AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 Har datet en fyr de to siste månedene, og har egentlig vært overbevist om at han er min store kjærlighet. Han gir meg mye bekreftelse og snakker om fremtiden vår. I går sender en venninne skjermbilde av at han skriver til henne og er veldig «på». Når jeg konfronterer med at jeg hører at han er aktiv på tinder, sier han at han ikke har sveipet på lang tid. Altså, han lyver. Vi har ikke blitt enige om noe, så han har ikke gjort noe galt egentlig. Bare stusser på hvorfor han vil ta forholdet offentlig, men er aktiv på tinder. Problemet nå er at jeg kjenner at følelsene mine har kjølnet litt, fordi han ikke var helt som jeg trodde 🥲 er det vanlig at menn er aktive på leit på tinder mens man dater? Anonymkode: ad30d...609
Maggi2 Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 Du må jo konfrontere ham med at du vet at han både har sveipet og chattet. Se hvilken unnskyldning han kommer opp med da 😈 Jeg hadde ikke giddet noe mer med ham hvis jeg var deg. Men selvfølgelig, dere er jo ikke sammen heller. Er det han som vil ts forholdet offentlig og du som holder igjen? I så fall kan jeg forstå ham, han gidder ikke å involvere seg totalt så tidlig når han ikke vet hvor han har deg.. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #3 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har datet en fyr de to siste månedene, og har egentlig vært overbevist om at han er min store kjærlighet. Han gir meg mye bekreftelse og snakker om fremtiden vår. I går sender en venninne skjermbilde av at han skriver til henne og er veldig «på». Når jeg konfronterer med at jeg hører at han er aktiv på tinder, sier han at han ikke har sveipet på lang tid. Altså, han lyver. Vi har ikke blitt enige om noe, så han har ikke gjort noe galt egentlig. Bare stusser på hvorfor han vil ta forholdet offentlig, men er aktiv på tinder. Problemet nå er at jeg kjenner at følelsene mine har kjølnet litt, fordi han ikke var helt som jeg trodde 🥲 er det vanlig at menn er aktive på leit på tinder mens man dater? Anonymkode: ad30d...609 Flere jeg kjenner til fjerner ikke tinder før de står i forhold på nett. Anonymkode: 9bcce...258
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #4 Skrevet 13. september 2021 Sånn ellers er det vanlig å snakke om fremtiden i starten, før man vet hva man er og uten at ligger en stor kjærlighetserklæring i det. Det er vel mest for å finne ut om man passer sammen. Anonymkode: 9bcce...258
The Kavorka Skrevet 13. september 2021 #5 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): er det vanlig at menn er aktive på leit på tinder mens man dater? Ikke i min verden, nei
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #6 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har datet en fyr de to siste månedene, og har egentlig vært overbevist om at han er min store kjærlighet. Han gir meg mye bekreftelse og snakker om fremtiden vår. I går sender en venninne skjermbilde av at han skriver til henne og er veldig «på». Når jeg konfronterer med at jeg hører at han er aktiv på tinder, sier han at han ikke har sveipet på lang tid. Altså, han lyver. Vi har ikke blitt enige om noe, så han har ikke gjort noe galt egentlig. Bare stusser på hvorfor han vil ta forholdet offentlig, men er aktiv på tinder. Problemet nå er at jeg kjenner at følelsene mine har kjølnet litt, fordi han ikke var helt som jeg trodde 🥲 er det vanlig at menn er aktive på leit på tinder mens man dater? Anonymkode: ad30d...609 Nei, ikke hvis det er seriøst. Men igjen, har en ikke tatt praten om eksklusivitet er det ikke galt. Anonymkode: 265d9...c41
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #7 Skrevet 13. september 2021 Ikke greit å være på om dere har avtalt å forholde dere til hverandre. Så lurer jeg også på hvorfor venninna di har sveipa ja på han om hun vet at du dater han? Man gjør da ikke det uten at det er en "avtalt test". Anonymkode: 48c4e...0ee
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #8 Skrevet 13. september 2021 Ikke galt han er på Tinder, men galt han lyver om det. Og ja, min kjæreste var også på Tinder etter to måneder. Han sa det til meg. Etterhvert kunne jeg ikke leve med det og sa det til han. Han slettet kontoen. Si det til han, at du har bevis og hvordan du føler. Anonymkode: a02b1...25a
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #9 Skrevet 13. september 2021 Få venninna di til å skrive mer med han, men ikke at så mye at hun er den mest aktive parten. Kanskje hun kan få i stand et treff også. Hva om hun etter hvert spør om han dater andre? Det er jo litt rart om han snakker så mye om framtid og slikt med deg, men er så aktiv på tinder også. Det kan jo være at han ikke lyver ang sveipingen, han kan jo ha sveipa venninna di til høyre for en tid tilbake. Altså, om man skal være tekniske. Driver han med love bombing? Anonymkode: add35...852
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå