AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 Ser nå at det er på vei inn igjen med sånne uber lange bukser som var in rundt +/- 2000. Slike som var så lange at man tråkket på de mens man gikk og ble utslitt nederst første gang man gikk med dem. Kommer dere som opplevde dette forrige gang til å gå med slike nå? Og dere som ikke opplevde det kommer dere til å gå med slike? Og hvorfor / hvorfor ikke? Anonymkode: 9bc7f...f58
Morpheus Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 Ser ganske trash ut hvis folk går med buksa over føttene og tråkker på buksa. Da burde de heller brette den opp hvis den er for lang.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #3 Skrevet 13. september 2021 😂 Jeg var barn da denne moten var i bildet sist, men jeg hadde flere bukser med sleng som ble slitt nederst fordi de var så lange at jeg gikk på dem Nå har jeg også skaffet meg et par lignende slengbukser og med mine 163 cm og studentøkonomi så får jeg dessverre ikke sydd de opp hos skredder, men de er akkurat lange nok til at de ikke går ned til bakken når jeg har på sko. Gleder meg til høstværet og boots med hæler! Anonymkode: 50ada...544
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #4 Skrevet 13. september 2021 Synes ikke slike bukser som dette er så veldig fint Men jeg vet meg selv at hvis de blir veldig vanlige så kommer jeg jo til å gå med det😅 Anonymkode: 62b7b...47c 4
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 13. september 2021 #5 Skrevet 13. september 2021 Dette var på moten da jeg gikk på ungdomsskolen. Kommer definitivt ikke til å gå med det igjen.
Gjest 123 eller noe Skrevet 13. september 2021 #6 Skrevet 13. september 2021 Det der var helt jævlig å gå med en regnværsdag. Med mindre man hadde platåsko til da, da holdt man seg tørr på føttene 😄
Nappetass1 Skrevet 13. september 2021 #7 Skrevet 13. september 2021 Haha ånei😂 Det er ikke alt som tåler en reprise!
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #8 Skrevet 13. september 2021 30 minutter siden, skruttveig said: Det der var helt jævlig å gå med en regnværsdag. Med mindre man hadde platåsko til da, da holdt man seg tørr på føttene 😄 Ikke alltid da heller jeg gikk med Buffalo sko og ble fortsatt våt😅 Anonymkode: 9bc7f...f58
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #9 Skrevet 13. september 2021 Den gang det var inn gikk jeg mest i joggebukser og kneppebukser, endte med å dra sokkene over da det var utrolig irriterende å tråkke på kanten ab buksa hele tiden. Etter det har jeg alltid irritert meg over joggebukser som ikke har strikk i bena, da blir det i sokkene med buksa. Men går mest med det hjemme, så spiller jo ikke noen rolle egentlig. Skal ikke ha den moten igjen selv i alle fall. Anonymkode: 2e49e...8d4
Gjest 123 eller noe Skrevet 14. september 2021 #10 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ikke alltid da heller jeg gikk med Buffalo sko og ble fortsatt våt😅 Anonymkode: 9bc7f...f58 Man slapp den verste blaute følelsen på baksiden av leggen iallfall 😄
Taluno Skrevet 14. september 2021 #11 Skrevet 14. september 2021 Det verste var når de i tillegg skulle være superlav i livet, så lav at belte var ubrukelig, og så ble buksa noen kile tyngre etter en spasertur... Eller på vinteren, man fikk snø opp til knærne på vei til skolen, i første timen smeltet snøen og buksa ble våt, så gikk man ut i minusgrader, og så var buksa stivfrossen! 😮 For å ikke snakke om alt det møkkete sølevannet og smågrus man dro inn i huset! Så nei, jeg kommer helt klart ikke til å gå tilbake til den trenden! 1
Million Skrevet 14. september 2021 #12 Skrevet 14. september 2021 (endret) Jeg kommer aldri til å blindt følge en så upraktisk og dum mote/måte å kle seg på. Jeg hadde slengbukser for tjue år siden, ja, men ikke så lange at jeg tråkket på dem. Vil helst ikke gå i sånne bukser. Det er gammelt nytt for meg, jeg er ferdig med den epoken. Jeg husker faktisk slengbukser fra da jeg vokste opp på 70-tallet også. Så jeg har vært gjennom TO tidsperioder der det var på moten og "alle" hadde det. Så det er definitivt GAMMELT NYTT for meg, ja. Orker ikke slengbukser for tredje gang...! Endret 14. september 2021 av Million 1
Gjest Albbas Skrevet 14. september 2021 #13 Skrevet 14. september 2021 Jeg husker at jeg ikke kunne forstå hvorfor platåsko bare var en kortvarig trend, platåsko var jo et MUST for å ikke tråkke på buksa... 😂 Så nei takk fra meg. Jeg skal ikke ha platåsko igjen og jeg skal ikke tråkke på buksa.
Gjest Loublover Skrevet 14. september 2021 #15 Skrevet 14. september 2021 FrkZ skrev (28 minutter siden): Elsker de buksene😍😂😇 Jeg også😍
Gjest Loublover Skrevet 14. september 2021 #16 Skrevet 14. september 2021 Elsker når de er lange som disse🤩
Imsen Skrevet 14. september 2021 #17 Skrevet 14. september 2021 19 hours ago, Anonymus Notarius said: Dette var på moten da jeg gikk på ungdomsskolen. Kommer definitivt ikke til å gå med det igjen. Samme her. Nei takk. Akkurat dette står jeg lett over. Jeg synes ikke det er pent og det er ihvertfall ikke praktisk.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #18 Skrevet 14. september 2021 Har alltid tenkt at sånne bukser er en IQ-test. Anonymkode: 6d878...3c4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #19 Skrevet 14. september 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Har alltid tenkt at sånne bukser er en IQ-test. Anonymkode: 6d878...3c4 Og den testen sier hva? Anonymkode: 9bc7f...f58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå