ikke noe man gjør for å tekkes den andre. Det gjelder både bdsm og alle andre seksuelle praksiser. Samtidig tenker jeg det er viktig å anerkjenne hans lyster. Han er ikke psyk selvom han ønsker å utforske dominans. Kanskje kan dere klare å finne noe dere kan utforske som dere begge finner lystbetont? Uten at du må overskride dine grenser. Eventuelt finner dere ut at dere er inkompatible. Sånn er det jo også noen ganger, dessverre. Anonymkode: acf0f...b72 3
Tennplugg Skrevet 19. september 2021 #14 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (På 14.9.2021 den 0.39): Kjæresten min tenner på meg når jeg er slem. Altså i forbindelse med flørt og i sengen. Dette er ikke naturlig for meg, jeg tenner mer på varme og intimitet. Jeg kan gjerne tenke meg å prøve det slemme "spillet", men aner ikke hvordan jeg skal oppføre meg slemt i i dette formål. Har noen råd? Anonymkode: ade9b...1b2 Vanskelig å gi råd men om jeg skal prøve; snakk med han, be han komme med noen eksempler på "slemhet" han ville likt. Vi har delt tanker rundt "tease & denial" og litt slemme overraskelser i senga og et eksempel fra vår lek er; Jeg teaser han i noen dager, der han ikke får komme, bare være kåt. Når han "endelig" slipper til har vi masse verbal lek rundt at han har fulle baller og og er ivrig på å få tømt dem. Jeg kan beordre han om å si fra før han kommer, spørre han om han vil komme i meg, be han trygle om, å få sprute i meg, og til slutt svarer jeg bare "nei, du får ikke sprute i meg". Det er som regel triggeren som skal til, rett før han kommer presser jeg han ut av meg og kommanderer han samtidig til å ikke røre seg selv (runke) men at han skal tømmes uten berøring. Jeg pleier å løfte meg litt opp så jeg får god utsikt mens jeg både oppmuntrer han til å la det komme samtidig som jeg liksom ber om unnskyldning for at det ble slik, gjerne med litt slem stemme og ond latter. Det er ordentlig slemt men begge kan synes det er både pirrende og litt gøy. Ikke hver gang da😊 1
Christina82 Skrevet 21. september 2021 #15 Skrevet 21. september 2021 Ryddet for brukerdebatt, avsporinger og brudd på seksualrommets regler. Moonshine, mod
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #16 Skrevet 21. september 2021 Ert han, snakk nedsettende til han. Få han hard slik at han kan tilfredsstille deg. Deretter stimulerer du han nesten helt fram tre-fire ganger før du enten sier at nok er nok, han får vente med å komme til en annen dag eller enda slemmere; du finner fram kukburet, låser han inn og sier du ikke helt har bestemt deg for når det er "frigjøringsdag". 😈 Anonymkode: 33d4f...dbf 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #17 Skrevet 25. september 2021 Vi har noen ganger rollespill der jeg er litt slem. Sier at han ikke får noe men han må slikke meg til orgasme, gjerne flere. Så ber han pent om å slippe til mens jeg er kostbar. Ber han vise meg hvor tent han er, bar han runke foran meg mens jeg kjenner på pungen og "veier" den i hånda for liksom å kjenne at han er "ladet" og klar. Så kan jeg finne frem et kondom og be han tre det på, så skal han få slippe til. Han spør gjerne "hvorfor kondom" og da er svaret enten at jeg ikke gidder klisset hans eller enda slemmere; at det er kun "de andre" som får fylle meg, ikke en taper som han. Da blir han veldig ivrig med skrekkblandet kåtskap, sjalusi og irritasjon. Neste gang er det kanskje hans tur til å være slem og da blir gjerne rumpa mi veldig rød, sminken godt smurt utover og og både puppene, halsen og håret ganske så klissete......😈 Anonymkode: 33d4f...dbf 4
KjøttOPP Skrevet 25. september 2021 #18 Skrevet 25. september 2021 Slå opp med ham i senga. Dét er slemt det 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #19 Skrevet 25. september 2021 1 hour ago, KjøttOPP said: Slå opp med ham i senga. Dét er slemt det Hehe😊 jaja, så problemet løst iallfall Anonymkode: ade9b...1b2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #20 Skrevet 27. september 2021 Sprut litt vann i ansiktet hans med vannflaske mens du sittter på ham. Anonymkode: eda1b...981
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå