Gjest Qlio Skrevet 28. april 2006 #881 Skrevet 28. april 2006 Med to små rundt beina, MÅ man gjøre noe annet enn husarbeide.
abelille Skrevet 28. april 2006 #882 Skrevet 28. april 2006 Det er egentlig litt trøst at det er flere enn meg som har ramlet litt ut. Og at det er så lett å komme tilbake. Etter ferie og mange sene kvelder ute, er det på tide å komme i gang igjen. I dag tok jeg på meg den siste rene trusen, det har ikke skjedd på... månedsvis! Når jeg har så mye skittentøy (hadde det enda befunnet seg i skittentøyskurven, og ikke på gulvet...) er det på tide å gjøre noe. Merker at dagen er tyngere når ikke rutinene er på plass. Så fra i ettermiddag starter jeg igjen!
Gjest Qlio Skrevet 28. april 2006 #883 Skrevet 28. april 2006 Kellys missoin: støvsuging. Passer meg utmerket, siden vi får gjester i morgen.
Gjest Gjest med sko Skrevet 28. april 2006 #884 Skrevet 28. april 2006 Skal vi se, det er fredag idag. Får nok med fire oppgaver i kveld: Ringe dyrlegen Selvangivelse Rydde bilen Ta oppvask/shine vasken.
Nilma Skrevet 28. april 2006 #885 Skrevet 28. april 2006 Kellys missoin: støvsuging. Passer meg utmerket, siden vi får gjester i morgen. ← Samme her! I tillegg skal vi ha generell HomeBlessing (gjøres vanligvis på torsdag, men i går gadd vi ikke...), dvs. vaske gulv, rydde litt ekstra og legge på rent sengetøy. Dessuten skal jeg bake en kake som skal være dessert til i morgen.
Gjest Sabia Skrevet 28. april 2006 #886 Skrevet 28. april 2006 (endret) Kellys Mission: støvsuging: det orker jeg ikke idag... Endret 28. april 2006 av Nivea
Gjest Qlio Skrevet 28. april 2006 #887 Skrevet 28. april 2006 Ta ett glass vin først, så går det lettere. Ta to glass vin først, så ser du ikke de små hybelkaninene. Ta tre glass vin først, og du driter totalt i Flylady. Jeg skal ta mitt første snart...
Gjest Gjest med sko Skrevet 28. april 2006 #888 Skrevet 28. april 2006 (endret) Hehe, Qlio! Hørtes ut som sunn innstilling på en fredag (og var det ikke friday date night?) Må passe på å ikke havne opp som perfeksjonistiske flybabies... Perfeksjonisme er jo noe vi skal slutte med. Endret 28. april 2006 av Gjest med sko
Gjest Qlio Skrevet 28. april 2006 #889 Skrevet 28. april 2006 Så lenge jeg koser meg, er det ikke noe problem. Mannens syn på "date night" er å sitte på loftet å spille dataspill... Så da drikker jeg min vin i ensomhet, stryker gardiner, tar ofte pauser og surfer.
Gjest Sabia Skrevet 28. april 2006 #890 Skrevet 28. april 2006 Ta ett glass vin først, så går det lettere. Ta to glass vin først, så ser du ikke de små hybelkaninene. Ta tre glass vin først, og du driter totalt i Flylady. Jeg skal ta mitt første snart... ← Schkål schnuppa!!
Gjest Qlio Skrevet 28. april 2006 #891 Skrevet 28. april 2006 Nå drikker jeg definitivt mer enn jeg vasker.... bone og støvsuge..... GUD, SÅ KJEDELIG! Det er jo mye festligere å surfe med glasset i hånden?
Malama Skrevet 29. april 2006 Forfatter #892 Skrevet 29. april 2006 Mine planer for en aktiv helg er lagt på is. Jeg har knapt energi til å snyte nesen og finne halstabletter. Jeg er blitt syk Men min elskede er en god sykepleier da, så vi kommer oss nok gjennom helga.
Gjest Qlio Skrevet 29. april 2006 #893 Skrevet 29. april 2006 Jeg har fullført oppgaven med stil! Strålende fornøyd sitter jeg her og ser utover stue og kjøkken. Ikke engang svigermor har noe å utsette på meg nå, det er jeg sikker på!
Gjest Qlio Skrevet 29. april 2006 #895 Skrevet 29. april 2006 Og jeg har bestått dagen med glans! Huset er igjen mer eller mindre tilbake til vanlig standard, må bare støvsuge og vaske gulvene. Jeg kjefter innimellom på min "inner brat", men vi blir venner tilslutt.
Gjest gjest med sko ii Skrevet 30. april 2006 #896 Skrevet 30. april 2006 God bedring, Malama! Skal jobbe idag, så alt jeg har å bidra med er noe jeg må huske å formidle til en venninne som sliter litt for tiden (Fant det på FlyLady-siden idag): Taking time to Renew Your Spirit helps put life's problems into perspective. Ha en fin dag alle sammen!
Malama Skrevet 30. april 2006 Forfatter #897 Skrevet 30. april 2006 I dag er jeg langt bedre, feberen er borte. Jeg har fortatt et stort forbruk av papirlommetørkler, men alt i alt langt bedre, så i dag kan jeg få gjort noe av alt det jeg skulle gjøre i går. Godt at dette gikk over fort. Det e rikke så innmari gøy i lengden, å ligge på senga og lese bok, eller fryse under et ullpledd mens sambo sitter i t-skjorte.
Gjest Qlio Skrevet 30. april 2006 #898 Skrevet 30. april 2006 Så bra! Men ta en dag fri etter sjukdom, slik at du kommer deg skikkelig. Drikk masse uten alkohol spis og sov. Fortsatt god bedring.
abelille Skrevet 30. april 2006 #899 Skrevet 30. april 2006 Etter bare noen få 15 minutters økter er leiligheten nesten tilbake til akseptabel. Etter at jeg klarte å bli kvitt salongen vår, har jeg plutselig fått kontor igjen. Har til og med klart å få nesten rent skrivebord. Det var godt! Decluttering er en god ting! Ser ut til at månedens vane for mai er å bevege seg 15 minutter om dagen. Si meg, var det ikke det i fjor også? Er det de samme vanene hvert år? Deilig med langhelg denne helga. Allerede i kveld skal jeg være tilbake på kveldsrutinen!
Gjest Qlio Skrevet 30. april 2006 #900 Skrevet 30. april 2006 Jeg har ikke vært med så lenge, jeg. Men jeg ser at en del av de forskjellige "missions" gjentar seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå