AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 Jeg startet i ny jobb for noen måneder siden og kjenner på en del usikkerhet. Oppgavene jeg gjør er helt greie og folk er veldig hyggelige. Det er et rolig tempo og jeg føler ofte at jeg kanskje har en liten arbeidsmengde i forholdt til mitt potensiale. Jeg kjenner også ofte på at det jeg gjør ikke utfordrer meg noe særlig eller at jeg lærer noe. Jeg har flere ganger nevnt for lederen min at jeg liker å ha mye å gjøre, og gjerne tar på meg mer. Men da får jeg kanskje en liten oppgave som tar 2 timer og så ikke noe mer. Er det flere som har det på samme måte? Er det vanlig å ikke trenge å gi mer en halv kapasitet på jobb? Stresser så mye rundt dette. Mitt forrige arbeidsforhold var veldig kort grunnet ekstrem mistrivsel, så jeg har ikke lyst å ha enda et kort arbeidsforhold. Spesielt siden jeg trives med kollegaer her jeg er nå. Håper at ting skal bli bedre etterhvert, men er litt redd de ikke blir det. Anonymkode: 83d32...f10
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 Det kommer an på hva som er viktig for deg og hvilke ambisjoner du har. Noen er kjempefornøyd med å gjøre minst mulig og ha en grei lønn til å gjøre det de ønsker på fritiden. Andre har behov for å bidra med "noe viktig" i verden, andre vil realisere seg og sitt potensiale. Hva som er viktig for deg vet bare du. Ønsker du deg opp og frem er mitt beste tips å starte tidlig. Kjennes det feil der du er må du finne ut hva som er riktig og komme deg dit. Anonymkode: 50819...b48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå