AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 Samboeren til venninna mi misliker meg. Jeg vet ikke hvorfor, men han bare gjør det. Jeg har mistet en god venninne gjennom mange år pga dette. Hvordan skal man takle sånne ting? Anonymkode: 5bc65...d67
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 Har venninna di kutta kontakt på grunn av dette? Da var hun jo ikke særlig til venninne... Jeg kan si med sikkerhet: man kan ikke like alle. Anonymkode: 1a654...da3
L'Eau D'Issey Skrevet 13. september 2021 #3 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Samboeren til venninna mi misliker meg. Jeg vet ikke hvorfor, men han bare gjør det. Jeg har mistet en god venninne gjennom mange år pga dette. Hvordan skal man takle sånne ting? Anonymkode: 5bc65...d67 Her må du nok fortelle bakgrunns historien. For ingen venninner gjennom flere år kutter kontakten ut av det blå. Enten så vet han noe om deg som hun har blitt fortalt og dermed fått beskjed at hun ikke burde ha kontakt med deg på grunn av det. Eller så har du tråkket i salaten for mange ganger og han har sett seg lei på det. Jeg har selv mistet ei god venninne gjennom flere år og jeg ante ikke hvorfor. Ikke før jeg kontaktet ei felles venninne av oss begge, som kunne fortelle meg hva som lå til grunnen for at hun hadde ofret vennskapet vårt for sin samboer som er hennes ektemann dagen i dag. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #4 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Samboeren til venninna mi misliker meg. Jeg vet ikke hvorfor, men han bare gjør det. Jeg har mistet en god venninne gjennom mange år pga dette. Hvordan skal man takle sånne ting? Anonymkode: 5bc65...d67 Hun har sikkert sagt noe om deg. Opplevde gjennom flere år at kameraten til samboer ikke likte meg. Prøvde lenge å bli kjent, få til noe vennskap med han og frua hans. Prøvde å finne ting vi har til felles, dempet personligheten min og gjorde mer som de etter hvert. Var virkelig ikke meg selv når de var i nærheten, tilslutt. Det tok fra meg mye selvtillit å ha det sånn. Det hjalp ikke at dette vennskapet var veldig viktig for samboer. Han klagde på meg hele tiden, noe jeg sa på feil måte eller lignende. Ofte ble det dårlig stemning og kjeft på meg da vi hadde misforståelser. Jeg er flink sosialt og har mange venner, men disse to fikk jeg aldri til. Så etter bruddet kom det frem at samboer (nå eks) har fortalt stygge ting om meg hele veien. Dårlig stemning hjemme førte til at han ringte kameraten sin og slang drit om meg. Alltid jeg som gjorde feil, snakket feil eller behandlet han som samboer generelt dårlig. Helt fra starten av så startet det vel med at de to kameraten brukte lite tid. Årsaken var at samboer syns vennskapet gikk en vei, alltid han som måtte dra dit og kameraten kom aldri til oss. Dette la kameraten på meg, det var hovedgrunnen til at han begynte å mislike meg. Da de etter 1.5 år fikk snakket ut om det så tror fremdeles kameraten at det var jeg som holdt de borte fra hverandre. Han mener at samboer bare beskytter meg ved å si sin årsak. Så med gjentatte samtaler om meg etter dårlig stemning hjemme. Eller så bare slang samboer ut en negativ kommentar om meg til han/de. Så han har igrunn aldri hørt eller opplevd noe positivt ved meg. Grunnen til at jeg ble mislikt og etter hvert hatet av kameraten, var rett og slett min egen samboer. Ikke søren om jeg hadde trodd det i starten, men den fikk jeg vite etter brudd. Jeg er faktisk hatet pga noe en jeg elsket gikk å sa om meg. Så tenk deg om med din gode venninne. Kan hun ha fortalt noen dårlige sider ved deg, delt noen av dine hemmeligheter eller lignende så er nok det grunnen. Han kan se på deg som en dårlig venn for henne ut fra hva hun sier. Anonymkode: 820c4...672 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #5 Skrevet 14. september 2021 Kan han være sjalu? Noen kontrollerende menn ønsker å ha kjæresten for seg selv, dermed ender kvinnen til slutt opp med å bli isolert og avhengig av ham. Anonymkode: cfd2c...bdd 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #6 Skrevet 14. september 2021 De to svarene før meg kan være reelle årsaker kan. Kan noen av de stemne ts? Anonymkode: a2a51...e89 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå