Populært innlegg Elysion Skrevet 13. september 2021 Populært innlegg #1 Skrevet 13. september 2021 Selv er jeg så glad nå at det nesten ikke finnes ord, spesielt siden Rødt hittil ser ut å ha gjort et veldig bra valg. 🥳 53
Nevian Skrevet 13. september 2021 #3 Skrevet 13. september 2021 Det er jo bare oppskriftsmessig egentlig. Tror det har skjedd bare to ganger etter krigen at samme fløy har hatt regjeringen i tre perioder, så når det nå har gått to, så betyr det at alt går som det pleier. 17
Søgni Skrevet 13. september 2021 #4 Skrevet 13. september 2021 Tenker at det å se de foreløpige resultatene nesten veier opp for følelsen av å bevitne "MORNA JENS" fra åtte år tilbake. Neida. Joda. Syns regjeringsskifte er veldig, veldig positivt, men avventer litt og er spent på hva den nye regjeringen vil bestå av, selvsagt. 19
Sally-Go-Round Skrevet 13. september 2021 #5 Skrevet 13. september 2021 Selv om det ikke er spesielt overraskende så er det veldig gledelig 😁 15
clyde Skrevet 13. september 2021 #6 Skrevet 13. september 2021 Forferdelig, spesielt dette med MDG. Det er det verste, at de har fått så mange mandater. 28
Madeon Skrevet 13. september 2021 #7 Skrevet 13. september 2021 Håper vi slipper Rødt og MDG i regjering. 35
Madame Butterfly Skrevet 13. september 2021 #8 Skrevet 13. september 2021 Håper på koalisjon mellom Høyre, FrP, Sp og Rødt 😂 Det kommer jo ikke til å skje🤣 3
Elysion Skrevet 13. september 2021 Forfatter #10 Skrevet 13. september 2021 Søgni skrev (7 minutter siden): Tenker at det å se de foreløpige resultatene nesten veier opp for følelsen av å bevitne "MORNA JENS" fra åtte år tilbake. Neida. Joda. Syns regjeringsskifte er veldig, veldig positivt, men avventer litt og er spent på hva den nye regjeringen vil bestå av, selvsagt. Synes faktisk det utsagnet for alltid vil være en svart flekk i norsk politisk historie. Lov å håpe på at ingen fra venstresiden prøver seg på noe lignende. Blir veldig spennende å se hvordan den nye regjeringen blir, ja! 13
Elysion Skrevet 13. september 2021 Forfatter #11 Skrevet 13. september 2021 Madame Butterfly skrev (3 minutter siden): Håper på koalisjon mellom Høyre, FrP, Sp og Rødt 😂 Det kommer jo ikke til å skje🤣 Litt av en blanding, må jeg si. 9
Søgni Skrevet 13. september 2021 #12 Skrevet 13. september 2021 Wednesday Addams skrev (Akkurat nå): Synes faktisk det utsagnet for alltid vil være en svart flekk i norsk politisk historie. Lov å håpe på at ingen fra venstresiden prøver seg på noe lignende. Blir veldig spennende å se hvordan den nye regjeringen blir, ja! Enig! Direkte vulgært! 12
Drizzt Skrevet 13. september 2021 #13 Skrevet 13. september 2021 Jeg synes ikke det er positivt, men prøver å trøste meg med at MDG og Rødt trolig holdes utenfor regjeringsmakt og regjeringspåvirkning. 19
Daria Skrevet 13. september 2021 #14 Skrevet 13. september 2021 Takk og lov - det var på tide Spennende valgdagsmåling med både Rødt og MDG over sperregrensen. 9
mocca1 Skrevet 13. september 2021 #15 Skrevet 13. september 2021 Ser jo av kommentarfeltet hos vg at det er mange ikke-norske som heier på utfallet. Man kan jo lure på hvorfor, og hva de ser for seg…. Kan like gjerne flytte til Sverige 17
clyde Skrevet 13. september 2021 #16 Skrevet 13. september 2021 Madame Butterfly skrev (7 minutter siden): Håper på koalisjon mellom Høyre, FrP, Sp og Rødt 😂 Det kommer jo ikke til å skje🤣 Det hadde blitt interessant om ikke annet. 😅
kikkana Skrevet 13. september 2021 #17 Skrevet 13. september 2021 Meget bra, men gruer meg nesten til høyre velgerne kommer med sutter toget sitt på sosiale medier igjen. Husker det var stor syting for 9 år siden. 2
Elysion Skrevet 13. september 2021 Forfatter #18 Skrevet 13. september 2021 kikkana skrev (Akkurat nå): Meget bra, men gruer meg nesten til høyre velgerne kommer med sutter toget sitt på sosiale medier igjen. Husker det var stor syting for 9 år siden. Tenker at syting hadde det blitt uavhengig av valgresultat. Litt må man forvente, men tror jaggu jeg holder meg bittelitt unna sosiale medier de neste dagene. 2
Drizzt Skrevet 13. september 2021 #19 Skrevet 13. september 2021 kikkana skrev (1 minutt siden): Meget bra, men gruer meg nesten til høyre velgerne kommer med sutter toget sitt på sosiale medier igjen. Husker det var stor syting for 9 år siden. Like stor som Ap-velgerne når Ap taper eller ca det samme? 😂 10
Elysion Skrevet 13. september 2021 Forfatter #20 Skrevet 13. september 2021 Drizzt skrev (Akkurat nå): Like stor som Ap-velgerne når Ap taper eller ca det samme? 😂 Jeg tror omtrent samme, i all fall. 🤓
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå