AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 Er det noe jeg bør være obs på? Har ikke råd til enebolig og rekkehus eller blokk er uaktuelt for meg. Anonymkode: 8b46c...225
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 Hvilken naboer du har. Om dere har adskilt tomt/hage. Ansvarsfordeling hvis man deler tomt/hage. Parkering, evt byggeplaner. Anonymkode: 35015...217 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #3 Skrevet 13. september 2021 At dere har adskilt ankomst/parkering. Noen ganger må man kjøre forbi den ene delen av huset for å komme til den andre, det er et stort potensiale for konflikt. jeg ville sett litt på planløsningen også. Hva er mot den veggen som deles, er det soverom, stue, bad…? Kan det bli lydkonflikter? Jeg er vokst opp i og foreldrene mine bort fortsatt i et boligfelt med bare vertikaldelte boliger, ca 40 boliger/80 boenheter. Det er veldig få konflikter, men i og med at dette er et borettslag finnes det et styre som kan hjelpe når det oppstår noe. Jeg har en venninne som bor i en frittstående vertikaldelt bolig, og der har det vært full krig med naboene omtrent. De slenger søppel rundtom, bråker, har hundegård med flere hunder, parkerer slik at venninna og hennes familie ikke kommer seg inn til sin bolig, sykler og leker ligger strødd, de tråkker over nysådd plen og tar seg til rette på alle mulige måter. Men dette tror jeg høre til sjeldenhetene altså😅😅 Anonymkode: 1bb45...512
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #4 Skrevet 13. september 2021 Vi bor i tomannsbolig. Det vi sjekket var planløsningen. Soverommene og stuene ligger ikke vegg i vegg. Så det er bra. Det er også satt opp sånn vegg mellom hagene. Naboene våre er uansett veeeeldig mye borte. Så det er ganske stille der borte. Anonymkode: 00f3f...ad1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå