AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 Jeg møtte en fyr ute for noen uker tilbake, sammen med venninna mi, som jeg ble helt slått i bakken av. Han snakket veldig lenge med oss begge, men jeg hadde på daværende tidspunkt kjæreste. Følte likevel en veldig connection, og klarer ikke glemme han. Nå er jeg singel for første gang på åresvis, og har utrolig lyst til å kontakte han. Problemet er at venninna mi forsøkte seg på han, den gang, og ble avvist av han. Jeg fikk en følelse av at han egentlig var interessert i meg med kroppsspråk og at han pratet mest med meg, men jeg tok den altså ikke videre pga type. Kan jeg kontakte han nå, tross at hun er veldig god venninne og ble ganske tydelig skuffet av avvisningen den gang? Hvordan løser jeg det i tilfelle ovenfor henne -hvis- han vil gå på en date med meg? Tror dette kan bli en utfordring fremover generelt, da vi har ganske lik smak i menn vi finner tiltrekkende, men jeg har før hatt kjæreste hele livet omtrent. Så gruer meg til hele «interessert i samme fyr»-problematikken som to single som stort sett går ut sammen vil møte på. Noen med erfaringer på området? Vurderer å sende en melding til han her og spørre om han vil ta en øl med meg. Meeeen det kan jeg aldri si til venninna mi? HJÆLP. Anonymkode: 2d36c...994
so_what Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 For noen uker siden var du i et forhold, men nå er du singel? Rebound? 3
AliceNextDoor Skrevet 13. september 2021 #3 Skrevet 13. september 2021 Hvis det er slik at det er deg han er interessert i, så er vel det egentlig ganske greit? Det bør være rom for å akseptere at han også har valgt, jeg tror ikke jeg selv hadde hatt særlig vanskelig med å akseptere det. Hvis dere to faktisk er de to som finner lykken i hundre år fremover, da er det litt snålt å stå i veien for en sånn lykke.
Idiot007 Skrevet 13. september 2021 #4 Skrevet 13. september 2021 Fortell henne før du prøver deg 👍 da gjør du ikke noe galt. Merkelig om hun nekter deg 🤔
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #5 Skrevet 14. september 2021 Blitt singel for noen uker siden? Du har ikke hatt tid til å bearbeide bruddet i det hele tatt... Hadde aldri blitt involvert med deg utover et ONS. Anonymkode: 5ba25...511
AprilLudgate Skrevet 14. september 2021 #6 Skrevet 14. september 2021 Prisen til verdens beste venninne 😅😅😐
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå