Gå til innhold

Hva mener du om at det høyst sannsynlig blir regjeringsskifte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det syns jeg er fint :)

• Liker 14
Skrevet

Det er jo bare oppskriftsmessig egentlig. Tror det har skjedd bare to ganger etter krigen at samme fløy har hatt regjeringen i tre perioder, så når det nå har gått to, så betyr det at alt går som det pleier.

• Liker 17
Skrevet

Tenker at det å se de foreløpige resultatene nesten veier opp for følelsen av å bevitne "MORNA JENS" fra åtte år tilbake. 

Neida. Joda. 

Syns regjeringsskifte er veldig, veldig positivt, men avventer litt og er spent på hva den nye regjeringen vil bestå av, selvsagt. 

• Liker 19
Skrevet

Selv om det ikke er spesielt overraskende så er det veldig gledelig 😁

• Liker 15
Skrevet

Forferdelig, spesielt dette med MDG. Det er det verste, at de har fått så mange mandater.

• Liker 28
Skrevet

Håper vi slipper Rødt og MDG i regjering. 

• Liker 35
Skrevet

Håper på koalisjon mellom Høyre, FrP, Sp og Rødt 😂 Det kommer jo ikke til å skje🤣

• Liker 3
Skrevet
Søgni skrev (7 minutter siden):

Tenker at det å se de foreløpige resultatene nesten veier opp for følelsen av å bevitne "MORNA JENS" fra åtte år tilbake. 

Neida. Joda. 

Syns regjeringsskifte er veldig, veldig positivt, men avventer litt og er spent på hva den nye regjeringen vil bestå av, selvsagt. 

Synes faktisk det utsagnet for alltid vil være en svart flekk i norsk politisk historie. Lov å håpe på at ingen fra venstresiden prøver seg på noe lignende. Blir veldig spennende å se hvordan den nye regjeringen blir, ja!

• Liker 13
Skrevet
Madame Butterfly skrev (3 minutter siden):

Håper på koalisjon mellom Høyre, FrP, Sp og Rødt 😂 Det kommer jo ikke til å skje🤣

Litt av en blanding, må jeg si. :fnise:

• Liker 9
Skrevet
Wednesday Addams skrev (Akkurat nå):

Synes faktisk det utsagnet for alltid vil være en svart flekk i norsk politisk historie. Lov å håpe på at ingen fra venstresiden prøver seg på noe lignende. Blir veldig spennende å se hvordan den nye regjeringen blir, ja!

Enig! Direkte vulgært!

• Liker 12
Skrevet

Jeg synes ikke det er positivt, men prøver å trøste meg med at MDG og Rødt trolig holdes utenfor regjeringsmakt og regjeringspåvirkning. 

• Liker 19
Skrevet

Takk og lov - det var på tide :danser: Spennende valgdagsmåling med både Rødt og MDG over sperregrensen.

• Liker 9
Skrevet

Ser jo av kommentarfeltet hos vg at det er mange ikke-norske som heier på utfallet. Man kan jo lure på hvorfor, og hva de ser for seg…. Kan like gjerne flytte til Sverige

• Liker 17
Skrevet
Madame Butterfly skrev (7 minutter siden):

Det hadde blitt interessant om ikke annet. 😅

Skrevet

Meget bra, men gruer meg nesten til høyre velgerne kommer med sutter toget sitt på sosiale medier igjen. Husker det var stor syting for 9 år siden. 

• Liker 2
Skrevet
kikkana skrev (Akkurat nå):

Meget bra, men gruer meg nesten til høyre velgerne kommer med sutter toget sitt på sosiale medier igjen. Husker det var stor syting for 9 år siden. 

Tenker at syting hadde det blitt uavhengig av valgresultat. Litt må man forvente, men tror jaggu jeg holder meg bittelitt unna sosiale medier de neste dagene. 

• Liker 2
Skrevet
kikkana skrev (1 minutt siden):

Like stor som Ap-velgerne når Ap taper eller ca det samme? 😂

• Liker 10
Skrevet
Drizzt skrev (Akkurat nå):

Like stor som Ap-velgerne når Ap taper eller ca det samme? 😂

Jeg tror omtrent samme, i all fall. 🤓

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...