Hoppetaujenta Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 Jeg har forsøkt å være økonomisk og blande min egen spray med oppvask-zalo, men neida, det funker ikke. Blir bare noe tynt gjennomsiktig søl som nesten ikke virker. Selve zaloen har også endret seg syns jeg. Det holder ikke med reklamens "en dråpe er nok". Det må pøses på stadig vekk. Den forsvinner fort i selve vannet. Noen andre detaljerte husmødre som blir litt undrende etter hvert? 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #2 Skrevet 14. september 2021 Jeg sjekket ingredienslista på begge produktene, og de er ikke helt like. Det er sikkert derfor du ikke får til å lage egen spray. Zalo: 15–30 % Anioniske overflate- aktive stoffer. 5–15 % Ikke-ioniske overflateaktive stoffer, Amfotære overflateaktive stoffer. < 5 % Phenoxyethanol, Parfum. Zalo-spray: < 5 %: Anioniske overflateaktive stoffer, Ikke-ioniske overflateaktive stoffer, Potassium Sorbate, Parfum. Jeg synes ikke zaloen har forandret seg, men nå vasker jeg sjeldent opp for hånd, så jeg ville sikkert ikke merket det uansett. Anonymkode: 3f2d1...67d 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #3 Skrevet 14. september 2021 Gå på Europris og kjøp et billigere alternativ, Zalo er et av de dyreste merkene og ikke nødvendigvis noe bedre som du selv har sett. Anonymkode: c898d...3ca 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #4 Skrevet 14. september 2021 Jeg tar en god dæsj zalo i en sprayflaske og fyller opp resten med vann. Har gjort dette i flere år, og synes det fungerer veldig bra. Etter min mening er zalo-sprayen for konsentrert. Anonymkode: 70a4e...8e9 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #5 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg tar en god dæsj zalo i en sprayflaske og fyller opp resten med vann. Har gjort dette i flere år, og synes det fungerer veldig bra. Etter min mening er zalo-sprayen for konsentrert. Anonymkode: 70a4e...8e9 Dette ⬆️ Skjønner ikke hvem som kjøper Zalo spray en gang fordi det virker som en opplagt melke-forbrukeren-greie. Helt håpløst! Anonymkode: 68819...3cb 3
Hoppetaujenta Skrevet 14. september 2021 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg synes ikke zaloen har forandret seg, men nå vasker jeg sjeldent opp for hånd, så jeg ville sikkert ikke merket det uansett. Anonymkode: 3f2d1...67d Jeg vasker alt mitt for hånd nå. Etter mange år med maskin, savnet jeg den lille stunden det tar å stå med hendene i lunkent vann og meditere. Faktisk veldig ok, men altså; den zaloen har forandret seg. Den er blitt mere tyntflytende. Kanskje fordi de selger mere når vi bruker mere for å få den samme effekten som før. Antageligvis. AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Gå på Europris og kjøp et billigere alternativ, Zalo er et av de dyreste merkene og ikke nødvendigvis noe bedre som du selv har sett. Anonymkode: c898d...3ca Hmm...det har jeg aldri vurdert...så ja, jeg skal ta utfordringen. AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg tar en god dæsj zalo i en sprayflaske og fyller opp resten med vann. Anonymkode: 70a4e...8e9 Jeg også...men kanskje jeg er for gjerrig på zaloen? Jeg skal teste. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke hvem som kjøper Zalo spray en gang fordi det virker som en opplagt melke-forbrukeren-greie. Helt håpløst! Anonymkode: 68819...3cb Du har nok rett, men vi lar oss lede av reklamen. "Enkelt og greit" sier de, så det vil vi ha og en klar fin grønnfarge i produktet er fristende syns jeg. 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #7 Skrevet 14. september 2021 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Du har nok rett, men vi lar oss lede av reklamen. "Enkelt og greit" sier de, så det vil vi ha og en klar fin grønnfarge i produktet er fristende syns jeg. Dette er nok sant, men om et selskap med milliarder i inntekt kommer bort til meg og spør: "Er du idiot?", så svarer jeg likevel ikke "Ja". 🤪 Anonymkode: 68819...3cb 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. september 2021 Forfatter #8 Skrevet 14. september 2021 Hehe...akkurat det har jeg ikke opplevd noen gang, uansett hve jeg har kjøpt...men jeg skjønner hva du mener. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #9 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er nok sant, men om et selskap med milliarder i inntekt kommer bort til meg og spør: "Er du idiot?", så svarer jeg likevel ikke "Ja". 🤪 Anonymkode: 68819...3cb Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Hehe...akkurat det har jeg ikke opplevd noen gang, uansett hve jeg har kjøpt...men jeg skjønner hva du mener. Det har jeg! (Norgesenergi ringte meg da jeg byttet energiselskap, og spurte meg rett ut om jeg var idiot) Anonymkode: 3f2d1...67d 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. september 2021 Forfatter #10 Skrevet 14. september 2021 Hmm...det var nok en oppringer som fritolket jobben sin helt feil. Men hvilken spray anbefaler dere da? Hvilken gjør greit rent og lukter ok?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #11 Skrevet 14. september 2021 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Men hvilken spray anbefaler dere da? Hvilken gjør greit rent og lukter ok? Bare vann i en sprayflaske kommer du veldig langt med. Ha i en dråpe zalo om det gir deg glede. Anonymkode: 68819...3cb 1
Taluno Skrevet 14. september 2021 #12 Skrevet 14. september 2021 jeg bruker for det meste svamp når jeg vasker opp for hånd, og har kjøpt en vanlig dispenser for håndsåpe, og fyller med en god dæsj Sun Light, og vann! Tidligere brukte jeg spruteflasker, ala dressing/ketchupflasker. Synes slike er bedre enn vanlig sprayflaske. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #13 Skrevet 14. september 2021 Det er noen år siden jeg kjøpte Zalo spray, men flaska er daglig i bruk, fylt med vanlig vann og en dæsj Zalo. Funker helt greit for meg. Anonymkode: ef185...c38 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #14 Skrevet 15. september 2021 Hoppetaujenta skrev (19 timer siden): Hmm...det var nok en oppringer som fritolket jobben sin helt feil. Men hvilken spray anbefaler dere da? Hvilken gjør greit rent og lukter ok? De gangene jeg bruker spray er det enten "Jif kjøkken", eller "Klar kjøkkenspray". Begge fungerer greit. Anonymkode: 3f2d1...67d
Hoppetaujenta Skrevet 15. september 2021 Forfatter #15 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (På 14.9.2021 den 12.59): Bare vann i en sprayflaske kommer du veldig langt med. Ha i en dråpe zalo om det gir deg glede. Anonymkode: 68819...3cb Det gir meg glede. Noen som har testet "Klar"-serien? Ser reklame, men har ikke testet ennå. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå