AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 Det er travle tider på jobb for oss begge, vi er knapt hjemme til samme tid. Har dere tips om hvordan gjennomføre en barnebursdag på enklest mulig vis? Ca 8-10 barn. Anonymkode: de420...3a4
Gjest WhisperingWind Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 Pizza, langpanne Sjokolade kake og enkle bursdags leker 👀
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #3 Skrevet 13. september 2021 1,5 time, mat og kake. Resten fikser de selv 👍 Anonymkode: a38d5...168 6
Lea Skrevet 13. september 2021 #4 Skrevet 13. september 2021 Bursdag på en pizza restaurant eller MC dondals? 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #5 Skrevet 13. september 2021 Dra i fjæra, skogen eller lignende. Grill pølser og lag ferdigmuffins. Anonymkode: d251e...10b 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #6 Skrevet 13. september 2021 1,5 time. Hei, pølser, frilek, muffins eller platekake, fiske godteposer, ut. Om det blir stillstand, sett på musikk. Anonymkode: 2dcc5...3d1 2
Rosi Skrevet 13. september 2021 #7 Skrevet 13. september 2021 Om dere har økonomi til det er lekeland, trampolinepark etc veldig greit. Ta med en kake (sjokoladekake fra frysedisken går helt fint om dere ikke har tid til å bake), så ordner lekeland resten. 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #8 Skrevet 13. september 2021 Lekeland helt klart. Betaler gladelig for å slippe underholdning, rydding, vasking og matlaging Anonymkode: 21cf6...565 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #9 Skrevet 13. september 2021 Hvor gammelt blir barnet? Inviter fra kl til kl. 10+ så funker det fjell med enkel servering og en morsom film. 10- så funker det fjell med enkel servering og noen leker de kan jo helt klart leke selv, men det er morsomt med noen klassikere som fiskepose og skattejakt. For å gjøre kakevakinga enkel og god anbefaler jeg å blande toro langpanne sjokoladekake og toro brownies. Bruk bare ingrediensene som står på posene og bland alt. Blir faktisk ei langpanne og den smaker mye bedre enn mange andre sjokoladekaker. Når det gjelder mat trenger det ikke være fancy. Husker min mor brukte bursdagsboka til Anne b raude mye. Selv foretrekker jeg Instagram. Man trenger ikke gå helt fotballfrue, men det er mange småbarnsforeldre med gode ideer til småting derute Anonymkode: b9dff...343 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #10 Skrevet 13. september 2021 Jeg pleier å "kjøpe meg ut" av bursdagsfeiringer. Kjøper kake, feirer på lekeland, hoppeland, bowling, etc. Anonymkode: df21b...ddc 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #11 Skrevet 14. september 2021 Netttopp arrangert tidenes enkleste bursdagsfeiring! Først bursdagssynging, så kakespising, så leker (musikk-stolleken, fiske etter godtepose), også fri lek mens vi voksne rydda og forberedte pølser og lompe, også mer frilek. Ungene storkoste seg. Bestilte en ferdiglagd bløtkake, og resten var frossenkaker fra rema 1000; sjokoladekake og vannbakkels. KJempefornøyde kids! Aner ikke alderen på din unge, min ble 4 år og dette var veldig poppis bursdagsfeiring med 10 barn og noen voksne. Anonymkode: 9e8b1...dd2 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #12 Skrevet 14. september 2021 Bak langpannekake og pynt bordet dagen før. Rett og slett forberede så mye som mulig dagen før. Mat kan være pølse og brød/lompe, så kake og eventuelt godteri. Det kommer an på alderen på barna, men en film er ofte populært. Eller fiske etter godteposer. Barna bruker å finne ut av ting å finne på sammen med bursdagsbarnet. Anonymkode: 27c18...5da 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #13 Skrevet 14. september 2021 Bursdag utenfor huset. Bare møt opp, ha med evt. kake, betal og reis igjen etter to timer. Slipper rydding og vasking både før og etter bursdag. Anonymkode: bd9cf...c6e 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #14 Skrevet 14. september 2021 Barna her er mange på trinnet, så vi pleier å høre med noen andre med bursdag på samme tid om de vil være med og spleise på lekeland el.l. Så får vi invitert litt flere i klassen (for det er dyrt per barn). Da er vi to familier som tar med kake, resten ordner lekelandet/trampolineparken/kinoesalen for kinobursdag etc. Har hatt noen barnebursdager hjemme, DET var styr og mas, det. Og foreldre som sitter og skravler i sofaen og ikke griper inn når DERES eget barn lager bråk, jeg må betjene foreldrene med kaffe og barna med kake og mat, noen liker ikke ostepop, noen liker ikke ditt og datt, og noen ødelegger leker osv. Når de om noen år kan begrense seg til 4-5 gjester hjemme, da er det greit å være i huset. Anonymkode: b8a40...9aa
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #15 Skrevet 14. september 2021 Wienerpølser og brus, åpning av gaver, fiskedam med godteposer, frilek, ferdig Anonymkode: 30bbd...3ea
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #16 Skrevet 14. september 2021 I en veldig hektisk periode bestilte vi barnebursdag på et lekeland. De ordnet ALT. Eneste jeg måtte gjøre var å sende ut invitasjoner. Ungene hadde det veldig gøy, litt dyrt, men verdt det i en travel periode. Dersom man skal ha det hjemme er det greit å gjøre alt klart dagen før. Anonymkode: 21607...7d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå