Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsker meg deilige støvletter med skinnfor....men har fullt av bootcut bukser i skapet....ser det teit ut å stappe bootcut'ene nerri støvla eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du får plass, er det jo greit. Bare "rull" jeansene sammen rundt leggen, og stapp dem gjerne nedi sokkene før du tar på deg støvlettene. Ser sykt ut, men funker som juling.

Skrevet

Nei det funker fint det!

Synes det er fint med jeans som ikke er åletrange nedi støvletter også jeg.

Skrevet

Alle varianter av buksa oppi støvlene ser URTEIT ut.. Og med en vid sid bukse blir det sikkert bare ennå verre...

Men hver sin lyst..

Skrevet
Alle varianter av buksa oppi støvlene ser URTEIT ut..

Ja men kan du ikke bare ha buksa utenpå og være blid og fornøyd med det da? :)

Skrevet
Ja men kan du ikke bare ha buksa utenpå og være blid og fornøyd med det da?  :)

Hvor har du fått det fra at jeg ikke er bli og fornøyd med det ? :sjarmor:

Men le av urteite "nå MÅ jeg gjøre akkurat sånn, for det er MODERNE" gjør jeg jo selvfølgelig.. :ler::ler: (og så blir jeg ennå blidere ;) )

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet
Hvor har du fått det fra at jeg ikke er bli og fornøyd med det ?  :sjarmor:

Men le av urteite "nå MÅ jeg gjøre akkurat sånn, for det er MODERNE" gjør jeg jo selvfølgelig..  :ler:  :ler:  (og så blir jeg ennå blidere ;) )

Du hörtes ikke så fornöyd ut - heller lettere irritert og krass;)

Men dette ble jo "in" for flere år siden.. (og er det fortsatt) Så dette e'kke news babe!

kanskje på tide med en liten oppdatering? Så kan du iallefall berettighet imponere med din orginalitet.

Skrevet

var det mange som gikk med støvlettene på utsiden av buksene i fjor?

jeg kan ikke huske å ha sett mange av dem, trodde det var moten som kom i år jeg?

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet
var det mange som gikk med støvlettene på utsiden av buksene i fjor?

jeg kan ikke huske å ha sett mange av dem, trodde det var moten som kom i år jeg?

Jeg mente hun kritiserte de som hadde buksene ned i stövlene, da :)

Skrevet
Jeg mente hun kritiserte de som hadde buksene ned i stövlene, da :)

ja, og sa at det ikke var nytt av året men at det var blitt in for flere år siden og var det enda.

men jeg kan ikke huske at det har vært in med buksene inni støvlettene i fjor eller forfjor, derfor jeg spurte. kan ikke huske å ha sett mange med det.

Skrevet

Den moten startet i fjor, men er slått til for fullt i år.

Skrevet

Det var da mange som gikk med buksa ned i støvlene i fjor... I alle fall her. Og i fjor likte jeg det ikke, i år syns jeg det er greit, og til neste år er jeg sikkert helt med.............og da er det helt ut igjen!!!

Jeg blir med andre ord lett preget av moten.....det tar bare en stund!

Skrevet
Alle varianter av buksa oppi støvlene ser URTEIT ut.. Og med en vid sid bukse blir det sikkert bare ennå verre...

Men hver sin lyst..

Er så enig. Sist det var på mote varte det heldigvis ike så lenge.

Skrevet

Kommer nok ikke til å følge moten på det punktet tror jeg. Hvis det blir fryktelig ut å gå med buksene utenpå, får jeg heller holde meg til skjørt tror jeg :ler:

Skrevet

Du hörtes ikke så fornöyd ut - heller lettere irritert og krass;)

Vel, vel.. Hva du synes jeg "høres ut som" bryr meg ikke.. Jeg har det i alle fall bra..

Men dette ble jo "in" for flere år siden.. (og er det fortsatt) Så dette e'kke news babe!

Skrevet

Tilbake til temaet i tråden; jeg syns ikke det er fint med bootcut oppi støvletter fordi det lett blir folder på buksen rundt knærne. Klarer du å unngå foldene er det helt greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...