Gå til innhold

Hvorfor har vi så lett for å ønsketenke når vi blir forelsket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjent en fyr i 5-10 år og han er yngre, sexy og meget sjarmerende. Til min forferdelse har det gradvis gått opp for meg at han overraskende nok er en player. Han tar ofte kontakt med sms. Han har innrømmet at han "Løper etter meg". Allerede for flere år siden så var jeg kommet temmelig mye "på gli" selv om det ikke skjedde noe "hanky panky"mellom oss- men da snudde han plutselig helt om og lot seg forføre av en kvinnelig bekjent og de var sammen en liten stund før det tok slutt mellom dem. Selv så mistet jeg troen på ham selvfølgelig. Men han fortsetter å ta kontakt med sms. Og jeg sier til meg selv at denne gangen skal jeg ikke være så imøtekommende. Men selv om jeg er fortsatt er sinna og bitter og har mistet tilliten til vedkommende, så tar jeg meg selv i å tenke på muligheten om at det kan bli noe i fremtiden og tolker det minste signal fra ham som et positivt tegn. Plutselig så er komplimentene fra ham større enn noen gang før og jeg merker jeg begynner å yte råd og oppmuntring etc. igjen. Han har ofte sagt at han ønsker å være singel og at han er mindre interessert i sex og forhold enn gjennomsnittet, men jeg vet ikke om jeg tror på ham; lurer på om det er alt etter hvem han snakker med?

Anonymkode: e64e7...0e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...