Gå til innhold

Fortsatt ikke mottatt skattepenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både jeg og kona har 8-10.000 som vi skulle fått igjen. Har fortsatt ikke mottatt noe.. Det eneste som står på skatteetaten er at de ikke kan gi noe dato på når utbetalingen skjer. Har heller ikke fått noe informasjon om at vi er plukket ut til tilfeldig kontroll eller lignende.

De som har opplevd det selv, eller har noe info.. Noe formening om når vi kan forvente å få pengene?

Anonymkode: 6684b...39b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tror du at noen på KG vet noe som helst om når du kan forvente skattepenger når skatteetaten selv ikke vet?

Anonymkode: ffc0f...919

• Liker 2
Skrevet

Samme her. Venter enda.. nye systemet skulle være effektivt, men jadda! Siste utbetaling er i November, så mye for effektiviteten. 

Anonymkode: 95c77...8e5

Skrevet

Jeg har heller ikke fått.

Skrevet

Samme her.. verken mannen min eller jeg har mottatt skatteoppgjøret. Han har en liten baksmell og jeg får tilbake ca tilsvarende så det har ingen betydning for økonomien vår, men vi har aldri opplevd å vente så lenge på det før. 

Anonymkode: 2e312...048

Skrevet

Hverken jeg eller mannen min har fått heller, bortsett fra tilfeldig kontroll er det ingen grunn til at vi ikke har fått tilbake pengene våre vi heller. 

Anonymkode: 93a7a...f2c

Skrevet

Skjønner ikke poenget med slike tråder.

Annenhver uke fra juni til oktober er det en ny tråd om noen som ikke har fått skattepengene.

Dette til tross for at alle burde vite at det hvert år er en del folk som blir tatt ut i kontroll eller av andre grunner må vente til okt/nov. All informasjon om dette står på skatteetaten sine sider.

Anonymkode: bc6e6...d80

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Flere som har fått? Her er det nada så langt 😆

Anonymkode: 95c77...8e5

Skrevet

Nope, men fikk beskjed om at alle får skattepengene sine før 1 desember, så kan være dere må smøre dere med enda mer tålmodighet.

Anonymkode: d67d5...952

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...