Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #1 Skrevet 27. september 2005 Arg! Jeg er en taper i alt som har med elektronisk utstyr å gjøre, og nå har jeg gått til innkjøp av en mp3-spiller, Creative Zen Micro. Når jeg kobler den til PC`en får jeg opp "docked" på mp3-spilleren. Hva betyr det? Når jeg drar ut kontakten fra PC`en står det lenger ikke "docked". Jeg får ikke til å laste over sanger. Hvordan gjør jeg det? Har innstalert denne CD`en som fulgte med, og får opp på PC`en en meny hvor jeg kan hente fram sangene mine. Det har jeg gjort, og det står at de overføres, også "complete". Men hvor finner jeg dem på mp3-spilleren? Dette var noe møkk.
Skravla Skrevet 27. september 2005 #2 Skrevet 27. september 2005 Mitt første spørsmål er: Har du lest bruksanvisningen? På side 105 i min bruksanvisning står det forklart hvordan du overfører musikk. CD-programmene er ganske selvforklarende. Når du har overført så vil du finne alle filene dine i musikkbiblioteket/Music Library. Docked betyr at MP3-spilleren er koblet til PC. Ellers så har du et bra hjelp på CD - Getting started with Zen Micro.
blå Skrevet 27. september 2005 #3 Skrevet 27. september 2005 Nei, uff så sint du var da. Håper du får det til, jeg er veldig fornøyd med min, men jeg må innrømme at jeg knota veldig i begynnelsen for å finne ut av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå