AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 Dette blir en veldig lang forklaring, men tenker det er viktig for å få frem hele situasjonen. Hehe Kjæresten min og jeg har vært sammen i ett år nå, og skal snart bli samboere. Jeg er en veldig pliktoppfyllende ung kvinne som alltid ser det beste i alt og alle, i mens han er mer spontan og utfordrer meg til å ikke bry meg så mye om at ALT jeg gjør skal være perfekt. Ettersom at vi er såpass ulike så synes mine venninner at det er rart at jeg valgte han, og jeg har helt fra starten ikke involvert dem noe særlig i forholdet vårt ettersom at de tidlig begynte å lete etter feil. Dette synes jeg naturligvis er veldig trist da han er den første jeg har følt meg elsket av, og som hører etter på hva jeg har å si uansett om det er positivt eller negativt. Nå til poenget: I helgen var vi begge ute, jeg i innflyttningsfest og han med noen kompiser han ikke hadde sett på et halvt år. Vi snakket hele kvelden, og oppdaterte hverandre på hva vi gjorde/skulle. Den ene venninnen min fikk seg ny kjæreste for noen måneder siden og har trukket seg totalt tilbake ved å kun være med han og ikke ha tid til venninnene sine (hun misliker min kjæreste mest av alle vennene mine). Hun tviler sterkt på vårt forhold, og hun har også tidligere prøvd seg på min kjæreste og han ene kompisen han var med den kvelden på samme vorspiel en gang tilbake. Begge to avviste henne da og hun har siden den gang ikke likt han. De sto like bak hverandre i køen til utestedet de var på i helgen, og begge to sendte meg en melding om det av en eller annen grunn. De fikk også bord rett ved siden av hverandre, men han satt på bord et lite nivå høyere med et plexiglass i mellom. Begge to visste dette og de satt på samme side av bordet slik at de kun så sideprofilen til hverandre. Kjæresten hennes som hører og tror på alt hun sier satt rett på tvers ovenfor henne. Helt ut av det blå ringte hun meg og sa at kjæresten hennes syntes det så ut som at han satt å klinte med en annen. Jeg ble selvfølgelig stresset og gikk bort fra festen for å samle meg. Hun forklarte videre at hun nå reiste seg for å ta et bilde av han. Han og kompisene så selvfølgelig at hun reiste seg, og så på skjermen at hun snakket med meg ettersom at de satt så nærme. Hun gikk ut og han fulgte etter for å spørre henne om det var noe galt ettersom at han og kompisene følte at hun så på dem hele tiden. Hun ville ikke svare på spørsmålene, så han ringte derfor meg for å spørre om jeg visste hvorfor hun nærmest hadde overvåket han fra sekundet de så hverandre i køen. Jeg fortalte han da hva hun fortalte til meg og han uttrykte at han ikke forsto noen ting. Det første han sa var "Hvorfor i alle dager skulle jeg gjort noe sånn mot deg, og om jeg hadde skulle vært så idiot og gjort det så hadde jeg ikke gjort det når en av dine beste venninner satt rett ved siden av. Det er jo helt bak mål". Han forklarte at de hadde fått lov til å presse inn to stykker som var venninner av kompisene på bordet og at de derfor satt veldig tett, men at han ikke hadde rørt noen av de bortsett fra en klem når de kom og satt seg(som var like før hun ringte meg). Han sa også at det for dem som satt på et litt lavere nivå kanskje kunne sett sånn ut, men at kjæresten hennes bør klare å se fortskjell på en klem og et kyss. Hun ringte meg opp igjen sekundet vi hadde lagt på og begynte deretter å si at det var hun som trodde hun hadde så det. Etter hvert som jeg svarte og reagerte endret hun nok en gang svaret sitt og sa da at de begge hadde sett det og at det var 100% sikkert. Hun hadde da i løpet av 2 samtaler sagt 3 ulike synspunkter av saken som jeg synes var veldig merkelig. Hun svarte meg ikke noe etter det, og jeg dro til sentrum for å møte han da han tydelig var veldig lei seg for at jeg var så lei meg for noe han sier ikke er sant. Han sa det samme da og dagen etterpå, og sverget på at det ikke hadde skjedd. Jeg snakket også med kompisene, og får bekreftet at hun holder på å bli kjent med en av de andre i den vennegjengen. Venninnen min ringte også en annen av våre felles venner og sa det til henne, noe jeg også synes er veldig dumt da hun også er en av de som mener at jeg fortjener bedre. Hun ringte meg selvfølgelig også og var helt enig med henne om at "det MÅ jo ha skjedd siden hun sier at hun tror det skjedd". Jeg var selvfølgelig veldig oppgitt når jeg snakket meg begge venninnene mine og gråt, men i løpet av søndagen hørte jeg hverken et ord fra den ene eller den andre. Som jeg synes er veldig rart da jeg regner dem som mine beste venninner, og nesten forventer at tar kontakt når jeg var knust sist jeg snakket med dem. Kan være jeg er veldig oversensitiv da det er første gang jeg opplever noe lignende, men jeg synes også det var veldig unødvendig å blande inn og fortelle det til andre venninner for å sette han i et enda dårligere lys enn det de allerede har satt han i fra før. I dag har det gått to dager og jeg har fortsatt ikke hørt noe fra dem. Kjæresten min forstår at jeg er lei meg, og har selv kommentert at det er dårlig gjort av dem til tross for at han ikke synes så veldig om dem akkurat nå etter denne hendelsen. Han er den eneste som har tatt seg tid til å snakke med meg om det i edru tilstand og som ikke har endret på noe av det han har sagt hverken beruset eller edru. Jeg tror derfor mest på hans ene forklaring av situasjonen i motsetning til hennes 3, men hva hadde dere gjort i denne situasjonen? (om du har kommet deg gjennom all denne teksten -- godt jobbet!!😅) Anonymkode: c3651...764
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 Dramaqueens. Hør på ham Anonymkode: 9d868...20b 8
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #3 Skrevet 13. september 2021 Dritt venner. Få deg noen nye, de bryr seg ikke om deg, de er sjalu. Typen din virker normal. Anonymkode: 7b387...e83 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #4 Skrevet 13. september 2021 Hva er dette for slags fjortisvenninner? Jeg ville begynt å se meg om etter venninner med noenlunde samme mental alder som meg selv. Jeg synes litt synd på kjæresten din som blir utsatt for dette dramaet som venninne dine organiserer. Anonymkode: 4c9ab...403 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #5 Skrevet 13. september 2021 Hør på kjæresten din du. Som han sier.... Hvorfor i all verden skulle han kysset noen når han satt rett ved siden av venninnen din? Det hadde jo i iallfall bare vært ondskapsfullt og sagt at han ikke er noe interessert i å være sammen med deg. Er det noe annet som tyder på at han ikke ønsker å være sammen med deg? Hvis ikke, så tro på det han sier. Anonymkode: 718fd...6cf 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #6 Skrevet 13. september 2021 Jeg ville kvittet meg med de såkalte venninnene, jeg. Tror ikke noe på at de ønsker deg kun det beste med en sånn oppførsel. Fy flate for noen drittmennesker. Anonymkode: acc85...944 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #7 Skrevet 13. september 2021 Stol på ham, de høres helt skrullete ut. Anonymkode: a1b80...633 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #8 Skrevet 13. september 2021 Synes forklaringen hans høres mest logisk ut. Og hun venninnen din hadde skiftet forklaring flere ganger? Og misliker typen din fra før pga avslag? Anonymkode: 57b79...3a4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå