Gå til innhold

Han kom ikke første gang vi hadde sex.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har holdt på noen måneder og ventet med sexen. Vi har pratet en del om det, og han har sagt det er veldig lenge siden sist og uttrykt bekymring for å komme med en gang. Vi hadde en veldig koselig kveld som startet med date ute, ble noen øl og vin og vi koste oss i flere timer da vi kom hjem. Synes egentlig alt gikk veldig bra og at vi hadde det veldig hyggelig, han fikk meg til å komme flere ganger, men får ikke helt ut av hodet at han ikke kom..Fikk en dårlig følelse etterpå om at jeg ikke var bra nok. Han kommenterte selv at han var nære mange ganger, at det trolig var pga alkoholen, han virket litt frustrert over det. Jeg sa selvfølgelig bare til han at det gikk helt fint, da jeg ikke ville stresse han mer..

Hva tenker dere om dette?

Jeg er 32 og han 45.

Anonymkode: b4c22...60b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg har drukket alkohol så tar det all evighet (hvis det skjer) å komme for meg. Sånn har det vært siden i midten av 20 årene. Er nå 41 år. Derfor gidder jeg aldri å ha sex på kvelden/natten. Jeg venter heller til neste dag.

Anonymkode: fd26a...257

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når jeg har drukket alkohol så tar det all evighet (hvis det skjer) å komme for meg. Sånn har det vært siden i midten av 20 årene. Er nå 41 år. Derfor gidder jeg aldri å ha sex på kvelden/natten. Jeg venter heller til neste dag.

Anonymkode: fd26a...257

Min erfaring også. Bruker ofte litt tid i edru tilstand også, men med alkohol innabords er det tilnærmet umulig.

Skrevet

Han er 45...han begynner å bli gammel. Prøv heller en på samme alder som deg selv, du :) 

Anonymkode: 69eb8...0d0

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Vi har holdt på noen måneder og ventet med sexen. Vi har pratet en del om det, og han har sagt det er veldig lenge siden sist og uttrykt bekymring for å komme med en gang. Vi hadde en veldig koselig kveld som startet med date ute, ble noen øl og vin og vi koste oss i flere timer da vi kom hjem. Synes egentlig alt gikk veldig bra og at vi hadde det veldig hyggelig, han fikk meg til å komme flere ganger, men får ikke helt ut av hodet at han ikke kom..Fikk en dårlig følelse etterpå om at jeg ikke var bra nok. Han kommenterte selv at han var nære mange ganger, at det trolig var pga alkoholen, han virket litt frustrert over det. Jeg sa selvfølgelig bare til han at det gikk helt fint, da jeg ikke ville stresse han mer..

Jeg er 32 og han 45.

Ikke legg så mye i det. Det kan være at han var nervøs, og kombinert med alkoholen så satte det en stopper for ham.
Det kan til og med hende han ble overtent, det skjer typen min av og til. Masse "nesten", men så skjer det ikke.

Det at han fikk deg til å komme flere ganger lover jo veldig bra! Han virker interessert i din nytelse, og at han ble frustrert betyr nok bare at han følte at han ikke imponerte noe særlig. Høres ikke ut som en situasjon der du ikke er bra nok, tvert i mot!

Anonymkode: 27350...011

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg er 32 og han 45.

Tenker det er en kombinasjon av 1- alkohol. 2- alder. 3- nervøsitet.

Overhode ikke noe sjokk at fyren ikke kom. Slapp helt av.

Er selv i samme alder. Skal mye mer til å komme nå en da jeg var 19 for å si det sånn. 
Kombinert med alkohol, tror jeg aldri jeg har kommet noen gang. Aldri fikset sex etter noen enheter alkohol.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg er 32 og han 45.

Nok en gang et innlegg som bekrefter at som dame er det greit å slite litt med å komme. Om mannen fikser deg flere ganger, men ikke kommer selv er det turnoff og dumpegrunn. 

Menn har altså ikke lov å slite. De skal være på pletten og komme når hun ønsker det. Dette er programfestet ellers får dama alvorlige psykisk lidelse, kronisk dårlig selvtilit og en bekreftelse på at hun er forferdelig fæl. 

• Liker 5
Skrevet

Samme her vel. 

Du skriver noen øl og vin. Drikker jeg det så kommer jeg ikke.

1-2 øl går greit. 

2-3 glass vin går greit.

Mer en det eller kombo av de 2 ,nei.

Har alltid vart sånn. En del Alkohol i bildet ,vil ikke ha sex jeg.

Anonymkode: f7fc3...ba8

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden):

Nok en gang et innlegg som bekrefter at som dame er det greit å slite litt med å komme. Om mannen fikser deg flere ganger, men ikke kommer selv er det turnoff og dumpegrunn. 

Menn har altså ikke lov å slite. De skal være på pletten og komme når hun ønsker det. Dette er programfestet ellers får dama alvorlige psykisk lidelse, kronisk dårlig selvtilit og en bekreftelse på at hun er forferdelig fæl. 

Jeg synes overhode ikke det er turnoff eller dumpegrunn. Jeg liker han bare veldig godt, og håper han var like fornøyd med vår første gang som jeg er.

• Liker 1
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (16 minutter siden):

Herregud! Det er ett menneske som skrev det. Alle damer tenker ikke slik. 

Anonymkode: fb391...766

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes overhode ikke det er turnoff eller dumpegrunn. Jeg liker han bare veldig godt, og håper han var like fornøyd med vår første gang som jeg er.

Vel, jeg kan jo i likhet med andre kun snakke for meg selv. Og da er det faktisk MYE viktigere at dama kommer, enn at jeg kommer selv. Samleie uten at dama kommer, er stort sett mislykket sex. Slikking uten at man får dama til å komme, er også mislykket sex. Å oppleve at man klarer å få dama til å komme, gir selvtillit og sexlyst. Mens å komme selv, uten at man klarer å få dama til å komme er en kraftig nedtur. Hver gang . Så utfra min tankegang og erfaring bør denne mannen være kjempefornøyd og sugen på mer 🙂

Skrevet

Han er jo 45 år gammel, det kommer ikke til å bli noe bedre med årene for å si det sånn.

Anonymkode: c7f37...216

Skrevet

Samme her. Er 36 og han er 43. Da vi hadde  første sexen drakk vi 2 flasker av vin og han kom ikke. Var også litt frustrert . Har erfaring fra før da de over 40 hadde problemer med det.

Men det gikk greit neste gang , da vi tok bare ett glass:) 

Anonymkode: 56daf...2eb

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Fikk en dårlig følelse etterpå om at jeg ikke var bra nok

Vanlig kvinnelig overtenking.  Alkohol gjør ikke lysten mindre, men det bedøver nervene i penis. Jeg er 50 nå, og det var akkurat det samme da jeg var 30. 

Anonymkode: 321a1...8b3

Skrevet

Det er nok alkoholen ja. 

Min mann er 53, og kommer nesten aldri om han er beruset. Det gjør ikke jeg heller. Fyllesex er i det store og hele ikke noe særlig. 

Men ikke si at det er alder. Menn på 50 har vanligvis ikke problemer edru. :) 

Anonymkode: ad7b5...263

• Liker 1
Skrevet

Det er en myte at menn alltid kommer. Ingenting å bry seg om :) 

Anonymkode: 09d36...37b

• Liker 1
Skrevet

Det er sånn som skjer innimellom. Noen ganger kommer man ikke i mål, det betyr ikke at reisen ikke har vært god og fin :)

Skrevet

Jeg kommer vel som regel 1/10 ganger jeg har sex. Er ikke alle mannfolk som kommer etter et par min.

Anonymkode: cdb38...b37

Skrevet

Okei, jeg er kåt som et uvær dagen derpå og kan komme opptil 10 ganger når jeg er fyllesyk. MEN når jeg drikker så er det ikke sjans engang, jeg mister helt kontakten med underlivet mitt når jeg har drukket. Sånn er det vel med han også da? Folk er forskjellige. 

Hva faen klager du på, han fikk jo DEG til å komme flere ganger. Hadde du følt deg mer sexy hvis han bare sovna som en potensekk ved siden av og ikke ga deg noen ting som helst? Stakkars fyr sier jeg bare 

Anonymkode: 0837f...aee

Skrevet

Når jeg tenker meg om tror jeg kanskje aldri jeg har kommet i fylla. Ever. Og jeg er et godt stykke unna 40.

Og folkens: vennligst gi faen i å shame TS for spørsmålet. Hun spurte fordi hun ikke visste, og nå vet hun, og verden er blitt et marginalt bedre sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...