AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 Hei! Jeg er 27 år, og har prøvd i 5 måneder å bli gravid uten hell. For 6 år siden hadde jeg samleie, og ble deretter plaget med bakteriell vaginose. Testet for alt av sykdommer, men de fant ingenting. Etter dette har utfloden aldri vært det samme som før, og jeg er ofte plaget med BV enda. Utfloden min er hvit, litt tykk og kremaktig. Jeg har mye utflod, noe som ikke var tidligere. Tidligere var utfloden ofte blank. Kan legen ha oversett noe? Har lest at blank eggehvite utflod betyr at man har eggløsning, men jeg har aldri dette? Har regelmessig mensen Anonymkode: 26ca6...1bc
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 5 mnd er jo ikke særlig lenge. Mengden, fargen eller konsistensen på utfloden din sier ingenting om din evne til å bli gravid.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #3 Skrevet 13. september 2021 Anonymus Notarius skrev (1 minutt siden): 5 mnd er jo ikke særlig lenge. Mengden, fargen eller konsistensen på utfloden din sier ingenting om din evne til å bli gravid. Men jeg har lest overalt at det er bare når man har blank, eggehvite utflod at man kan bli gravid da denne utfloden betyr at man har eggløsning og at det hjelper sædcellene til å feste seg? Føler det er lenge siden jeg er ung Anonymkode: 26ca6...1bc
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #4 Skrevet 13. september 2021 Jeg har hatt BV i ett år, ganske hissig vil jeg selv si 🤢 Har heller aldri lagt merke til at noe eggløsningsslim hos meg og føler meg ganske tørr i skjeden, men i dag fikk jeg positiv test gitt. Anonymkode: ae097...101 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #5 Skrevet 13. september 2021 Jeg har aldri sett eggløsningsslim men ble gravid på første forsøk begge ganger allikevel, så det ville jeg ikke stresset med om jeg var deg. Anonymkode: d2aab...c3f
Lilletrille79 Skrevet 14. september 2021 #6 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei! Jeg er 27 år, og har prøvd i 5 måneder å bli gravid uten hell. For 6 år siden hadde jeg samleie, og ble deretter plaget med bakteriell vaginose. Testet for alt av sykdommer, men de fant ingenting. Etter dette har utfloden aldri vært det samme som før, og jeg er ofte plaget med BV enda. Utfloden min er hvit, litt tykk og kremaktig. Jeg har mye utflod, noe som ikke var tidligere. Tidligere var utfloden ofte blank. Kan legen ha oversett noe? Har lest at blank eggehvite utflod betyr at man har eggløsning, men jeg har aldri dette? Har regelmessig mensen Anonymkode: 26ca6...1bc Det kan jo hende du har det uten at du ser det😀
Lorieen Skrevet 14. september 2021 #7 Skrevet 14. september 2021 Ikke alle har synlig eggløsningsslim, men de blir gravide likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå