AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 Tar godt vare på eget utseende/kropp og trygg på at jeg har mye å tilby personlighetsmessig, men tenker likevel det ble for sent å søke kjærligheten etter jeg fylte 30 (er 31 nå). Jeg vet det finnes 80-åringer som finner kjærligheten, men det blir litt «eventyr» for min del. Blir ofte bedt ut, men innså at jeg ikke har sagt ja til date på 8 måneder. Forsøker å dekke savn etter flørt og nærhet med å begrave meg i jobb og se romantisk drama når jeg kommer hjem. Drømmer mye om sex og menn, så er jeg skuffet når jeg våkner. Så hvor lenge skal jeg klare å fortrenge dette før det går over av seg selv? 😛 Går trangen etter sex, flørt, nærhet og dating over hvis man unngår det lenge nok? Anonymkode: 43501...560
Matdronningen Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 Neineinei😂😂 halloen, du e bare 31? Gjeld å finne noken som passa deg no, aldri for seint. Tidlig ute e du i forhold til meg 13
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #3 Skrevet 13. september 2021 Dette må være trolling. Slutt å begrave deg i jobb. Det blir bare verre. Anonymkode: 465e5...8fd 6
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #4 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tar godt vare på eget utseende/kropp og trygg på at jeg har mye å tilby personlighetsmessig, men tenker likevel det ble for sent å søke kjærligheten etter jeg fylte 30 (er 31 nå). Jeg vet det finnes 80-åringer som finner kjærligheten, men det blir litt «eventyr» for min del. Blir ofte bedt ut, men innså at jeg ikke har sagt ja til date på 8 måneder. Forsøker å dekke savn etter flørt og nærhet med å begrave meg i jobb og se romantisk drama når jeg kommer hjem. Drømmer mye om sex og menn, så er jeg skuffet når jeg våkner. Så hvor lenge skal jeg klare å fortrenge dette før det går over av seg selv? 😛 Går trangen etter sex, flørt, nærhet og dating over hvis man unngår det lenge nok? Anonymkode: 43501...560 Hvorfor tenker du det er for sent? Anonymkode: bdffd...245 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #5 Skrevet 13. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dette må være trolling. Slutt å begrave deg i jobb. Det blir bare verre. Anonymkode: 465e5...8fd Jeg lover det ikke er trolling. Begynner å bli fortvilet for nå har det gått så langt at jeg ser «alle» som attraktive, har tatt meg selv i å tenke at en mann over 80 faktisk så ganske kjekk ut. Og er kåt hver dag og dagdrømmer om mannlige kolleger jeg ellers ikke er interessert i. Trodde det skulle avta etter en lang periode og ikke bli mye verre, har hørt andre si at når de gikk lenge single så forsvant behovet. Anonymkode: 43501...560
Gjest Småbrukmann Skrevet 13. september 2021 #6 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tar godt vare på eget utseende/kropp og trygg på at jeg har mye å tilby personlighetsmessig, men tenker likevel det ble for sent å søke kjærligheten etter jeg fylte 30 (er 31 nå). Jeg vet det finnes 80-åringer som finner kjærligheten, men det blir litt «eventyr» for min del. Blir ofte bedt ut, men innså at jeg ikke har sagt ja til date på 8 måneder. Forsøker å dekke savn etter flørt og nærhet med å begrave meg i jobb og se romantisk drama når jeg kommer hjem. Drømmer mye om sex og menn, så er jeg skuffet når jeg våkner. Så hvor lenge skal jeg klare å fortrenge dette før det går over av seg selv? 😛 Går trangen etter sex, flørt, nærhet og dating over hvis man unngår det lenge nok? Anonymkode: 43501...560 Hjelpes, du er bare 31 år. Jeg er 40 år, i ditt hode så er jeg fortapt da ser jeg😂
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #7 Skrevet 13. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor tenker du det er for sent? Anonymkode: bdffd...245 Vet ikke helt spesifikt. Har bare en slags følelse av at toget har gått og orker ikke knive om menn som ser etter damer som er 5-10 år yngre enn meg. Anonymkode: 43501...560
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #8 Skrevet 13. september 2021 2 minutter siden, Småbrukmann said: Hjelpes, du er bare 31 år. Jeg er 40 år, i ditt hode så er jeg fortapt da ser jeg😂 Har faktisk datet 3 menn på din alder og ikke tenkt over alderen deres. Følte vi var på bølgelengde mentalt sett Anonymkode: 43501...560
Gjest Småbrukmann Skrevet 13. september 2021 #9 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har faktisk datet 3 menn på din alder og ikke tenkt over alderen deres. Følte vi var på bølgelengde mentalt sett Anonymkode: 43501...560 Trangen etter alt du spør om, går ikke over, den blir nok verre med årene du er uten. Spørsmålet er jo hvorfor du tenker sånn egentlig, og nekter deg selv kjærlighet, nærhet osv.? og svaret er kanskje dårlig opplevelser i fortiden?
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #10 Skrevet 13. september 2021 2 minutter siden, Småbrukmann said: Trangen etter alt du spør om, går ikke over, den blir nok verre med årene du er uten. Spørsmålet er jo hvorfor du tenker sånn egentlig, og nekter deg selv kjærlighet, nærhet osv.? og svaret er kanskje dårlig opplevelser i fortiden? Det er vel litt sånn at jeg tenker de single som er på markedet er på utkikk etter en svært ung dame å etablere seg med. Eller at de er umodne som flere jeg har møtt. På tinder får jeg swipe notes fra menn som ønsker en diskrèt affære, det er bare trist de ser meg og tenker jeg er riktig match til det (har ingen lettkledde bilder eller noe sånt heller). Han ene 40-åringen jeg datet var jeg dypt forelsket i men han sa han ikke har vært i forhold på 10 år og skyr det som pesten, så jeg brøt omsider kontakten da han bare ville ha sex. Møtt noen andre jeg har likt i ettertid, han ene hadde en samboer han holdt skjult, han andre var kronisk singel og ønsket å være fwb, han tredje sa han var ute etter noe seriøst, han møtte venninne mine og jeg noen av hans venner, så oppdaget jeg samme dag vi hadde avtale at han hadde blokkert meg, spurte han om dette på en annen kanal hvor han svarte at han hadde mistet interessen siden jeg virket usikker og rar siste møte (jeg hadde hatt en veldig dårlig dag på jobb og skjulte det visst dårlig). En fjerde møtte aldri opp på avtalt date og fremfor å unnskylde seg latet han som ingenting å ba meg ut på nytt. Har opplevd det før han også. Så det føles veldig for sent ut, føler meg bare gammel. Anonymkode: 43501...560
Gjest Småbrukmann Skrevet 13. september 2021 #11 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er vel litt sånn at jeg tenker de single som er på markedet er på utkikk etter en svært ung dame å etablere seg med. Eller at de er umodne som flere jeg har møtt. På tinder får jeg swipe notes fra menn som ønsker en diskrèt affære, det er bare trist de ser meg og tenker jeg er riktig match til det (har ingen lettkledde bilder eller noe sånt heller). Han ene 40-åringen jeg datet var jeg dypt forelsket i men han sa han ikke har vært i forhold på 10 år og skyr det som pesten, så jeg brøt omsider kontakten da han bare ville ha sex. Møtt noen andre jeg har likt i ettertid, han ene hadde en samboer han holdt skjult, han andre var kronisk singel og ønsket å være fwb, han tredje sa han var ute etter noe seriøst, han møtte venninne mine og jeg noen av hans venner, så oppdaget jeg samme dag vi hadde avtale at han hadde blokkert meg, spurte han om dette på en annen kanal hvor han svarte at han hadde mistet interessen siden jeg virket usikker og rar siste møte (jeg hadde hatt en veldig dårlig dag på jobb og skjulte det visst dårlig). En fjerde møtte aldri opp på avtalt date og fremfor å unnskylde seg latet han som ingenting å ba meg ut på nytt. Har opplevd det før han også. Så det føles veldig for sent ut, føler meg bare gammel. Anonymkode: 43501...560 Første jeg tenker er at du faller for feil type menn..siden dette gjentar seg. Da har du ett mønster og bryte. ikke lett men det kan gå. Selvtilliten din må bygges opp igjen, for tror dette har skada den litt mye. Du har god tid.. du er 31 år. Du har så mange år igjen, for og få til alt du vil ha på plass.. Du må slutte og ødlegge for deg selv med tanke måten din. Tålmodighet er nøkkelord og tillate deg selv lykke... Du er drømmedama til mange. Finnes rundt 80 000 menn i verden som er skapt for bare deg🤪(forskning fra 2012 om jeg husker rett, så sikkert 120 000 i dag som passer for deg) Smil litt 😊
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #12 Skrevet 13. september 2021 Du blir bedt ut? Du viser bare kvinners privelegie. Anonymkode: da187...121
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #14 Skrevet 14. september 2021 Men kjære deg... 31 er da ingenting! Selv er jeg singel kvinne på 48, og jeg har absolutt ikke lagt bort håpet om å finne kjærligheten igjen! Savner nærheten og de gode varme følelsene, en som er "min". I mellomtiden har jeg en fast FF jeg treffer en gang i blant - det dekker i alle fall noe av savnet etter sex og nærhet. Ganske "tomt" uten følelser, men likevel en flott mann jeg kan ha en hyggelig kveld med når det passer oss begge. Anonymkode: a4a0b...058 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #15 Skrevet 14. september 2021 9 hours ago, Småbrukmann said: Første jeg tenker er at du faller for feil type menn..siden dette gjentar seg. Da har du ett mønster og bryte. ikke lett men det kan gå. Selvtilliten din må bygges opp igjen, for tror dette har skada den litt mye. Du har god tid.. du er 31 år. Du har så mange år igjen, for og få til alt du vil ha på plass.. Du må slutte og ødlegge for deg selv med tanke måten din. Tålmodighet er nøkkelord og tillate deg selv lykke... Du er drømmedama til mange. Finnes rundt 80 000 menn i verden som er skapt for bare deg🤪(forskning fra 2012 om jeg husker rett, så sikkert 120 000 i dag som passer for deg) Smil litt 😊 Takk ☺️❤️ Anonymkode: 43501...560
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #16 Skrevet 14. september 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Men kjære deg... 31 er da ingenting! Selv er jeg singel kvinne på 48, og jeg har absolutt ikke lagt bort håpet om å finne kjærligheten igjen! Savner nærheten og de gode varme følelsene, en som er "min". I mellomtiden har jeg en fast FF jeg treffer en gang i blant - det dekker i alle fall noe av savnet etter sex og nærhet. Ganske "tomt" uten følelser, men likevel en flott mann jeg kan ha en hyggelig kveld med når det passer oss begge. Anonymkode: a4a0b...058 Det er merkelig for jeg syns ikke det er rart eller for sent når andre finner kjærligheten (ikke 48 heller), føler jeg er for gammel men ikke andre. Men jeg syns det er fint å høre at du er åpen for å finne kjærligheten, håper jeg får motivasjonen tilbake en dag Anonymkode: 43501...560 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #17 Skrevet 14. september 2021 Å herregud. Dummeste jeg har lest på lenge. Om 30 år kommer du til å angre på at du tenkte sånn som 30åring og du fremdeles var ung og lovende. Men det ser du ikke nå. Lyst til å ende opp som grå og trist kontorrotte istedenfor da, med kommunesveis og triste sløret øyne istedenfor da? I så fall, fortsett sånn du driver nå. Anonymkode: 3d1f6...38b 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #18 Skrevet 14. september 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: Å herregud. Dummeste jeg har lest på lenge. Om 30 år kommer du til å angre på at du tenkte sånn som 30åring og du fremdeles var ung og lovende. Men det ser du ikke nå. Lyst til å ende opp som grå og trist kontorrotte istedenfor da, med kommunesveis og triste sløret øyne istedenfor da? I så fall, fortsett sånn du driver nå. Anonymkode: 3d1f6...38b Jeg klarer ikke å legge bort tanken på at jeg må opp 10 år i alder på partner for at han skal se på meg som ei det går an å etablere seg med. Og er færre å velge mellom når det gjelder menn i 40-årene, har vært forelsket i en men blir stort sett mest tiltrukket av menn på egen alder + 5 år. Var en aktiv dater frem til det tok brå slutt for 8 måneder siden, da jeg ble dumpet fordi jeg hadde hatt en dårlig dag på jobb. Var lettet og glad da jeg kuttet det ut, men nå dagdrømmer jeg om kjærlighet hele tiden 😛 tryggere med dagdrømming og romantiske filmer etter jobb. Anonymkode: 43501...560
GrønnNellik68 Skrevet 14. september 2021 #19 Skrevet 14. september 2021 Herrefred 😇. 31???? Gled deg til du blir 53 og er single da snakker vi 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #20 Skrevet 14. september 2021 jeg er 44 år, og har alt hatt et langt samliv før jeg nå har vært mer eller mindre singel i 6 år. Men nå tror jeg kanskje jeg har funnet kjærligheten igjen. Og det føles minst like deilig som tidlig i 20-åra.🥰 Men det kan ta tid å finne en bra match. Men en negativ innstilling hjelper i alle fall ikke. Tro meg, man kan forelske seg hele livet, og det føles akkurat like deilig uansett alder! Anonymkode: e84e6...647 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå