AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 Jeg har nettopp funnet ut at han jeg holder på med har en kjæreste han bor med og har tre barn. Jeg og han har møttes i ca 3-4 mnd nå og har også sex. Jeg har ikke fortalt han at jeg har funnet ut at han har et «skjult liv». Hva gjør jeg nå? Vi er mellom 30 og 40 år. Jeg er hodestups forelsket (dessverre) og føler meg ganske klar for å klikke nå, samtidig som jeg av en eller merkelig grunn fortsatt er forelsket og da lei meg pga jeg kommer til å miste han. Anonymkode: 4dfd8...9e8
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 Vurderer du å fortelle henne det? Ikke gjør det. Han er jo et søppel menneske, du vil ikke involvere deg med han. Anonymkode: 2f80f...9a1 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #3 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vurderer du å fortelle henne det? Ikke gjør det. Han er jo et søppel menneske, du vil ikke involvere deg med han. Anonymkode: 2f80f...9a1 Hvorfor skal jeg ikke fortelle henne det? Er det ikke slemt å la være? Alle på jobben hans vet jo om meg osv. Mens hun sitter hjemme å passer barna er han ute med meg, har sex, ingen bekymringer. Jeg ville absolutt visst om dette hvis det var meg Anonymkode: 4dfd8...9e8 10
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #4 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor skal jeg ikke fortelle henne det? Er det ikke slemt å la være? Alle på jobben hans vet jo om meg osv. Mens hun sitter hjemme å passer barna er han ute med meg, har sex, ingen bekymringer. Jeg ville absolutt visst om dette hvis det var meg Anonymkode: 4dfd8...9e8 Så hun dumper han og du kan overta? 😄 Nei du blander deg ikke opp i livet deres. Du er dama som knuller han på si, tenk deg å få en telefon fra elskerinnen.... Anonymkode: 2f80f...9a1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #5 Skrevet 13. september 2021 Ja Selvfølgelig ! Orker ikke leve som en struts med hodet i sanda! Anonymkode: 671c3...a71 5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #6 Skrevet 13. september 2021 Du bør fortelle han at du vet. Han er jo ingen god mann og satse på når han både lyver for sin kone, sine barn og deg. Hvordan kan du ikke vite at han har dame og barn? Var det ingen ting i hans sosiale liv på nett og i virkeligheten som indikerte på dette? Han har jo bedratt og løyet for deg også. Konfronter han. Gi beskjed om at han må gå fra kona si om dere skal vurdere å holde på, men at du ikke kan love noe. Du vil vel egentlig ikke ha en slik mann? Ikke si noe til kona. Men hold deg unna han, til han er redelig (noe han jo aldri blir med den siste oppførselen han har vist for kona, barna og deg. Finn en mann som er mann. Anonymkode: 59b45...79c 5
Mille1992 Skrevet 13. september 2021 #8 Skrevet 13. september 2021 Ja! Jeg hadde absolutt ville vite det om mannen min levde et dobbeltliv.. 9
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #10 Skrevet 13. september 2021 Selvfølgelig ville jeg visst det! Anonymkode: d4b4c...136 7
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #11 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så hun dumper han og du kan overta? 😄 Nei du blander deg ikke opp i livet deres. Du er dama som knuller han på si, tenk deg å få en telefon fra elskerinnen.... Anonymkode: 2f80f...9a1 Ojsann, snakker du av erfaring eller? Du slutshamer meg når jeg prøver å få gode råd. Takk for den Anonymkode: 4dfd8...9e8 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #12 Skrevet 13. september 2021 Nei, jeg ville ikke ha visst det. Jeg ville mye heller ha levd lykkelig uvitende sammen med mannen jeg elsker og som er far til mine barn. Ingen mennesker ønsker vel å få livet sitt ødelagt? Anonymkode: 1851c...27b
Trolltunge Skrevet 13. september 2021 #13 Skrevet 13. september 2021 Ja jeg ville helt klart vite det. 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #14 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg ville ikke ha visst det. Jeg ville mye heller ha levd lykkelig uvitende sammen med mannen jeg elsker og som er far til mine barn. Ingen mennesker ønsker vel å få livet sitt ødelagt? Anonymkode: 1851c...27b Trist. Håper jeg aldri ender opp sammen med en mann som risikerer både den han «elsker» og sine barn for et annet forhold… Anonymkode: 4dfd8...9e8 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #15 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei, jeg ville ikke ha visst det. Jeg ville mye heller ha levd lykkelig uvitende sammen med mannen jeg elsker og som er far til mine barn. Ingen mennesker ønsker vel å få livet sitt ødelagt? Anonymkode: 1851c...27b Det er jo mannen din og far til dine barn som ødelegger livet ditt, da. Anonymkode: d4b4c...136 4
moho Skrevet 13. september 2021 #16 Skrevet 13. september 2021 Hun vet det nok. Ikke alle damer setter faktisk pris på å «bli sagt fra til». La henne være i fred å leve sitt eget liv uten din innblanding. PS! Han kommer aldri til å forlate henne. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #17 Skrevet 13. september 2021 moho skrev (24 minutter siden): Hun vet det nok. Ikke alle damer setter faktisk pris på å «bli sagt fra til». La henne være i fred å leve sitt eget liv uten din innblanding. PS! Han kommer aldri til å forlate henne. Jeg har ikke tenkt å bli sammen med han etter dette. Og ja, har fått med meg at det dessverre er en del svake kvinner som fortsetter å være sammen med sin mann selv om han er ute å hygger seg med andre damer hver helg. Men jeg lener nok mot å fortelle henne det, så får hun bestemme selv hva hun vil gjøre. Jeg har masse bevis(blant annet video da leiligheten min har kameraovervåking) hvis mannen vil ha henne til å tro det bare er løgn fra min side Anonymkode: 4dfd8...9e8 1
Virrevirrevapp Skrevet 13. september 2021 #18 Skrevet 13. september 2021 Hadde sagt det til henne anonymt og lagt til at jeg hadde blitt presentert på jobben hans og alt. At jeg ikke vet om det er avtale mellom dem men at jeg selv hadde likt å vite. Og såklart kutta all kontakt ned men mannen som også har løyet til meg. Hadde også villet vite om det var motsatt, men såklart på en fin måte. 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #19 Skrevet 13. september 2021 Om det var en engangsgreie på fylla? Nei. Noe som skjedde mer enn én gang, uavhengig av om det var med samme person eller ulike mennesker? Definitivt, ja. Anonymkode: fa11c...985
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #20 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor skal jeg ikke fortelle henne det? Er det ikke slemt å la være? Alle på jobben hans vet jo om meg osv. Mens hun sitter hjemme å passer barna er han ute med meg, har sex, ingen bekymringer. Jeg ville absolutt visst om dette hvis det var meg Anonymkode: 4dfd8...9e8 Om alle på jobben vet det....hvordan visste ikke du noe om hans sivilstatus? Anonymkode: aa2e7...d5e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå