Gjest kanineier Skrevet 27. september 2005 #1 Skrevet 27. september 2005 hatt kaninen min ute i sommer, og nå har jeg nettopp tatt den inn for vintern... men guuuud han røyter!!! kan ikke ta han opp og kose med han uten at gensern og alt rundt er dekket av hår... svart genser blir helt hvit av hår! helt sykt!!! i uret hans legger jo håret segh rundt, og det ser ut som rene spindelvevet...... man skal jo røyte på denne årstiden, men hvor lenge`...
liv Skrevet 27. september 2005 #2 Skrevet 27. september 2005 Kaninen din må miste en del pels for å få rett kroppstemperatur. Det er jo litt varmere inne enn ute så en stund til vil h*n nok røyte en del. Har du prøvd å gre h*n?
Gjest kanineier Skrevet 27. september 2005 #3 Skrevet 27. september 2005 jepp har gredd og gredd og gredd men nesten redd for å gre av han alt håret vi får håpe på at det gir seg snart men blir også litt engstelig..
moka Skrevet 27. september 2005 #4 Skrevet 27. september 2005 sånn er bikkja mi nå også.... synes ikke jeg gjør annet enn å børste og støvsuge....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå