Gjest Qlio Skrevet 13. mars 2006 #741 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg vet at bl.a jeg og Ida har dobbelt livsforsikring,.. men jeg vil ta en kikk selv først, deretter ringe kundebehandler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 14. mars 2006 #742 Del Skrevet 14. mars 2006 Utsettelseslisten vokser, men det gjør også mitt mot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 14. mars 2006 #743 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg fikk skifta olje på snøfreseren i går. Hadde ikke utsatt det, men jeg grudde meg veldig, så det kunne fort ha blitt utsatt leeenge. I stede tok jeg tak i det og gjorde det med en gang, så nå har jeg en freser som fungerer som den skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest med sko ii Skrevet 14. mars 2006 #744 Del Skrevet 14. mars 2006 WOW! Vi hadde akkurat visning nr 10.000 på tråden vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. mars 2006 #745 Del Skrevet 14. mars 2006 Er så utrolig dårlig i engelsk... vet noen om det finnes en flylady side på norsk? Hvis ikke har jeg ikke sjangs til å være med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 14. mars 2006 #746 Del Skrevet 14. mars 2006 Er så utrolig dårlig i engelsk... vet noen om det finnes en flylady side på norsk? Hvis ikke har jeg ikke sjangs til å være med. ← Norsk mailingliste her: http://groups.yahoo.com/group/FLYingInNorway/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 14. mars 2006 #747 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) I dag har jeg - vasket 2 maskiner med klær som henges opp, tørkes i trommel og pakkes vekk fortløpende - tømt oppvaskmaskinen - skiftet på vår seng - pusset vinduene i stua innvendig og utvendig - vasket baderomsinnredning inkl. demontering av lysarmatur, toalett, vaskemaskin, tørketrommel og en flisvegg - kastet gamle og ekle håndklær (vi er verdige pene håndklær!) - sjekket sluk på badet (dette var OK) - ringt og sjekket etter Vilde sin bok (utsettelseslisten) - letet etter kvittering på støvsuger som skal byttes, denne er ikke funnet og støvsugeren forsvinner fra utsettelseslisten - ryddet i leker I tillegg har jeg gått en tur med en god venninne, og fått psykisk deilig påfyll og trim på kjøpet. Dette skal jeg gjøre i løpet av uken: - skifte på ungenes senger - rydde i jentene sine klær - vaske 2.etg - lage handleliste (fredag) Utsettelseslisten: - forsikringspapirer (hvordan vite hvem man kan kvitte seg med?) - sy i knapper i jentenes strikkede jakker - pusse vinduer i 1.etg (liker ikke sol) - bestille "Julens minner" til Vilde (bok er utsolgt overalt!) - bytte popcorn- maskin fra jul Jeg jobber ikke på kontor før 23.mars, så jeg tar barnas rom istedet (ref. Kellys missions). Endret 14. mars 2006 av Qlio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest med sko Skrevet 16. mars 2006 #748 Del Skrevet 16. mars 2006 Og idag har jeg hengt frem en kåpe som trenger en knapp. Så får vi se om jeg finner knappen. Ellers vasker jeg tøy og tar oppvask og shiner vasken. Dette medfører en viss ringvirkning på resten av kjøkkenet, da det er lett å holde resten i akseptabel orden. Og så begynner jeg på en rolig måte å føle at jeg er ajour med virkeligheten, og ikke på etterslep. Sko bruker jeg automatisk. Må prøve å fokusere på hotspot'er; de er ugreie å gå løs på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 17. mars 2006 #749 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg jobber hver dag med forskjellige oppgaver, men det synes i huset at jeg er her! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. mars 2006 #750 Del Skrevet 17. mars 2006 Har hatt en hektisk uke, så jeg har ikke flydd så voldsomt den siste uke. Men har greid å holde basic-rutinene sånn noenlunde, så når kjøkkenbenk, badebenk (er det det heter? :klø: ) og stuebord er ryddig, så blir det ikke et sånt kaos som det pleier å bli i travle perioder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 17. mars 2006 #751 Del Skrevet 17. mars 2006 Flyr lavt om dagen for å si det sånn, men jeg henger med så godt jeg kan. Vasker vasken min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 18. mars 2006 #752 Del Skrevet 18. mars 2006 Igår spurte mannen om jeg ikke kunne vise han svisj og swipe som jeg gjør på badet! For badet er så fint, og hvis det er en morra jeg ikke får gjort det vil han gjerne gjøre det. Søte mannen da!!! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 18. mars 2006 #753 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg flyr som en Jet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 18. mars 2006 #754 Del Skrevet 18. mars 2006 Syns jeg ser deg!! Eller rettere sagt avataren din som fyker og svirrer rundt i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 18. mars 2006 #755 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg vasker til Secret Garden, til Evelinas store forundring. *ler* Men det går unna, helt klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest med sko Skrevet 19. mars 2006 #756 Del Skrevet 19. mars 2006 Og hva gjør dere egentlig på en "svisj og swipe" på badet? *ikke kommet til svisj og swipe i rutinene ennå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 19. mars 2006 #757 Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg har en Swiffer med tørrmopp bak døren. Den bruker jeg hver morgen etter at jeg har fikset håret (har nemlig hvite fliser og mørkt hår) og ellers ved behov. Hver kveld bruker jeg håndkleet ved vasken til å tørke over vasken, badekarkanten og doen før den kastes til skittentøyet og erstattes med ett rent håndkle. Om det blir mye vannsøl rundt vasken om morningen tar jeg bare litt dorull og tørker over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 20. mars 2006 #758 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Soverommet, IGJEN! Men det er jo strøkent fortsatt... så jeg fortsetter på barnas rom denne uken. I dag har jeg - vaske klær - sortere ut for små klær - kaste/rydde leker - pusse vinduer - vaske gardiner Dette skal jeg gjøre i løpet av uken: - begravelse (tirsdag) - lage handleliste (fredag) Utsettelseslisten: - forsikringspapirer (hvordan vite hvem man kan kvitte seg med?) - sy i knapper i jentenes strikkede jakker - pusse vinduer på kjøkkenet (liker fortsatt ikke sol) - bestille "Julens minner" til Vilde (bok er utsolgt overalt, og damen ringte ikke tilbake) Endret 20. mars 2006 av Qlio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 20. mars 2006 #759 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg er så stolt, har bare laget verdens beste kontrolljournal med bokmerker, linker i dokumenter skreddersydd etter våre behov og bolig. Jeg er så stolt av meg selv. *ferdig med skryting* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 20. mars 2006 #760 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) I dag har jeg - vasket klær (4 maskiner) - kastet/ryddet leker - pusset vinduer på barnerommene og kjøkkenet - vasket gardiner og sengehimmel og hengt opp igjen - støvsugd begge etasjene og sofaen (måtte snu putene, og der var det mye æsj igjen) - polert 3 vasker med bilpolish - vasket vaskbare flater på soverommene Dette skal jeg gjøre i løpet av uken: - begravelse (tirsdag) - sortere ut for små klær - vaske og stryke gardiner på kjøkkenet - hente boken "Julens minnebok" til Vilde (borte fra utsettelseslisten) - lage handleliste (fredag) Utsettelseslisten: - forsikringspapirer (hvordan vite hvem man kan kvitte seg med?) - sy i knapper i jentenes strikkede jakker Endret 20. mars 2006 av Qlio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå