Gå til innhold

Naken nabo

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke om dette er rett plass å ta opp følgende, men vil vite hva andre tenker om dette:

Naboen min sitter naken på verandaen, vi bor i 1.etg , og han sitter der splitter naken, vet ikke om det egentlig plager meg, kanskje litt pirrende, jeg sitter jo selv toppløs. Hvis jeg går bort til han så dekker han seg til, men ikke alt.  🙂 Jeg kan skimte pikken hans, men jeg går ikke toppløs bort altså. Han har en flott kropp, jeg har og lagt merke til at han går naken inne i stua si....Er bare frustrert....han har en flott kropp... Kan jeg si noe til han, om det, aller helst at det ikke plager meg, men hvordan skal jeg komme inn på det i samtalen?

Ellen (frustrert og pirret)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at han ser bra ut da vel. Ærlighet og det å være direkte er enkelt og det virker på oss gutta. 

• Liker 3
Skrevet

Syns det virker som dere har et avslappet og godt naboskap.Nakenhet er naturlig.

• Liker 1
Skrevet

Han vil nok knulle deg eller ei annen dame, bare det er ei fitte. 

Anonymkode: d1853...c8d

Skrevet

Han vet nok at du kikker, det er derfor han gjør det. :) 

Dersom du ønsker kontakt så gi ham en kompliment. 

Anonymkode: 7cc1c...b4b

• Liker 1
Skrevet

Unnskyld meg, men jeg har aldri sett et mindre problem enn dette. Hva blir det neste, at han ligger naken i senga di og vinker til deg, mens du lurer på hva det betyr?

Anonymkode: 6712b...92a

• Liker 2
Skrevet
Ellenskullerud skrev (18 timer siden):

Ellen (frustrert og pirret)

Ikke noe rart du blir pirret Ellen, du har virkelig antenne dine justert på riktig stasjon... Jeg har selv terget på meg naboen, hun ble også pirret av det. På en måte pirret vi hverandre, for vi fersket hverandre flere ganger. Så den pirringen eskalerte da vi skjønte at vi nøt synet av hverandre, men vi pratet aldri om dette når vi drakk kaffe sammen. Da smilte vi bare og terget hverandre humoristisk, med en liten tone seksuell frustrasjon av å være singel. Den lille hemmeligheten vår ble aldri diskutert, ikke ble det sex heller. Det ble som en usynlig flørt mellom to gode naboer, med felles seksuell fantasi om hverandre. Kanskje skapte vi det gode naboskapet med å holde kjeft, og heller utnyttet den pirringen til noe fornuftig?

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...