Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #1 Skrevet 27. september 2005 Hei Fikk en pakke fra lf i går. En shampo+ en balsam. Shampo-flaska (i hardplast) var blitt knust under sendingen og ca. halvparten av innholdet var borte. Det var en meget klissete pakke.. Noen som har opplevd noe liknende? Er det noen vits i å si fra om det? Jeg fikk jo tross alt en hel balsam og en halv shampoo...
Gjest Gjesta Skrevet 27. september 2005 #2 Skrevet 27. september 2005 Da finner du fram mailen med referansenummer, og skriver rett og slett en høflig beskjed til LF der du beskriver skaden. Etter et par dager har du erstatning i posten.
Lumiah Skrevet 27. september 2005 #3 Skrevet 27. september 2005 Hvis du skriver en mail til kundeservice, og forklarer hva som har skjedd, så er jeg sikker på at de hjelper deg. Opplevde å få feil shampoo en gang jeg bestillte derfra. De sendte meg umiddelbart den jeg skulle ha, og ba meg beholde den jeg hadde fått tilsendt! Veldig bra kundeservice m.a.o!
Tigi Skrevet 27. september 2005 #4 Skrevet 27. september 2005 Det er absolutt vits i å si ifra, og du får helt sikkert en ny shampoo tilsendt!
liv Skrevet 27. september 2005 #5 Skrevet 27. september 2005 Ja bare å si fra der, får raskt svar også.
Gjest P.V Skrevet 27. september 2005 #6 Skrevet 27. september 2005 Har også alltid fått raskt svar fra LF men denne gangen er jeg utrolig skuffet. Har mailet de 3ganger om en pakke som jeg bestilte for 15 dager siden enda ikke er kommet:( Men har jeg fått svar? Nei
Gjest gjest1 Skrevet 27. september 2005 #7 Skrevet 27. september 2005 Hvis pakken var forsvarlig pakket inn, så har faktisk posten erstatningsplikt. Stikk innom posten og vis frem din våte pakke, så fyller de ut et skjema for deg (Fungerte riktignok ikke for meg, men da hadde avsenderen sendt en shampo som brevpost..akk)
Gjest P.V Skrevet 27. september 2005 #8 Skrevet 27. september 2005 Der kom svar etter 4 dager Får erstattet det som er kommet bort i posten + noe ekstra greier *glede seg*
Gjest Manic Skrevet 27. september 2005 #9 Skrevet 27. september 2005 Så bra! Når det gjelder den pakken du har ventet lenge på så er den sikkert kommet til posten, men så er også posten en flaskehals Jeg har sporet opp mange pakker fra strawberrynet, og de blir ofte liggende i postens system uten at noe skjer, og så plutselig er det noen som har sjekket pakken eller hva de enn gjør og så blir den liggende noen dager til og så blir den sendt til det lokale postkontoret. Og dette er tollfrie pakker... Så det går fort ut av avsender land og treigt i Norge...
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #10 Skrevet 28. september 2005 Trådstarter her. Jeg sendte en mail til LF i går og la med et bilde av innholdet. Fikk svar om at de skulle sende meg en ny pakke. Kjempebra! (Jeg er veldig fornøyd med shampoen og balsamen også (Tigi Bedhead Dumb Blonde)) Takk for svarene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå