AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 Jeg har datet en mann i nesten et halv år, og føler fortsatt en usikkerhet rundt han. Han er på mange måter det jeg ser etter, likevel er det noen ting jeg allerede ser jeg misliker som KAN komme til å bli problematisk i et ordentlig forhold. Jeg har datet mange, mange menn, og han er jo det aller beste og snilleste hittil, og jeg har følelser for han. Men føler det er unaturlig å fortsatt ikke være 100% sikker etter så lang tid. Er det kanskje et faresignal? Vet liksom ikke hva magefølelsen sier, fordi den forteller meg både ja og nei. Anonymkode: f2d4c...6fc
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg har datet en mann i nesten et halv år, og føler fortsatt en usikkerhet rundt han. Han er på mange måter det jeg ser etter, likevel er det noen ting jeg allerede ser jeg misliker som KAN komme til å bli problematisk i et ordentlig forhold. Jeg har datet mange, mange menn, og han er jo det aller beste og snilleste hittil, og jeg har følelser for han. Men føler det er unaturlig å fortsatt ikke være 100% sikker etter så lang tid. Er det kanskje et faresignal? Vet liksom ikke hva magefølelsen sier, fordi den forteller meg både ja og nei. Anonymkode: f2d4c...6fc Lytt til intuisjonen og magefølelsen. Det er ofte rett. Anonymkode: acdce...9ff
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #3 Skrevet 13. september 2021 Magefølelsen er ganske lur å høre på. Men hva er det magefølelsen reagerer på? Litt vesentlig om det er alvorlig sinne eller smattelyder når han spiser det er snakk om. Anonymkode: 64bd2...7f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå