Gjest Qlio Skrevet 4. januar 2007 #1901 Skrevet 4. januar 2007 Klær har vi alltid gitt til Fretex, de har containeren like ved så det blir for dumt å kaste det i søpla. Vi handler også der innimellom, mye fint som er brukt (til meg også!). Tar de i mot sko også?
Fakse Skrevet 4. januar 2007 #1902 Skrevet 4. januar 2007 Jeg har i alle fall sett brukte sko til salgs på Fretex her i byen, så det tror jeg da. Om de ikke har endret politikk de siste årene. Vasken min var skinnende da jeg gikk til sengs i går kveld, og dessuten fikk vi kasta ut juletreet. I dag ryker resten av pynten
Bobsi Skrevet 4. januar 2007 #1903 Skrevet 4. januar 2007 Fikk vaska begge ryene til gangen i går, planlagt middager for den kommende uken, skrevet handleliste, handlet, byttet noe sengetøy vi fikk i julegave til noe som var fint og kastet glass, metall og plastsøppel. Ellers gikk det i bleieskift. Snupi hadde diare, så det var den ene fulle bleia etter den andre. På kvelden hadde vi møte med en interiørdesigner som skal hjelpe oss med det nye huset vårt. Hadde ingen problemer med å invitere henne hjem til oss. Det var ikke noe stress med å få shinet leiligheten, for den var nesten ryddig i utgangspunktet. Sånn vil jeg ha det.... Avlagte klær gir jeg også til Fretex. De har kontainer der vi går tur, så det er lett å ta med posen. Der er det jo også plast og glass/metall kontainer, og det prøver vi å kaste hver tirsdag.
Gjest Asti Skrevet 4. januar 2007 #1904 Skrevet 4. januar 2007 (endret) ... Endret 17. oktober 2017 av Asti
Hu i Svingen Skrevet 4. januar 2007 #1905 Skrevet 4. januar 2007 Jeg er tilbake. ... igjen... Vasken ble shinet i går, og Kellys denne uken er perfekt! Skal nøye meg med tirsdagens og onsdagens oppgaver i dag, da begge trengs veldig. Litt vrient med mailene, da jeg låner maskin, og ikke orker å få så mange mail på webmailen min, så det får vente til jeg har egen maskin igjen. Har funnet frem min control journal igjen (måtte lete ) og ble glad bare av å se den.
Gjest Gjest med sko Skrevet 4. januar 2007 #1906 Skrevet 4. januar 2007 Våknet til oppkastsyke idag, og prøver å ikke synes synd på meg selv fordi ingen kan pleie meg litt (hente vann, våt klut, vaske doen, synes synd på meg...) *kravler tilbake til senga*
Gjest Asti Skrevet 4. januar 2007 #1908 Skrevet 4. januar 2007 (endret) .. Endret 17. oktober 2017 av Asti
Fakse Skrevet 4. januar 2007 #1909 Skrevet 4. januar 2007 Nå er jula ute av huset. Kun de røde tulipanene (kan jo ikke kaste dem før de blir stygge) og adventslysene i vinduene (er så koselig med ekstra lys, så de får henge frem til soldagen) er igjen.
Gjest Qlio Skrevet 4. januar 2007 #1910 Skrevet 4. januar 2007 God bedring, omgangssyke er pyton! Julen ryddes ut her i kveld...
Gjest Gjest med sko Skrevet 4. januar 2007 #1911 Skrevet 4. januar 2007 Jeg tror jeg var matforgiftet jeg... Har spydd i hele dag, men er nå såpass at jeg får i meg litt drikke. Jeg falt på isen igår også, og er mer forslått enn jeg trodde. Jeg kjenner at jeg i høyeste grad hadde trengt kiropraktortimen jeg måtte avlyse idag. Har fått sovet 2 ganger 30 minutter idag, og det hjalp på formen. Forhåpentligvis back on track imorgen. Takk for vennlige ønsker.
Malama Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #1912 Skrevet 4. januar 2007 Huff da, god bedring! Nå er jeg tilbake i eget hjem etter begravelsen, og klar for et nytt år og nye muligheter, og et klart nyttårsforsett om å gjenninnføre rutinene mine, og ja, da skal nok vasken shine i 2007. Jeg har allerede gjenninnført et steg på programmt, det som gjelder å rense ansiktet hver kveld før leggetid, det kunne jeg jo gjøre allerede hos mamma, men å shine vasken, legge sammen klesvask etc, det passer seg bedre å gjøre når jeg er hjemme hos meg selv. Og det er jeg nå. Her var kaldt, så vi har fyrt opp og satt på varmeoven, og jeg er trøtt og sliten etter en lang kjøretur, og en utmattende tur (psykisk sett, begravelser er jo ikke gøy) Så jeg lurer på om jeg bare skal ta en tidelig kveld eller om jeg skal spise først, vi spiste mddag på Førde, men det er jo 5 timer siden. I morgen er det jobb, og så er det helg. Godt nytt år, alle sammen. Måtte vaskene skinne og rutinene styrkes gjennom det kommende året
Gjest Qlio Skrevet 5. januar 2007 #1913 Skrevet 5. januar 2007 Julepynten er redusert med en eske, fra fem til 4 kasser. Det er jeg meget fornøyd med! Alle eskene er bært opp i 2.etg, der skal de stå til alle juletekstiler er vasket og lagt ned før det bæres inn på loftet. Til og med den ekle juletre-foten fikk seg en vask i år, så neste år blir den bare omtalt som juletre-fot. Jeg fikk ikke lagt meg tidlig i går, men mine kjære får en fin start på dagen. 1.etg er ryddet (ikke duker og gardiner på plass, men man er da ikke perfeksjonist heller? *ler*), det brenner i ovnen, kaffetrakteren er klargjort til mannen og matpakkene ligger ferdig smurt i kjøleskapet. It's a good feeling!
Gjest Asti Skrevet 5. januar 2007 #1914 Skrevet 5. januar 2007 (endret) .. Endret 17. oktober 2017 av Asti
Gjest Qlio Skrevet 5. januar 2007 #1915 Skrevet 5. januar 2007 Jeg håper jeg har penger til Ivar-hyller til boden denne mnd. Tok mål i går, og la planer. Her er det potensiale og mange 27-ting kastedanser!
Gjest Asti Skrevet 5. januar 2007 #1916 Skrevet 5. januar 2007 (endret) .. Endret 17. oktober 2017 av Asti
Hu i Svingen Skrevet 5. januar 2007 #1917 Skrevet 5. januar 2007 Tok 2 x 15 i entreen nå og det ble så bra! :-D
Hu i Svingen Skrevet 5. januar 2007 #1918 Skrevet 5. januar 2007 Jo; og så fikk jeg endelig pakket bort julegavene.
Gjest Gjest med sko Skrevet 5. januar 2007 #1919 Skrevet 5. januar 2007 (endret) Tilbake! En overfølsom oppkastsyk nese lokaliserte en muggen juleklementin i går. Ellers har jeg fått i meg væske og noe nøytral mat idag Orket ikke lyden av vaskemaskin igår, men har tatt to klesvasker idag, og en oppvask. Og jeg har skummet gjennom en ukes aviser og lagt dem ved døren. Returpapircontaineren er overfyllt etter julens overflod, så mine aviser får vente en uke, til neste tømming. Juletreet mitt skal få stå ennå litt. Jeg jobbet så mye i julen at jeg nesten ikke fikk sett på det da. Endret 5. januar 2007 av Gjest med sko
Gjest Qlio Skrevet 6. januar 2007 #1920 Skrevet 6. januar 2007 Planer for dagen: Henge opp gardiner på kjøkkenet (fikk låne av min venninne i går). Stryke duker til kjøkken og stue. Montere "Gorm" hyller til boden (billigere enn "Ivar" hyller fra IKEA). Skifte på senga (kjøpte nytt sengetøy i går på salg...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå