Gå til innhold

Hvilken elbil er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømmer om ny bil. Da blir det el bil. Men hvilken en er best? Del erfaringer! Jeg trenger inspirasjon. 

Anonymkode: 62069...b69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo helt an på hva du trenger den til og hvor mye penger du vil bruke.

Veldig mye bra fra Tesla da, bare lade-infrastrukturen deres er nesten grunn nok til å velge dem..

Anonymkode: 91163...364

• Liker 2
Skrevet

Jeg ønsker god rekkevidde, gjerne firhjulstrekk og en som ikke er for stor, siden jeg bor i byen.

Skrevet

Kjempefornøyd med vår e- golf og Mercedes eqc. En mindre bybil og en litt større til lengre turer.

Anonymkode: 0b653...52d

Skrevet

Den beste elbilen må nok være Rimac Nevera. Men det er ikke sikkert den en best for dine behov.

Anonymkode: 7ff72...b27

Skrevet

Har Tesla S. Godt fornøyd. Ligger godt på veien, god kjørekomfort, bagasjerom med bra størrelse + ekstra plass under panseret for lagring. Automatiske softwareoppdateringer så man slipper dra på verksted for å få disse.

Veldig god kapasitet på ladestasjoner rundt om i Europa. Lader raskt med supercharger.

Anonymkode: 8b762...e30

• Liker 1
Skrevet

Har Tesla M3 og er veldig fornøyd😀

Anonymkode: 3b96e...83f

• Liker 1
Skrevet

Det sitter litt langt inne og skaffe seg tesla :P føler de er litt "jålebiler".

Jeg ønsker en med god rekkevidde, mellomstor, og gjerne firehjulstrekker. Jeg har to hunder og reiser mye på fjellet, så ønsker først og fremst en bil som er praktisk og tåler litt. 

Skrevet

Tesla Model y.

Ford mustang mach-e

Ioniq 5

Kia EV 6

VW ID4 GTX

De kan alle være bra for deg

Selv kjører rundt i en id.3 , den er best for mine behov, inkludert schæfer stor bikkje.

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Det sitter litt langt inne og skaffe seg tesla :P føler de er litt "jålebiler".

Jeg ønsker en med god rekkevidde, mellomstor, og gjerne firehjulstrekker. Jeg har to hunder og reiser mye på fjellet, så ønsker først og fremst en bil som er praktisk og tåler litt. 

Tesla X eller Y 😉

Anonymkode: 3b96e...83f

Skrevet

To hunder? Da blir vel både Model3 og Polestar litt upraktisk om man har hunder i bur i bagasjerommet. Du burde kanskje sagt noe om budsjettet du har. Om dette er irrelevant er jo EQS580 ganske fin, men fra-pris på 1,2mill er jo litt i overkant for de fleste. ModelY er en meget praktisk bil da, og har et ladenettverk hvor man ikke trenger å frykte helgetrafikk til hytta. 

Litt usikker på om nyeste Mokka-e fra Opel har firehjulstrekk, men de har overraskende god plass, og man sitter ganske høyt og komfortabelt om man liker det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...