Gå til innhold

Hva skal man se etter for å være bekymret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i barnehage, å er litt usikker på hvilke varseltegn man skal se etter for å faktisk være bekymret for et barn. Noen som har erfaring? Jeg jobber i småbarnsavdelingen, så er ikke helt sikker på hva som er normalt og ikke. 

Anonymkode: 555c2...9d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg jobber i barnehage, å er litt usikker på hvilke varseltegn man skal se etter for å faktisk være bekymret for et barn. Noen som har erfaring? Jeg jobber i småbarnsavdelingen, så er ikke helt sikker på hva som er normalt og ikke. 

Anonymkode: 555c2...9d6

Snakk med din pedagogiske leder eller styrer. 

Anonymkode: e03c6...ad1

• Liker 11
Skrevet

Dette må du spørre din leder om. Jeg synes at alle som jobber i bhg burde tilbys kurs. Sikkert mange som er usikre.

Anonymkode: fa1fd...af7

Skrevet

Jobber du i barnehage uten utdanning? Er du ufaglært assistent? For å vite hva du skal se etter må du ha både erfaring og kunnskap. Snakk med pedagogisk leder på avdelingen din eller ta utdannelsen, da vil du forstå hva jobben går ut på. 

• Liker 2
Skrevet

Er det slike steder vi skal ha barna våre. Har lenge hatt lyst til å ta de ut av barnehagen av x antall grunner, og fikk nettopp en til. 

Snakk med lederen din, ta utdanning, les seriøs forskning. Ikke spør om så alvorlige ting her. 

Anonymkode: 66b5a...6cf

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det slike steder vi skal ha barna våre. Har lenge hatt lyst til å ta de ut av barnehagen av x antall grunner, og fikk nettopp en til. 

Snakk med lederen din, ta utdanning, les seriøs forskning. Ikke spør om så alvorlige ting her. 

Dette er jo en som søker kunnskap. Værre med de som jobber og er likegyldig 

Anonymkode: 8e97b...af8

• Liker 8
Skrevet

Så fint at du spør. Det viktigste er at du er våken, og tenker tanken. Det kan faktisk skje. Det skjer alt for ofte. 

Søk på Stine Sofie stiftelsen. Der er det info. Din pedleder og styrer kan og helt sikkert informere deg om tegn. 

Anonymkode: a3e43...a0b

• Liker 2
Skrevet

Snakk med leder og be om kurs

Anonymkode: 8f0d5...14a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er vel ikkje ein grunn til å ta barn ut av barnehagen ... Det er lov å spørre om ting på KG, og dersom ein får gode svar, kan det friste til å innhente meir kunnskap. Dersom du møter nysgjerrige, undrende unge tilsette i barnehagen negativt, kan du vere trygg på at dei ikkje blir betre av det!!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er jo en som søker kunnskap. Værre med de som jobber og er likegyldig 

Anonymkode: 8e97b...af8

KG er på ingen måte rett sted å søke kunnskap på, spesielt ikke når det gjelder slike temaer som mange har forskjellige meninger om selv om de mangler kunnskap og forståelse for hva dette faktisk dreier seg om. 

Anonymkode: 6de98...bed

• Liker 2
Skrevet

Hva med å spørre barnevernet om de har noen kurs som kan passe deg som er ansatt? 

Anonymkode: f0490...34e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...