AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 Har fortsatt ikke fått penger som ble overført til meg fra en konto i en annen bank på fredag kveld. Noen fler som har opplevd dette? Skal ikke pengene ha kommet i løpet av dagen i dag? Anonymkode: 8a88a...9d5
Elysion Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 Har skjedd her også, derfor jeg alltid overfører via Vipps.
Parv Skrevet 13. september 2021 #3 Skrevet 13. september 2021 Dette er en fast overføring/betaling som vil utløse gebyr om den tas gjennom Vipps. Må vel bare avvente til i morgen og se om pengene kommer inn da.
Million Skrevet 13. september 2021 #4 Skrevet 13. september 2021 (endret) VET du med hundre prosent sikkerhet at det faktisk ble betalt i løpet av bankdagen på fredag? Siste BBS kjøring på fredag går i fire-tiden på ettermiddagen. Skjedde betalingen etter det, blir ikke betalingen kjørt av bankenes betalingssentral før i dag. Endret 13. september 2021 av Million
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #5 Skrevet 13. september 2021 Kan ofte ta 1-3 virkedager Anonymkode: e66bb...177
Parv Skrevet 13. september 2021 #6 Skrevet 13. september 2021 Million skrev (1 minutt siden): VET du med hundre prosent sikkerhet at det faktisk ble betalt i løpet av bankdagen på fredag? Siste BBS kjøring på fredag går i fire-tiden på ettermiddagen. Skjedde betalingen etter det, blir ikke betalingen kjørt av bankenes betalingssentral før i dag. Det er snakk om en bankoverføring fra en person jeg kjenner. Ikke hundre prosent sikker på når pengene ble overført, men sikkert på ettermiddag, ja. Men jeg trodde at pengene da ville komme inn på morgenen i dag. Vil egentlig bare høre om noen har erfaring med at det noen ganger kan ta lengre tid enn etter bankens hovedregler før jeg spør vedkommende om dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå