Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på en ting:

Jeg skal sende tilbake en topp fra H&M som ikke hadde den passformen på meg som på modellen i katalogen. Hva må gjøres når man skal returere denne?

Ser at man må fylle ut returkode, men hvor står den? Det er mange siffer på den posen som toppen var i, men hva er returkoden?

Varen veier mindre enn 350 gram, og da skal man ikke bruke den returlappen i høyre hjørne ikke sant? Det stod i alle fall noe om det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kodene står på ordreseddelen som du fikk med pakken. Veier varen mindre enn 350g, er det billigere for deg å IKKE bruke returlappen. Jeg pakket returvaren(under 350g) i posen som den ble tilsendt i, og limte på en hvit lapp med adressen til H&M, og betalt vanlig porto på posten.

Skrevet

Men det er jo så mange koder her at jeg ikke helt skjønner hvilket det er.

Skrevet

Det står koder rett ved der du skal fylle inn. Kode nummer 1= feil størrelse, kode nummer 2=? osvosv. Akkurat hva du skriver der, er ikke så veldig viktig.

Skrevet

Like over der du skal fylle ut for retur står det en liste over koder og hva de betyr. Så får du bare plukke ut den som passer for deg!

Skrevet

Åja, kjære vene. Det lønner seg å lese nøye ja :ler: Trodde det var en flersifred kode på den posen som toppen var pakket inn i. Hmm... Takk for hjelpen, dere! :)

Skrevet

Hahaha, det er ikke mer enn to timer siden jeg satt og knotet med nøyaktig det samme. Mottok en kåpe i dag som var for stor til tross for at det var minste størrelse, så den går rett tilbake. Det tok laaang tid før jeg skjønte hva som egentlig var returkoden. :ler2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...