AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 Mannen og jeg har (hadde) et vennepar som vi var mye sammen med, vi reiste på ferieturer sammen og besøkte hverandre jevnlig, vennskapet har vart i 22 år. Plutselig fikk de seg et annet vennepar som tydeligvis var mer interessante. De tar så og si aldri kontakt lenger og reiser på ferieturer sammen med de, sender jevnlig oppdatering på snap av disse turene. Vi har aldri vært uvenner eller hatt uoverstemmelser. Syntes det er trist å miste de, men hva tenker dere, skal vi gi slipp? de virker veldig lite interessert i å være sammen med oss. Anonymkode: c5b3c...864
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 Hva med å spørre de rett ut? Anonymkode: dc198...b04 6
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #3 Skrevet 13. september 2021 Jeg blir også litt forbauset over at man ikke engang tar opp ting man lurer på med venner man har hatt et nært forhold til i 22 år...? Spør dem. Anonymkode: 9c09d...ec8 15
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #4 Skrevet 13. september 2021 Hvordan reagerer de om dere spør da? Om å treffes eller reise? Anonymkode: 4ff88...91e 4
Mezzosoprena Skrevet 13. september 2021 #5 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mannen og jeg har (hadde) et vennepar som vi var mye sammen med, vi reiste på ferieturer sammen og besøkte hverandre jevnlig, vennskapet har vart i 22 år. Plutselig fikk de seg et annet vennepar som tydeligvis var mer interessante. De tar så og si aldri kontakt lenger og reiser på ferieturer sammen med de, sender jevnlig oppdatering på snap av disse turene. Vi har aldri vært uvenner eller hatt uoverstemmelser. Syntes det er trist å miste de, men hva tenker dere, skal vi gi slipp? de virker veldig lite interessert i å være sammen med oss. Anonymkode: c5b3c...864 Hvis dere har vært så nærme venner i 22 år (!) så kan dere da vel snakke med dem om det? 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #6 Skrevet 13. september 2021 Ts her. Jeg har prøvd å snakke med henne om det, men hun vrir seg unna, sier dagene er så hektiske, at ungene (som nå er ungdommer) krever så mye. Greit nok det, men det andre venneparet har de tid til. Har mest lyst til å bare gi de opp, men syntes jo det er sårt og leit. Vi er forlovere til hverandre og faddere til hverandre unger, og plutselig er vi ikke bra nok liksom, man bør jo ha plass til flere venner i livet sitt.. Anonymkode: c5b3c...864 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #7 Skrevet 13. september 2021 Har dere flere venner? Da kutter dere de ut, ikke svar på Snap, ikke åpne de, ikke send julekort eller hilsen. De er ikke verdt å være noe annet enn luft. Sørg over tapt vennskap og så drit i de!! Anonymkode: 262d5...5d4 5
Gjest Marene Skrevet 13. september 2021 #8 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har dere flere venner? Da kutter dere de ut, ikke svar på Snap, ikke åpne de, ikke send julekort eller hilsen. De er ikke verdt å være noe annet enn luft. Sørg over tapt vennskap og så drit i de!! Anonymkode: 262d5...5d4 Ts her. Ja, vi har også fått et nytt vennepar, og jeg har 3 gode venninner og mannen flere kamerater så venner har vi. Har mest lyst til å gjøre som du sier..
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #9 Skrevet 13. september 2021 Marene skrev (Akkurat nå): Ts her. Ja, vi har også fått et nytt vennepar, og jeg har 3 gode venninner og mannen flere kamerater så venner har vi. Har mest lyst til å gjøre som du sier.. Ja, vettu sånne folk altså. Og å sno seg unna når du prøver å prate om det. Drittunger er de, uten bein i nesa. Så kan de sitte der selv når "De nye" er lei dem. Dere fortjener bedre, det er jeg sikker på. Anonymkode: 262d5...5d4 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #10 Skrevet 14. september 2021 Tipper det nye venneparet er swingers. Sex først. Anonymkode: a2160...d6b 9
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #11 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tipper det nye venneparet er swingers. Sex først. Anonymkode: a2160...d6b 🤣 Anonymkode: 1b2ad...971 5
Fluefisker1 Skrevet 15. september 2021 #12 Skrevet 15. september 2021 Er vel bare å kutte dem ut og gå videre med livene deres. Venneparet har jo bevist at de ikke er noe å ha i livet sitt.
Sunnys Skrevet 17. september 2021 #13 Skrevet 17. september 2021 Tenker det bare er sunt å ha flere vennepar en kan henge med. Siden dere har holdt sammen i 22 år og gjort alt sammen, er det kanskje bra å utvide litt og bli kjent med andre også. Men det betyr selvsagt ikke at en skal glemme de andre. trenger ikke lage noe drama eller slette de på snap eller slutte å sende julekort som noen råder. Bare vær som vanlig, dette tar seg nok opp igjen. Ka skje de bare trenger litt forandring? bruk tid med andre folk og vær vennlig mot de når de tar kontakt 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå