Gå til innhold

Planløsning tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det beste med planløsningen i huset/leiligheten din? Hva er du mest fornøyd med og hva ville du endret hvis du kunne? 

Anonymkode: 6e89f...760

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At vaskerommet ligger rett ved siden av gangen, og har en egen dør. I tillegg er det plass til alt av utetøy og sportsutstyr der inne. Noe som er kjekt med aktive barn. Hadde jeg fått gjøre om, så ville jeg hatt plass til hverdagsklær og. 

Anonymkode: 6c2fd...b6f

Skrevet

At vi har yttergang som kan lukkes av med plass til barnevogn = sovested. 

Vaskerom med direkte utgang til garasjen. Skulle bare ønske det var større!

Balkong og terrasse/platting rett utenfor stuen, med inngjerdet hage = spennende og trygt for ungene.

At kjøkkenet og stuen er to forskjellige rom. Kunne ønsket meg en skyvedør mellom, nå er det en åpen døråpning der. Hadde vært fint å kunne lukke helt av.

Anonymkode: 9cd51...679

Skrevet

Jo, og så ville jeg hatt hagestue/vinterhage istedenfor et ubrukelig område foran boden. Eller bare bygd en etasje på huset akkurat der.

Anonymkode: 9cd51...679

Skrevet

Kjøkkenboden/spisskammerset 😊 trenger ikke stort kjøkken, har en bod på 2,8 kvm med masse hyller på veggene til alt av tørrvarer ect og kjøkkenbenk hvor alt av mikro, brødrister, kaffetrakter osv står framme hele tiden. 

Anonymkode: 9f792...e2e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjøkkenboden/spisskammerset 😊 trenger ikke stort kjøkken, har en bod på 2,8 kvm med masse hyller på veggene til alt av tørrvarer ect og kjøkkenbenk hvor alt av mikro, brødrister, kaffetrakter osv står framme hele tiden. 

Anonymkode: 9f792...e2e

Godt å høre at dette er satt pris på. Vi bygger hus med spisskammers nå på 4 kvm. Vi skal ha fryseskuffer i tillegg til hyller, sånn at vi kan ha stort kjøleskap på kjøkkenet. 

Vi skal ha vaskerommet rett under hovedbadet, og skal ha sjakt til skittentøy ned. 

Anonymkode: 26293...5ad

Skrevet

Det beste med min bolig er kjøkkendøren! Å ha adskilt kjøkken og stue er så deilig. Går aldri tilbake til åpen løsning.

Anonymkode: 5428c...d5a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...