AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 Svigerforeldre som maser om å finne på noe hele tiden, om det er selskap eller middag. Er så lei av at de skal være nyskjerrige og vite alt om alle og at de aldri lar meg og fruen få litt fred. Jeg er selv vant med nesten aldri være noe mye med familien min, de har heller aldri vært så jævlig nyskjerige over livet mitt, viss jeg har haddt noe å delt så har jeg sagt det. Har prøvd å forklart situasjon til samboer og hun er også litt lei av foreldrene sine men tror ikke hun skjønner hvor lei jeg er. Svigerforeldrene mine er verdens snilleste men de blir ALT for mye meg, faren er ganske nervøs og skal bestandig legge seg borti ting han overhodet ikke har noe med å gjøre. Og jeg har heller ikke samme humor som dem og er ganske lei av å sitte late flire av de tørre vitsene de kommer med, visst man ikke flirer så har man tydeligvis dårlig humor. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 932d9...787
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 Hvor ofte er dere sammen? Hvor lenge har du og samboeren din vert sammen? Anonymkode: 1e562...05f
Gubbelur21 Skrevet 13. september 2021 #3 Skrevet 13. september 2021 (endret) . Endret 13. september 2021 av Gubbelur21 Feil
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #4 Skrevet 13. september 2021 Hvor ofte er dere sammen med svigerforeldrene dine mente jeg Anonymkode: 1e562...05f
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #5 Skrevet 13. september 2021 Gubbelur21 skrev (3 minutter siden): Har vært sammen i snart 3 år, og flyttet sammen for et halv år siden, men før da så var det nesten hver helg Anonymkode: 932d9...787
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #6 Skrevet 13. september 2021 Gubbelur21 skrev (5 minutter siden): Har vært sammen i snart 3 år, og flyttet sammen for et halv år siden, men før da så var det nesten hver helg Anonymkode: 932d9...787 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå