Gå til innhold

Har enda ikke mottatt penger som ble sendt på fredag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fortsatt ikke fått penger som ble overført til meg fra en konto i en annen bank på fredag kveld. 

Noen fler som har opplevd dette? Skal ikke pengene ha kommet i løpet av dagen i dag? 

Anonymkode: 8a88a...9d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har skjedd her også, derfor jeg alltid overfører via Vipps. 

Skrevet

Dette er en fast overføring/betaling som vil utløse gebyr om den tas gjennom Vipps. 
Må vel bare avvente til i morgen og se om pengene kommer inn da. 

Skrevet (endret)

VET du med hundre prosent sikkerhet at det faktisk ble betalt i løpet av bankdagen på fredag? Siste BBS kjøring på fredag går i fire-tiden på ettermiddagen. Skjedde betalingen etter det, blir ikke betalingen kjørt av bankenes betalingssentral før i dag.

Endret av Million
Skrevet

Kan ofte ta 1-3 virkedager

Anonymkode: e66bb...177

Skrevet
Million skrev (1 minutt siden):

VET du med hundre prosent sikkerhet at det faktisk ble betalt i løpet av bankdagen på fredag? Siste BBS kjøring på fredag går i fire-tiden på ettermiddagen. Skjedde betalingen etter det, blir ikke betalingen kjørt av bankenes betalingssentral før i dag.

Det er snakk om en bankoverføring fra en person jeg kjenner. 

Ikke hundre prosent sikker på når pengene ble overført, men sikkert på ettermiddag, ja. Men jeg trodde at pengene da ville komme inn på morgenen i dag. 

Vil egentlig bare høre om noen har erfaring med at det noen ganger kan ta lengre tid enn etter bankens hovedregler før jeg spør vedkommende om dette. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...