Gjest Qlio Skrevet 6. februar 2007 #2061 Skrevet 6. februar 2007 Velkommen, Binke! Jeg begynner, så fyller de andre inn: Sonen, det er den delen av heimen som vi er i den aktuelle uken. Denne uken er det: Kjøkkenet. Oversikten over hvilke datoer som er hvilke soner ser du her: http://www.flylady.net/pages/FlightPlan.asp Da har vi fokuset der, alle Kellys Missions er i den aktuelle sonen og vi bruker 15 minutter der hver ukedag. 27 ting kastedans: Jupp, jeg kaster minst 27 ting. Alt teller. det du vil skal telle. Tomme doruller som slenger på badet, en shampo du ikke bruker, gamle matvarer, ødelagte kopper.... og det blir ikke tomt!
Litt Lost Skrevet 6. februar 2007 #2062 Skrevet 6. februar 2007 Velkommen Binke! Som de andre sier - sonen er nå i kjøkkenet. Rydd 15 minutter hver dag i sonen. Litt hver dag gjør at det alltid blir ryddigere uten at en føler en bruker en hel evighet. Kastedansen, den har jeg ikke prøvd selv engang. Når er i grunnen kastedansen? Nå har jeg forresten funnet ut hva mine premier skal være For hver 10. stjerne skal jeg få 500 kroner inn på en konto + jeg må utvide flyrepetoaret mitt med en ekstra oppgave. Men pengene skal ikke røres før jeg har oppnådd 30 stjerner, da har jeg 1500 jeg kan bruke på hva jeg vil - enten det er å skjemme meg ut, spare dem, betale ned på lån, gå til ferie u name it. I love money!
Malama Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #2063 Skrevet 6. februar 2007 Fint system det Kastedansen har jeg kke vært så flink med jeg heller. Jeg har gjort det av og til, og jeg teller alt mulig rart som jeg kaster, og det er ikke noe problem å finne 27 ting som kan kastes, inkl frukt som er for gammel, reklame og tomme melkekartonger. Dersom jeg noen gang kommerså langt at jeg ikke har 27 ting å kaste... da tror jeg jeg hr nådd målet mitt, men inntil da, burde jeg nok blitt flinkere å delta i den kstedansen ja. Sonearbeidet er vel bliyt greit forklart nå, så det begir jeg meg ikke ut på.
Gjest Asti Skrevet 6. februar 2007 #2064 Skrevet 6. februar 2007 (endret) 😉 Endret 12. mars 2019 av Asti
Gjest Qlio Skrevet 7. februar 2007 #2065 Skrevet 7. februar 2007 I dag skal det ryddes i Tupperware-boksene, damer!
Bobsi Skrevet 7. februar 2007 #2066 Skrevet 7. februar 2007 Mine mål denne uka: Generelt Trene 3 ganger T Shine vasken hver kveld M T Sette på klesvask hver kveld M T Olje skjærefjøla Vaske filter i vifta 3 av 5 Kellys Legge frem klær hver kveld T Mandag HVGT delvis Tirsdag Brette klær OK Vanne planter OK Skifte sengetøy hos Snupi Onsdag Handleliste Vaske kjøleskapet Torsdag Handle
Litt Lost Skrevet 7. februar 2007 #2067 Skrevet 7. februar 2007 27 kastedansen kommer som påminnelse hver tirsdag og torsdag på den norske nettsiden - http://groups.yahoo.com/group/FLYingInNorway/ Om man vil ha andre dager, er opp til deg. ← Takk for linken Kastedansen hiver jeg meg på når jeg har fått 10 stjerner. Dagens gjøremål: - tømme oppvaskemaskin - vaske klær + henge opp - vaske kjøleskap - lage meny - lage handleliste - rydde kjøkken i 15 minutter - Kellys mission: rydde i bokser - gå tur
Gjest Asti Skrevet 7. februar 2007 #2068 Skrevet 7. februar 2007 (endret) Utført plan for dagen! Endret 8. februar 2007 av Asti
Gjest Asti Skrevet 8. februar 2007 #2069 Skrevet 8. februar 2007 (endret) 😉 Endret 12. mars 2019 av Asti
Sessa Skrevet 8. februar 2007 #2070 Skrevet 8. februar 2007 Dagens Kellys oppgave er utført. Jeg kan ikke si hvor mye jeg gleder meg til å få nytt kjøkken. Prøver å spare i rakett tempo her altså Jeg har bakt en kakebunn til bursdags/morsdagskake, men den ble litt vel flat. Men den skal jo være slik, bare jeg som ser for meg en flott høy mandelbunn Ellers skal jeg prøve å få kjøkkenet bra. Skal ha huset fullt i gjester på lørdag, så det kan jo være greit at det ser sånn noelunde ryddig ut. Farlig å skryte over FL hvis andre ser at jeg ikke bruker det
Gjest Qlio Skrevet 8. februar 2007 #2071 Skrevet 8. februar 2007 Jeg kan skrive under på at du bruker det, og at det synes!
Bobsi Skrevet 8. februar 2007 #2072 Skrevet 8. februar 2007 Fikk da gjort litt i går. Men jeg er imponert over hvor mye enkelte får gjort, jeg har ikke mulighet til alt. I går kom jeg hjem fra jobb kl 16:30, må snakke litt med sambo og leke litt med Snupi før det er tid for å lage middag. Vi spiser ca kl 18, sambo gikk på trening og Snupi skulle bade kl 1845. Etter litt kos og tannpuss og en bok, er klokken blitt 19:30 før jeg kan begynne å rydde på kjøkkenet Mine mål denne uka: Generelt Trene 3 ganger T Shine vasken hver kveld M T O Sette på klesvask hver kveld M T O Olje skjærefjøla OK Vaske filter i vifta OK 3 av 5 Kellys Ti-O Legge frem klær hver kveld T O Mandag HVGT delvis Tirsdag Brette klær OK Vanne planter OK Skifte sengetøy hos Snupi OK Onsdag Onsdag Handleliste OK Vaske kjøleskapet Torsdag Handle
Sessa Skrevet 8. februar 2007 #2073 Skrevet 8. februar 2007 Jeg kan skrive under på at du bruker det, og at det synes! ← Mener du det?
Gjest Qlio Skrevet 8. februar 2007 #2074 Skrevet 8. februar 2007 Mener du det? ← Når jugde jeg sist? Ja, det synes og merkes!
Sessa Skrevet 8. februar 2007 #2075 Skrevet 8. februar 2007 *Må huske å superFly nesten gang Qlio kommer på besøk*
Gjest Qlio Skrevet 8. februar 2007 #2076 Skrevet 8. februar 2007 Det behøver du ikke, fordi du flyr hver dag.
Gjest Asti Skrevet 9. februar 2007 #2077 Skrevet 9. februar 2007 (endret) 😉 Endret 12. mars 2019 av Asti
Bobsi Skrevet 9. februar 2007 #2078 Skrevet 9. februar 2007 Jeg blir helt matt av å se hva du får til Vanedis, skikkelig imponert.... Mine mål denne uka: Generelt Trene 3 ganger Ti To Shine vasken hver kveld M Ti O To Sette på klesvask hver kveld M Ti O To Olje skjærefjøla OK Vaske filter i vifta OK 3 av 5 Kellys Ti-O O-To Legge frem klær hver kveld Ti O To Mandag HVGT delvis Tirsdag Brette klær OK Vanne planter OK Skifte sengetøy hos Snupi OK Onsdag Onsdag Handleliste OK Vaske kjøleskapet Torsdag Handle OK Sambo
Gjest Asti Skrevet 9. februar 2007 #2079 Skrevet 9. februar 2007 (endret) . Endret 14. juni 2018 av Asti
Sessa Skrevet 9. februar 2007 #2080 Skrevet 9. februar 2007 I dag har jeg (og litt mannen): - vasket to maskiner med klær og håndklær, tromlet disse og lagt på plass - vasket speil og vask på begge bad - bakt kake og muffins til bursdag i morgen - pyntet kake (pynter muffins med sønn i morgen) - vasket over synlige flater - støvsuget 1 etg og vasket gulvene (tar 2 etg i morgen) - ryddet i papirhauger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå