Gjest Qlio Skrevet 10. februar 2007 #2081 Skrevet 10. februar 2007 Planer for dagen i prioritert rekkefølge: - kose meg på shopping uten mann og barn - brette rene klær - organisere boden
Sessa Skrevet 10. februar 2007 #2082 Skrevet 10. februar 2007 Min plan i dag: - muffinspyntung er ferdig (sønnen var superflink!) - rydde ferdig huset og pynte til bursdag - pakke til overnattingsbesøk hos sigers - slappe av hos svigers og ikke løfte en finger I morgen skal vi feire dagen til sønnen min. Han blir 4 år i morgen og vi skal så klart feire det! Hele familien kommer. Ellers så må vi attpåtil feire morsdag!
Gjest Asti Skrevet 10. februar 2007 #2083 Skrevet 10. februar 2007 (endret) . Endret 14. juni 2018 av Asti
Bobsi Skrevet 11. februar 2007 #2084 Skrevet 11. februar 2007 Mine mål og status denne uka: Generelt Trene 3 ganger Ti To S Shine vasken hver kveld M Ti O To F L S Sette på klesvask hver kveld M Ti O To F L S Olje skjærefjøla OK Vaske filter i vifta OK 3 av 5 Kellys Ti-O O-To Legge frem klær hver kveld Ti O To F L S Mandag HVGT delvis Tirsdag Brette klær OK Vanne planter OK Skifte sengetøy hos Snupi OK Onsdag Onsdag Handleliste OK Vaske kjøleskapet Torsdag Handle OK Sambo I går hjalp vi noen venner med å flytte, så da gikk hele dagen og på kvelden var Snupi syk, gretten og klengete. Det er ikke så fryktelig mye man får gjort med en ettåring på armen..... I dag har hun vært likedan, vil ikke spise bare kaste mat rundtomkring. Jeg har ikke vært i form selv, så nå ser det ok ut her, ikke strøkent. Det mangler kun å sette på en maskin med klær og legge fram til i morgen, så er alt ok for kvelden. Jeg holder ågså på å lage ukeplan for neste uke...
Gjest Asti Skrevet 12. februar 2007 #2085 Skrevet 12. februar 2007 (endret) Delvis gjennomført plan for dagen! Var syk etter jobb, og orket ikke så mye. Endret 13. februar 2007 av Asti
Litt Lost Skrevet 12. februar 2007 #2086 Skrevet 12. februar 2007 (endret) Fikk to stjerner sist uke, får se om jeg klarer fler denne uken. Dagens gøremål: * Velgjøringstime - støvsuge - ferdig - tørke støv - ferdig - vaske speil og dører - ferdig - kaste blader/aviser - ferdig * rydde bad i 15 minutter - ferdig * Kellys mission - vaske hele toalettskålen, innvendig og utvendig + kaste ting fra vaskerommet som ikke blir brukt, tomme ting etc. - ferdig * Brette sammen klær og legge på plass - ferdig * sette på klesvask og henge opp til tørk - ferdig Fikk gjort alt i dag og dermed en ny stjerne på meg Endret 12. februar 2007 av Litt Lost
Gjest Asti Skrevet 13. februar 2007 #2087 Skrevet 13. februar 2007 (endret) 😉 Endret 12. mars 2019 av Asti
Sessa Skrevet 13. februar 2007 #2088 Skrevet 13. februar 2007 (endret) Dette er dagens gjøremål: * Ta tilbake kjøkkenet mitt * Gjøre mandagen og tirsdagens Kelly oppgaver * Lage middag * Sette på en klesvask, brette alt det tørre på stativet og legge på plass * Merke alle klærne storebror fikk til bursdagen sin * 27 kastedans Ble ikke mye gjort gitt. Nå kaller sengen... Endret 14. februar 2007 av Sessa
Sessa Skrevet 14. februar 2007 #2089 Skrevet 14. februar 2007 Dette er dagens gjøremål: * Ta tilbake kjøkkenet mitt * Gjøre mandagen og tirsdagens Kelly oppgaver * Lage middag * Sette på en klesvask, brette alt det tørre på stativet og legge på plass * Merke alle klærne storebror fikk til bursdagen sin * 27 kastedans Ble ikke mye gjort gitt. Nå kaller sengen... ← Har satt på en klesvask nå. Blir super-turbo-bretting i kveld! Samt en kaste dans. Er søppeltømming i morgen
Bobsi Skrevet 14. februar 2007 #2090 Skrevet 14. februar 2007 Vi har vært syke...... Søndag, mandag og tirsdag har jeg og lille Snupi vært helt uttafor. Mandag fikk jeg og sambo likevel gjort Hjemmevelgjøringstimen. Måtte det, da vil skulle ha besøk av en interiørdesigner i går kveld. Men hun meldte avbud i går ettermiddag, og jeg var ikke akkurat lei meg der jeg satt utslått i sofan etter å ha fått gullet i seng..... I kveld får jeg jentegjengen på besøk, heldigvis ser det ikke altfor ille ut hos oss.... Tenkte å servere hjemmelaget pizza, enkelt og greit. Men før de kommer må følgende gjøres: Jobb Swisje badet Kaste papirsøppel Lage mat Stryke duken Dekke bordet Rydde leker
Gjest Qlio Skrevet 14. februar 2007 #2091 Skrevet 14. februar 2007 Kelly mandag: Done! M Kelly tirsdag: Done! M Kelly onsdag: Done! T Homeblessing: Done! T Daglige rutiner: Done! M+T I tillegg har jeg fått ryddet ett par kjøkkenskuffer, vasket dem og organisert dem pent. Kjøleskapet har fått en runde med kast og vask, alle overflater i 1.etg er rene. I dag er det Valentine, og jeg skal bare kose meg med mannen min (etter at klærne er hengt opp, noe annet er brettet og lagt på plass og middagen er på bordet). En god uke så langt!
Gjest Asti Skrevet 15. februar 2007 #2092 Skrevet 15. februar 2007 (endret) 😉 Endret 12. mars 2019 av Asti
Sessa Skrevet 15. februar 2007 #2093 Skrevet 15. februar 2007 Jeg er fornøyd. Jeg har fått gjort så og si alt av Kellys mission frem til nå. Skal gå og vaske badekaret nå etterpå. I går vasket jeg oppå tørketrommelen og skylte filteret i maskinen. Deilig å få gjort! EN maskin er satt på. Mannen brettet og la på plass klær i går, så da er det plass til mer på stativet. Hehe!!
Gjest Asti Skrevet 16. februar 2007 #2094 Skrevet 16. februar 2007 (endret) 😉 Endret 12. mars 2019 av Asti
Gjest Asti Skrevet 17. februar 2007 #2095 Skrevet 17. februar 2007 (endret) 😉 Endret 12. mars 2019 av Asti
Sessa Skrevet 17. februar 2007 #2096 Skrevet 17. februar 2007 Yngste sønnen min inspiserer om mamma har vasket ventilatorfilteret godt nok: INSPEKTØREN
Gjest Qlio Skrevet 17. februar 2007 #2097 Skrevet 17. februar 2007 Yngste sønnen min inspiserer om mamma har vasket ventilatorfilteret godt nok: INSPEKTØREN ← Knallbra! Rapport fra Sinnsroens Allé kommer senere.
Gjest Sabia Skrevet 17. februar 2007 #2098 Skrevet 17. februar 2007 Hei og hå!! Bare innom med livstegn!! Jeg henger stadig med, shiner sinken osv. Men kommer ikke gjennom alt - det gjør heller ingen ting. så lenge man har hodet over vannet. Flylady funker for travle karrierekvinner også!!
Gjest Qlio Skrevet 17. februar 2007 #2099 Skrevet 17. februar 2007 Knallbra! Rapport fra Sinnsroens Allé kommer senere. ← Vilde sitt rom: Pusset vinduer utvendig og innvendig. Vasket bamser, gardiner, sengehimmel, sengetøy, dyne, pute og overmadrass. Tørket støv, ryddet i leker. Luftet teppe i ett døgn. Vårt rom: Pusset vinduer utvendig og innvendig. Vasket gardiner, sengetøy, sengeteppe og pynteputetrekk. Tørket støv. Luftet teppe i ett døgn. Ida sitt rom: Pusset vinduer innvendig. Vasket bamser, gardiner, sengehimmel, sengetøy, dyne og pute. Tørket støv, ryddet i leker. Vasket tepper. Badet: Skrubbet badekar og vegger i dusjsone. Vasket håndklær, badematte, dusjforheng og underlag. Renset sluk. Vasket grundig alle flater, under badekar, inni skap og gulv. Pusset speil. Skrubbet og desinfisert toalett og vaskeservant. Gangen 2.etg: Støvsuget matte. Vasket gulv. Do 1.etg: Badet: Vasket håndklær og matte. Vasket gulv. Pusset speil. Skrubbet og desinfisert toalett og vaskeservant. Kjøkken: Vasket gulv. Ryddet og vasket i skapet under vasken, fjernet alle tomflasker. Ryddet alle flater helt rene. Tørket støv. Vasket skapfronter i "Vilde-høyde". Renset kaffetrakter og kaffekanne. Stue: Støvsuget teppe og sofa grundig. Vasket gulv. Tørket støv. Ryddet i ungenes side av stuebordet, kastet ødelagte leker. Pusset speil. Og ellers sørget for at søppel blir kastet, vedkurv fylles, at ting blir levert, at ungene er fornøyde, at ingen er sultne og har det så bra som mulig hele tiden. Har vært hjemme i 2 dager med syke barn, innelåst... og da får man gjort mye når man gjør de riktige tingene til de riktige tidene.
Gjest Asti Skrevet 19. februar 2007 #2100 Skrevet 19. februar 2007 (endret) . Endret 6. juli 2018 av Asti
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå