Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har begynt å date en jente. 

Ca 1 måned siden. Vi har sex og har det hyggelig.

Problemet jeg har er at hun ringer og ringer og ringer, imellom slagene hagler det inn sms, meldinger på snapchat og messenger. Ofte er jeg på jobb og sitter i møter, noe hun vet.

hvs dere ser på bildet her så er det henne med "sky" over 

14 samtaler hvorav jeg tok 1 tidlig på dagen. Jeg mottok over 40 meldinger kombinert på andre platformer mellom kl 12:30 - 22:30, dette var i går. Det er slik nesten hver dag. 

Er det feil å av meg å irritere meg grønn over dette. Til slutt bare gidder jeg ikke svare. Av prinsipp. Jeg ringer opp når jeg har tid, bare slutt å mas.

Hvordan kan man si ifra på en respektabel måte?

Screenshot_20210828-001712_Phone.thumb.jpg.6977b9d4b789251d325799bec26b0bb4.jpg

Anonymkode: 592f3...e52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow. Personlig hadde jeg satt giret i kraftig revers. Kanskje hoppet ut av bilen og løpt i tillegg.

Anonymkode: a0d3c...a32

• Liker 41
Skrevet

Oj! Har du spurt henne om hvorfor hun gjør dette?

Anonymkode: 06233...b52

• Liker 8
Skrevet

Løp?

Crazy needy damer kan finne seg crazy narsissistiske mannfolk

Anonymkode: ef300...fc0

• Liker 7
Skrevet

Si det som det er, at hun tydeligvis har et veldig annet behov for kontakt enn det du har, og at du føler deg kvalt (og om du gjør det har jeg all forståelse for det) og at hvis dere skal fortsette å sees må hun slutte å ringe så ofte. For eksempel kan du foreslå at dere kan ringes annenhver dag og kan godt sende noen (ikke 20 eller mer om dagen f.eks) sms-er eller snap, og at hun absolutt ikke skal ringe i arbeidstid med mindre hun holder på å dø eller noe annet sånn ekstremt alvorlig.

Meg og min kjæreste som jeg har vært sammen med i 1,5 år sender kanskje 1-2 tekster med småting ila dagen og så ringer jeg for å bare småprate litt hvis det går sånn 3 dager uten at vi sees pga hektisk hverdagsliv. 

Anonymkode: 8a25a...762

• Liker 4
Skrevet

Wow, å jeg som er redd for å virke masete som knapt tørr å ta kontakt med han jeg liker, nettopp i frykt for å virke needy😅 Jeg tørr ikke sende en melding i uka engang, å ivertfall ikke ringe😆

Anonymkode: d56d8...f53

• Liker 3
Skrevet

Wow! Det var mye. Jeg er redd jeg er litt masete, men jeg sender faktisk under 10 snaps om dagen med mindre noe spesielt skjer og innimellom noen meldinger. Noe får jeg svar på, noe får jeg ikke svar på, men han sender til meg også så antar at jeg ikke maser. Jeg svarer heller ikke på alt han sender meg. Spørsmål blir alltid besvart, men ikke alltid kjedelige snaps.

Har du spurt henne hvorfor hun gjør som hun gjør?

Jeg antar at hun liker deg veldig godt, er litt usikker på seg selv og overkompenserer veldig fordi hun er redd for å miste deg. Dessverre oppnår hun det motsatte da. Har selv gjort dette før. Det er nok vondt å være henne, men det er jo ikke noe ålreit å være deg heller! 😳

Anonymkode: 6b2fd...a36

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Problemet jeg har er at hun ringer og ringer og ringer, imellom slagene hagler det inn sms, meldinger på snapchat og messenger. Ofte er jeg på jobb og sitter i møter, noe hun vet.

14 samtaler hvorav jeg tok 1 tidlig på dagen. Jeg mottok over 40 meldinger kombinert på andre platformer mellom kl 12:30 - 22:30, dette var i går. Det er slik nesten hver dag. 

Er det feil å av meg å irritere meg grønn over dette. Til slutt bare gidder jeg ikke svare. Av prinsipp. Jeg ringer opp når jeg har tid, bare slutt å mas.

Det er ikke noe du «føler». Hun maser. 

• Liker 14
Skrevet

Oi, løp gutt 

Anonymkode: bc5eb...a5b

• Liker 4
Skrevet

Ikke normalt! Det MÅ settes noen grenser her. 

Hun må respektere at du er på jobb. Her ringes det ALDRI i arbeidstida. Om en av oss sender melding i arbeidstida, forstår den andre at man får svar når man får svar.

Du må snakke med henne, mann. Dette går ikke.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Dette er ikke bra, eller normalt og vil mest sannsynlig ikke bli bedre når dere får tettere kontakt. 

Be henne slutte og ta kontakt så ofte, eller bryt kontakten. 

Hun er tydeligvis ekstremt usikker og har behov for kontakt, og det å vite hvor du er til enhver tid. 

Kjempestort rødt flagg! 🚩

Anonymkode: fa1d2...4e9

• Liker 4
Skrevet

Altså, det der er definisjonen på et menneskelig gnagsår. Jeg hadde kuttet kontakte helt! Har vært borti menn som har vært sånn, og selv om jeg har sagt i fra på en ryddig måte, bare fortsetter de. Usj! 

Anonymkode: 50ad4...de6

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det der er ikke hekt normalt...du bør tq det opp med henne. Hvis hun ikke forstår problemet bør du kanskje vurdere å avslutte. Har hun ikke jobb sjøl?

• Liker 2
Skrevet

Hvor gammel er hun? Dette er ikke så vanlig om en er eldre enn 14 år, tenker jeg.

Om du vil formulere deg fint, så kan du si at du er smigret av at hun åpenbart liker deg så godt, men at du er en type som sender få meldinger og at du ikke har mulighet til å svare på jobb. Du kan også si at du ønsker et forhold hvor dere prioriterer andre ting når dere er fra hverandre, og så kan dere heller prioritere hverandre når dere er sammen. Og at du blir stresset av mye meldinger og oppringinger.

Anonymkode: 1d2bf...7f3

• Liker 1
Skrevet

Oi… får pigger på ryggen av å lese dette. Jeg hadde løpt min vei og aldri aldri sett meg tilbake 👀🙈 

• Liker 1
Skrevet

JEG ER TS💭

Hun er i 30 årene og har full jobb.  Takk for mange gode råd. Det blir til at jeg dropper henne, man skal ikke føle seg kvelt etter ett par uker. 

Bare i dag har jeg 17 ubesvarte og minst 20 meldinger på div. Kanaler.

Bør jeg kjøre den "feige" "det er ikke deg det er meg" eller være dønn ærlig med henne? Skal ringe kl 2100. Oppdaterer dere gjerne om ønskelig.

• Liker 4
Skrevet

Tenker psykisk syk med en gang, løp! Denne dama er sprø.

Anonymkode: 379fc...69d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Wow, å jeg som er redd for å virke masete som knapt tørr å ta kontakt med han jeg liker, nettopp i frykt for å virke needy😅 Jeg tørr ikke sende en melding i uka engang, å ivertfall ikke ringe😆

Anonymkode: d56d8...f53

Ta kontakt, eller vil du virke uinteressert:)

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Bør jeg kjøre den "feige" "det er ikke deg det er meg" eller være dønn ærlig med henne?

Du kan jo vise henne denne tråden?

Dette er virkelig helt psycho, hun burde oppsøke hjelp. 

Anonymkode: 32648...338

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan jo vise henne denne tråden?

Dette er virkelig helt psycho, hun burde oppsøke hjelp. 

Anonymkode: 32648...338

JEG ER TS💬

Nei det tror jeg kan bli sett på som mobbing?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...